11/08 masunkasvattajien murut *huhtikuussa*

Pikaiset tervehdykset!

noonie, joko hermot on päässy lepäämään? :D

Ja oikein paljon voimia kaikille sairasteleville ja sairaita hoitaville! Kurjaa kun on pienet kipeenä :'(

Itellä on keväinen iloinen fiilis. Tekis mieli puunata koko kämppä läpikotaisin. Mut ei oikein osaa alottaa mistään. Pesiskö ikkunat vai lattiat vai mitä tekis.. sit Lumi jo herääkin kun keksin mitä voisin tehdä :LOL:

Jossu kyseli kevätsisustusinnosta ja oishan sitä mut tuskin mitään verhoja alan hankkia. Mut parvekkeelle kukkia tahtoisin pian laittaa! En taida silti vielä uskaltaa...kuolevat kuitenkin.

Noh, koitan ny saada joitan aikaseks ennenku toi herää. Palaillaan!

ihanaa ku kevät tulee! on vaa hankala pukea tuo jätkä vaunuihi :S meinaan että kevytpuku on liian kuuma.. no laitoin sit ph-bodyn, sukkikset, housut ja velourhupparin, villasukat, lapaset ja kypärämyssyn ku pipo oli pesussa. ja varmaa silti iha hiestä märkänä siel

heippa!
mua on oikeen harmittanut kun en oo koneelle ehtinyt, joten nyt pikaseen...ukkelin juuri ruokin bataattisoseella, luulisi hetken viihtyvän matollaan "kamujensa" kanssa (kuten isoveikka kutsuu kun laitetaan leikkimatolle leluja ihmetteleen.. :LOL:
Pikkumies on ollut hieman vaativa jo pari päivää, iltaisin ihme itkua ja päivisinkin kyllästyy yhtäkkiä oloonsa ja mikään ei ole hetkeen hyvin..

Oltiin tänään kerhossa!!! :D kivaa oli, vaikka aamulla taas aika hässäkkää, ois melkeen tehnyt vaan mieli laittaa kahvi tippuun ja loikoilla lököpökissä kokopäivä. Mutta kun saatiin aikaseksi kerhoilla, nyt tosi hyvä mieli. Mummo tuli sitten matkalla vastaan ja isompi poika hyppäs sen kyytiin ja isomummulaan menivät.
Tehtiin tunnin lenkki, upeessa säässä!!! B) Ja nyt tässä.
(tarkka raportti, vain kellonajat puuttuu... :LOL: )

Meillä edelleen maalämpökaivon poraus kesken, ja toi piha on iiiiiiihanan näkönen, tänään sen pitäs olla ohi...
no, nyt tuo jo hermostu!!!!
palaan myöhemmin!

iru
Moikka kaikille!

Pikkumies on päiväunilla niin piti tulla tänne kirjoitteleen ku saa rauhassa kirjottaa. :D

Pukemisesta on ollu paljon juttua.. meillä laitetaan body, potkuhousut, äp:n vanuhaalari, toppatöppöset tai villasukat (riippuu paljo lämmintä) äp:n lapaset+villalapaset, sillkinen kypärälakki ja puuvillanen "lentäjälakki (mikälie oikee nimi, mut mies sanoo lentäjälakiksi :LOL: ) ja kopan pohjalla on talja (vielä toistaiseksi) ja sit pussi vaan jalkojen kohdalta kiinni. Nytki meillä 0 astetta, joten ei niin hirmu lämmin.

Tosi upee keli ulkona muuten B) oispa koko viikonlopun tällaset kelit.

Äityliini ite kans mietin sitä väriä, mut päädyin siihen vihreeseen ku on niin ihanan pirtee. Ruskeassa ei varmaan näkyis liat niin helposti kuitenkaa.

Ikävää ku monella tuntuu olevan lapset ja itekki kipeenä :( pikaisia paranemisia!! :hug:

Mutta nyt kuuluu ähinää itkuhälyttimestä niin pitää rientää :wave:

Heippa

Pari päivää on mennyt lentämällä, kun järjestettiin viikolla isompi konsertti ja olin sitä järkkäämässä + juhlimassa jälkimaininkeja ;) Eilen oli kavereita kylässä, kun mulla on tänään synttärit (30 v!). Illalla tulee vielä toiset kahvittelijat, joten kiirettä piisaa. Mies on ollut lauantaista saakka sairaslomalla kuumeessa ja yskässä, mutta nyt onneksi alkaa jo parantua. Mies on silti hoitanut poikaa paljon näiden kiireiden keskellä, en tiedä miten olisin muuten ehtinytkään. Huomenna lähden taas opiskelujen takia pois kotoa.

RD, mulla on suoristin merkkiä Babyliss wet and dry ja se on ihan hyvä ollut, vaikka enimmäkseen meenkin harjalla ja föönillä.

Debi, meillä myös puklaillaan tosi paljon ja Gavisconia juuri haettiin uusi pullo. Oon huomannut, että happamat soseet, kuten aprikoosi, ruusunmarja ja mustaherukat saa enemmän puklailua aikaan. Mutta siis maitoakin puklailee aika lailla ja valkoinen matto on pahasti tulilinjalla.

Luminka, tsemppiä hampaiden tulon kanssa! Meillä poika on oppinut jo aika hyvin, ettei tissiä saa purra, kun oon aina työntänyt sormen ikenien väliin, kun on purrut kiinni.

Anzkuli, en ole kokeillut kestositeitä, mutta kuukuppi on ollut käytössä ja hyväksi havaittu.

Jossu, oon antanut luumusosetta joka päivä viimeisen parin kuukauden ajan ja nykyään annan iltapäivisin sellaisen 3 "jääpalallista" (teen luumusoseen itse) + sitten jotain muuta hedelmää/marjaa lisäksi. Kun aloin antaa luumua ihan reilusti, niin vatsavaivat on vähentyneet tosi paljon. Sitä ennen kakkasi 5 päivän välein ja kipristelyt olivat sen mukaiset.

Nyt poika on tuolla kitissyt tunnin miehen kanssa, on ihan väsynyt mutta ei vain nukahda päiväunille. Menen ehdottamaan parvekkeelle laittamista.

päiviä!Se ois viikonloppu alkamassa...Täällä nukuttiin Eetun kans taas tänään puoli kymmeneen.Tosin heräsi seiskalta syömään.Sitten perus aamusählingit; pukemista, syöttelyä ja ulkoiluun valmistautumista. Alkoi taas kätisemään puoli matkassa :kieh: .On se kumma kun vaikka kuinka yrittää syöttää ja vaihtaa vaipan ennen lähtöä niin silti se kätinä alkaa. Noh, kun ilma oli tosi hyvä niin otin harson vaunujen eestä pois ja taittelin sen tyynyksi Eetun pään alle et pääsi sitten vähän kattelemaan. Loppumatka menikin sitten pää kiinni B) . Sitten taas päiväsoseet ja laitoin päikkäreille. Eipä kauan nukkunu ; heti ku alotin siivouksen ni eiköhän heränny (tyypillistä). Laitoin sit sitteriin ni istui siinä sen ajan et sain loput hommat hoidettua. Tänään tein vaan nopean siivouksen; imuroin ja pyyhin pölyt kun kuitenki pitää ens viikon alussa ennen reissuun lähtöä tehä ihan perussiivous. Uudestaan sit laitoin jonku ajan päästä sänkyyn ni ehkä tunnin nukku ja taas heräsi. Et semmosta, kätinää seuraa siis illalla :kieh: . Maikille onnittelut! Joo eipä ole erikoinen viikonloppu tulossa kun mies mahataudissa! Tarttuukohan kuinka herkästi lapsiin? On kyllä yrittäny vältellä Eetun kans oloa.... Niin ja sellanen tuli mieleen et miten tänne voi laittaa kuvia? Oon siis tosi huono näiden tietokoneiden kans ja eipä tuo mieskään oikein mikään tietokonenero ole :LOL: . Hohhoijaa..toivottavasti tuo yks paranee pian, nytkin kuijottaa tuolla sohvalla ihan valkosena (oisko uutta). Palataan ja Parempia viikonloppuja teille muille!!!!

Pikaseen vaan käväsen koneella, kun oikeestaan mä olen nettilakossa ;)
Cattusko se kirjotti et on ollu migreeniä. Mul kans! Ja aivan kauheet. Äh hankalaa kun se on päässy niin pahaks et jyllää sit 2 päivää ja sit en pysty tekeen sit yhtään mitään kun huone pimeeks ja petiin. Mies joutu jäämään kotiin poikaa hoitamaan. Pidemmän päälle tota ei voi kyl tehä, tulee sanomista töissä. Aateltiin nyt hommata joku perhepäivähoitaja, joka vois sitten tollasseen hätätapauksen sattuessa auttaa, kun mulla ei ole tässä lähellä ketään sellasta joka pystyis ykskaks rientämään apuun.
Mitäs te muut teette jos ootte tosi kipeitä, niin ton lastenhoidon kanssa?

Kiva että olet Maotao taas maisemissa, voidaan varmaan sopia taas treffiä ;)

Debikö kyseli sisaruksen hankkimisesta:) Mul on näköjään taas vauvakuume tai raskauskuume mikälie. Menkkoikaan ei näy et täs mielikuvitus laukkaa :LOL: Mut en kyl näin pian kuitenkaan haluis. Meillä ei luomuilut varmaankaan taas onnistuis, et jouduttas taas käymään hoidot läpi.

pukemisesta oli juttuu. Tääl on ollu ny pari päivää ihan kesäiset ilmat. Tänään oli auringossa yli 20. Ja puin sitten pojalle kuitenkin kevyen kesätakin ja puuvillaisen lippamyssyn, mut sekin oli liikaa. Vaunuissa se lämpötila kuitenkin nousee, eikä tänään ollu ees tuulista. Ihan sisävaatteissa poika oli sitten vaunuissa ja kevyt peitto vaan päällä.
Vietettiin huimat 3 tuntia ulkona vaunutellen, kun kaveri oli vuoden vanhan poikansa kanssa käymässä.
T-paidassa sain ittekin olla ja silti hikos. Tää kevätaurinko on niin vahva ja kun se porottaa pilvettömältä taivaalta.
Jos jossain näätte niin kandee ostaa sellanen 2 in 1 kevättakki vauvalle, missä on sellanen sisävuori minkä saa vetoketjulla pois. vuorella viileämmille ilmoille ja ilman vuorta lämpimämmille. Ja sitten oon pitäny ihan kevyttä puuvillamyssyy ja hanskoja en enää ollenkaa.

Joku kysy suoristimesta ja kihartimesta.Mä tilasin aikoja sitten hairstorelta, on ollu hyvät.

Iso :hug: kaikille sairastaville. Pikaista paranemista!

Mein poitsu täytti eilen 5 kk :heart:

ai niin tervetuloo uusille! :wave: Ja kiitti Luminkalle huhtikuun pinosta

Hassui ilmeit anzkulin kuvissa. Meilläkin irvistellään peruna-kukkakaalille.

Onnea Maikki!

Mä käväisin tuossa kaupassa viikonlopun (herkku)ostoksilla =) Huomenna tehdään patonkeja miehen kanssa iltasella kun esikoinen menee mummolle yöksi. Ihan kiva kun vähän hiljaisempaa täällä kun vauva vaan hoidettavana.

Ulkona kävin esikoisen kanssa. Tylsää vaan kun ei ole itsellä mitään tekemistä!! Ei viitti mennä perässä lätäköihin hyppimään :LOL:

Mukavaa viikonlopun alkua =)

maikille synttärionnea täältäkin!! :)

Nyt hetkisen jotain kirjottelen. Meidän mikrotuki oli laittanu tietokoneet taas järjestykseen: en päivällä päässy pöytäkoneeseen kirjautumaan ollenka sisään ja läppäristä ei löytyny meseä. Meinas tulla ahtistus!! :D Tältä läppäriltäkä kun ei pääse käsiks tuohon pöytäkoneen tiedostoihinka vielä niin en voinu sit mitään tehä. Otin sit pikku-unet. :)

Tänään ei peruna maistunu meidän ukolle, ihan itku tuli muutaman lusikallisen jälkeen. :( Eli ei sit syöty kauheesti tänään. Kakkaa ei oo tullu nyt kohta kolmeen päivään (joka on tosi ihme meidän kakkakoneelle!!). Voi olla että sen takia ei sit tänään sose maistunu. Pitää huomenna aamusta vaikka sit antaa vähän luumua jos saatas sit maha toimimaan!

Ootteko muuten pakastanu noita valmiita soseita? Voikohan niin tehdä. Aattelin vaan että jos annan siitä luumupurkillisesta pari tl aamulla niin mitäs teen sille lopulle? Sehän ei taida säilyä kuin 2vrk jääkaapissa se avattu purkki? Samaa mietin kun maissia maistellaan (se ostin valmiina soseena) niin ei varmasti mee kahteen päivään vielä se purkillinen! Voiskohan sen lopuskan sit laittaa vaikka jääpalamuottiin? Samaa oon miettiny nannista. Että kun puuroa sit aletaan syödä niin siihen sekaan ois kiva laittaa maitoa, mutta eikös se säily vaan 1 vrk? Menee sit aikas paljon hukkaan. Nuutin aikaan ostin nannia jauheena ja sotkin aina pikkuannoksen joka aamu puuroa varten. Nyt oon perunan kaveriks lypsäny pikkusen aamulla, mutta sit puuron kans sitä tarviis vähän enemmän. Joku sanoi että sitä jauhetta ei enää ois saatavilla ees (pitääki muistaa huomenna prismalta kattoa!).

Mulla tuli iltapäivällä totaalinen kyllästyminen tähän kotona oleiluun... Joten kun Vili heräsi päikkäreiltä, syötin sen ja sitten lähettiin käymään tuossa uudella cittarilla. Siellä oli avajaistarjouksena Bonan hedelmä- ja marjasoseet 12 purkkia kolmella eurolla, joten pitihän se satsi ostaa. Onpahan nyt vähäksi aikaa =) Vihannessoseita oon pääsääntöisesti tehnyt itse, mutta noi marjat ja hedelmät ostan valmiina. Meillä tosiaan Vili on syönyt soseita nyt jo kuukauden verran, 3,5 kk:n iässä aloiteltiin kun meni Nannia ihan älyttömiä määriä päivässä.

Aivan mahtava ilma ollut täällä koko päivän, aurinko paistaa ja vesi vaan lorisee kun lumet sulaa, jee kevät tulee!!! Kunhan nyt vaan jatkuisi tällaisena.

Mies tulee kohta töistä, ja tuo kaupasta tullessaan kanssa viikonlopun herkut ( ja normiruuat... ) Tänään tehdään tortilloja, pitkästä aikaa pääsee niillä herkuttelemaan :p

moikka...
Onnittelut Maikille :flower:

Meillä mennyt päivä lentämällä, aamulla kun herättiin niin huomasin että Leevin korva oli yöllä vuotanut joten soittelin korvalääkärille ja siellä sit käytiin kuuri hakemassa ja "mömmöt" imas korvasta pois.
Sit kun sieltä tultiin niin tuli kaveri muksuineen leikkimään. Sit kun ne lähti niin mentiin mun äidin luo tekee virpomisvitsoja sunnuntaita varten jolloin ajan esikoisen kanssa mummolat ja isomummolat läpi niin saa toinen virpoa. =)
Nyt sitten kotiuduttiin ihan äsken ja mies tuolla tortiloja tekee. :p

Voimia kaikille sairastaville ja pikaista paranemista!

Onnea Maikille =)

Mua vähän jänskättää kun maanantaina Onnin kanssa mennään tyksiin laitattaa nenämahaletku joka mittaa vuorokauden ajan ph:n tuolta ruokatorvesta.

En oo vissii muistanu kertoo tosta,no eniveis tässä vaihees tää meijä oksentelun tutkiminen on. Voi kun tästä löytys nyt vastaus ja saatas tuo vaiva hoitoon.

Migreenistä:
Mulla on ilkee migreeni ja täsmälääkitys siihen. Onnin syntymän jälkee aina välillä se iskee =/ Onnia odottaessa tuli alkuraskaudessa kohtaus mutta muuten ei.

Enää ei oo pitkään aikaan ollu niin pahoi kohtauksia mitä on ollu, toine puoli naamasta ja käsivarresta puutuu ja ilkeet näköhäiriöt + kaamee jomotus ja juiliminen.

Eikös hedelmäsoseet säily 3vrk jääkaapissa? muistelisin että purkeissa niin lukee. Pakastamisesta en oikee tiiä.

Jos oon tosi kipee (mitä en kyl koskaa ole) niin päivän hoidan sit ite lapsia ja mies jatkaa ku kottiin tulee. Flunssa voi äityy pahaks mutta kuumetta tai muita tautei mulle ei juurikaan ole. Oon aina se terve tääl ku muut sairastaa :D

Töissäkin yks vuosi jylläs norovirus, mä painoin ylitöitä menemään ku muut sairastu. En saanu tartuntaa vaikka sain oksut päälleni ja ihan suuhun asti (yök yök) meni.

Päivän ruoka tuntuu olevan tänään tortillat. Niitä meilläkin syötiin :)

Onnea maikille :flower: ja tervetuloa tänne komenkympin puolelle!

:hug: jaksamista täältäkin kaikille sairaille. Me ollaan juuri päästy eroon kaikesta räästä ja nyt kierretään kaukaa kaikki sairaat. Tosin huomenna ollaan menossa lasten messuille ja siellä varmaan pyörii muutama virus ja bakteeri ilmassa, kun lapsia koko messuhalli täynnä :) Onko muita messuille lähtijöitä?

Ulkona törky lämmin. Ihanaa kun lumet sulaa ja voi oikeasti alkaa kohta odotella kesää. Ihanaa kun ei tartte pukea montaa kerrosta vauvallekaan vaatetta.

Pitänee alkaa valmistella iltapalaa. Itse taidan ottaa kanapastasalaattia :p

nyt pääsin taas livahtaan koneelle... =)

MAIKKI onneksi olkoon!!!! :flower: (perästä tullaan...)

Jaksuja pikkupotilaiden äideille, ja muutenkin sairastaville, tuntuu yleensä olleen koko talven kovasti pöpöjä ja viruksia liikenteessä. Itse saa olla kiitollinen kun *kopi-kopi* ollaan vältytty isommilta, vain normaalia nuhasykää ollut.

Ulos pukemisesta...tänään me otettiin kantokoppa pois ja nyt sitten tuo saa olla makuupussissa, ja sinne pussiin fleecehaalarissa, puuvillapipossa, villasukissa ja tumpuissa. Ja siltikin aina lämmin tuo poika on herätessään. Ei uskalla vaan enempiä vähentää, alkukevät kun voi olla petollista, tosin tuonne rattaisiin ei tuuli silleen yllä...mutta vaikeeta pukeminen näillä keleillä.
Ja sitten kun ite liikkuu ja hikoo, niin tuntuu että toisellakin kuuma, vaikka eihän se liiku. :D

Monella tosiaan tortillailta, meillä oli viime viikonloppuna. :p Tänään mies toi sitten pitsat tuon maalämpöprojektin ikävimmän osan päättymisen kunniaksi ja nyt lähti hakeen uutta bondia jos se ois jo tullut makuuniin...
Huomenna päästään miehen kanssa yhdessä viihteelle!!!! =) =) =)
Anoppi tulee illalla jo meille saunoon ja poikia kattoon, mutta lähdemme vasta kun pojat saadaan nukkuun, niin ei tuon tarvii kuin vahtia unta. :)
Ihana kyllä lähtee tuulettuun!

Mitäs sitten muuta.....

kaupansoseiden säilymisestä, munkin mielestä ne sellasen 3vrk säilyy, pakastamisesta en osaa sanoo, mutta miksei vois? ei ne kuitenkaan ole pakastettuja, niin ei tule moneenkertaan pakastamista...mutta itse kokeiluvaiheessa söin sitten itse loput! :D Ja melkein kun ekan kerran annoin 2tl, seuraavana päivänä 2-3tl ja sitten kolmantena päivänä loput purkista...

nyt äitiä huudellaan, kerkesimpäs oleen hetken koneella.

onneksi olkoon maikki! vuosikymmen vaihtuu mullakin syksyllä =)
joo daranyt hermot on levänneet :saint: tänään oli niiiin upea ilma,käytiin kaupoilla ja kävelyllä ympäri keskustaa.

Vilho kääntyi tänään ekaa kertaa kunnolla selältä mahalleen!!! Veti taas sitä akselinsa ympäri kiemurtelua lattialla mut nyt teki sen niin että aina käännähti kyljelleen ja siittä sit pikku hiljaa kerta kerralta enemmän mahalleen kunnes sit tajusi sen viimeisen käden siirron tehdä,voi sitä autuutta! :heart:

Nyt poika repeilee tuolla omalle peilikuvalleen :heart:
Ja minä,tavoistani poiketen, aukaisin hyvän päivän illan kunniaksi yhden oluen (oh shame on me.. ) Löysin Alkosta hauskan pullon (joo-o,oikeesti ostelen viinaa pullojen perusteella) jotain Rip Tide-nimistä tummaa stouttia,nam...

Huomenna sit taas aamupäivästä luennolle ja illalla kaverin tupareihin,jee :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!

No just...se siitä nettilakosta sitten...taas mä hyppään täällä :LOL:

Nii maikille onnittelut! :flower:

SanseVoi ei :hug: Kuulostaa rankalta toi nenämahaletkulla tutkiminen. Toivottavasti nyt sit syy selviäis ja saisitte apua siihen. Hyvähän se on, että tutkiivat nyt kunnolla. Tsemppiä maanantaihin. Joo mulki tulee nyt migreenissä noit kamalia näköhäiriöitä..ennen ei o ollu, silleen et näkee kaiken sumuna ja kahtena. Kävin neurologilla ja se meinas, et taitaa olla noi pillerit pahentaneet sen ja sit kun niskat on ihan jumissa.

Se laitto mulle reseptin hierontaan, ny mä saan sit 6 kertaa hierontaa ja siit ei tarvii maksaa yhteensä ku parikymppii. Vähäks hyvä. Sit sen jälkeen meinas, et kokeiltais akupunktioo...iiks. Nii ku mul ei sovi ne täsmälääkkeet, ni se on kinkkinen juttu et mikä siihen sit auttas. Meinaan kyl jättää noi pilsut toistaseks pois, jos ne vaan pahentaa.

soseitten säilymisestä Mun purnukois lukee et käytettävä 3 vrk kuluessa...siis yleensä noi kaikki hedelmäsoseet, mut sit kasvissoseet mis on lihaa seassa ni 2 vrk kuluessa.
Mut oon kyl käyttäny melke kaikki 2 päivän kuluessa. Tuosta pakastamisesta en tiedä sanoo.
Mä tein aluks silleen, ku meni vaan joku pari lusikallista niin söin itte loput :p
Aika nopeesti meillä opittiin syömään. Ne oli vaan ihan pari päivää millon söi pari lusikallista ja sitten haluskin jo vetää puol purkkii ja nyt jo menee koko purkki jotain hyvää hedelmäsössöö kun maistuu oikein hyvälle.

nam nam tortillat on herkkua...voisinki tehdä huomen illal...

noonie, mä kanssa syksyllä täytän =) ja arvaa alkoiko tekeen kanssa mieli olusta..tuli raskauden aikaan ihme mieliteko olueen.....taidan huomenna naatiskellakin ikuisen siiderinlipityksen tilalla olutta. :) (tärkeä päätö, ja tietenkin teille ilmoitettava)=

hedelmäsoseen loput meillä esikoinen syö :D Itseasiassa joka kerta kun syötän vauvaa, vaikka ihan perunaa ja porkkanaa tää haluu kans viimeisen lusikallisen =) Odottaa siinä vieressä milloin on hänen vuoro.
Tosin nyt menee koko purkki, yleensä kahdessa päivässä.

Viimein tytöt nukkumassa. Pienimmällä oli räkää paljon nenässä, oli niin itkuinen lisäksi että annoin Panadolia. Nukahti onneks lopulta, esikoinen tuli jo katsomaan sängystään miks itkee sisko :( Mies alkoi kattomaan jotain elokuvaa, mä taidan mennä nukkumaan viimeistään ennen kymmentä. Oli niin katkonainen viime yö enkä usko että seuraava ois yhtään parempi.. Positiivisesti liikkeellä :xmas:

Nyt on tortillat herkuteltu :p ja katottiin Tartu Mikkiin. On meilläkin halvat huvit, kun perjantain kohokohta on aina toi ohjelma...

Meillä on nyt alkanut meneen koko purkillinen sosetta kerrallaan. Lounasaikaan saa kasvissoseen ja alkuillasta hedelmäsoseen. Ei kai noista määristä mitään haittaakaan voi olla, toisella vaan on niin kova ruokahalu :whistle:

Meillä mies on ensi viikon isyyslomalla, kun on vielä päiviä pitämättä. Kiva kyllä, kun ei tarvi itsekseen huolehtia kokonaan lapsenhoidosta ja muista kotiaskareista. Yleensä viikolla nuo on aika lailla vain mun harteilla, kun miehellä menee työpäiviin matkoinensa helposti 12-13 tuntia...ja tästäkös me tämän tästä kinastellaan :( Hänellä kun on työmatkaa 75 km suuntaansa, ja työpäiväkin yleensä venyy sen 8 tunnin yli. Mutta onneksi on sitten aina viikonloput vapaalla, ja nyt koko ensi viikon.

Ei vaan, kai sitä tarvis alkaa hankkiutumaan nukkumaan, poitsukin on jo pari tuntia nukkunut... Öitä kaikille!

Yhteistyössä