Aamupäivää! Kyllä täällä vaan aurinko paistaa B)
Onneksi en sitten eilen muistanut sitä Kelaa. Tänään kun oltiin just lähdössä Kelaan kävelee, sinne on kuitenkin aika matka, tuli posti luukusta ja Kelalta kirje. No avasin sen ja siellä oli jo päätös! Olin siis viemässä kotihoidontukihakemukseen liitteitä, jotka piti viedä ennenku saa päätöksen. Noh, päätös tulikin jo ilman liitteitä ni eipähän tarvinnutkaan mennä. Mentiin sitte vaan lähikauppaan, ku olin luvannu esikoiselle ristikkolehden. (se lähtee tänään jo reissuun, eka Helsingis loppuviikon, lauantaina viikoks Espanjaan...snif)
Meilläkin on
yöt nukuttu nyt tosi hyvin! Joka yö about kuudelta herää ekan kerran ja sit oon ottanu viereen tissille ja jatkettu unia. On kyl ollu niin hieno fiilis kun ei oo tarvinnu keskellä yötä valvoa! Vielä ku sais ton kuudelta heräämisen siirrettyä vaikka tunnilla eteenpäin ni jaksais nousta iteki sit heti että Lumi oppis selkeemmin että sillon ku nukutaan, ei syödä. Nyt vähän omaa laiskuuttani oon sit kuudelta ottanu viereen syömään.
Eilen kaivoin taas ompelukoneen esiin ja tein yhen L-koon taskuvaipan. Lumille on mahtanu tähän asti M koot oikein hyvin. Nyt alkaa jäädä pieniksi. Ei vaan tälleen kesällä oikeen innosta ommella kun meillä on sisällä koko ajan ihan järkyn kuuma ja mä hikoilen jo tekemättä mitään.
Maitoon totuttelusta en osaa sanoa mitään. En muista ollenkaan miten esikoisella tehtiin. Muistan hämärästi vaan, että 10kk iässä sillon sai antaa ihan tavallista maitoa. Ja en kyllä muista et oisin mihinkään korvikkeisiin lantrannut. Imetin esikoista kyllä 1v asti ja tavallista maitoa sai ruokailuilla. Nyt en oo edes ajatellut aloittavani vielä mitään maitotuotteita. Ehkä sit 10kk iässä jotain noita hapanmaitotuotteita alottelis. Sinäänsä mun korvaan toi keijun suunnitelma kuulostais ihan järkevältä ton viilin suhteen mut en kyl varmaksi tiedä. Toisin sanoen, ei oo musta mitään apua
Mul on kauhee karkinhimo koko ajan ja epätoivoissani ostin sit jotain painonvartijoiden karkkeja (karppaajathan eivät karkkia syö
) No en avannut kyseistä pussia vielä, säästän sit ku oikeen hirvee mieliteko iskee. Nyt ehkä helpottaa ku toi tyttö lähtee reissuun, se on mussuttanu karkkejaan ihan tarpeeks mun läheisyydessä! Paino on ny tippunu vähän reilu 2 kiloo 6 päivässä. Mut ny pitäs olla ne nesteet tiputettuna ja todellinen painonpudotus voi alkaa!
Tsemppiä alakuloiset ihmiset! Mulla vähän vaihtelee tää mieliala. Itken herkemmin nyt kun noi lääkkeet oon lopettanut mut muuten ihan ok olo.