M
mutsi
Vieras
Poikani on 1v 2kk ja on nyt tässä kuukauden verran ollut tosi kova puremaan! Ei oikeastaan pure muita kuin minua, ja joskus isäänsä. Saattaa purra ihan kesken kivankin leikin, tai sitten kun suuttuu tai jos esim halaillaan tai jopa jos normaalisti kävelen ohi, niin saattaa tarrata jalkaan ja purra.. Joten selvää syy-seuraus-suhdetta en puremiseen ole keksinyt.
Onko muilla ollut tällaista? Mikä avuksi? Onko jokin vaihe, joka menee ohi?
Minulla on olkapäät aivan pikkusilla mustelmilla tämän seurauksena
Pari kertaa on nyt käynyt niin, että kun hän puree niin ensimmäinen vaistomainen reaktio minulla on ollut saada ne hampaat irti itsestäni, ja olen vahingossa ottanut niskatukasta kiinni ja vetänyt päätä taaksepäin.
En siis mitenkään lujaa, eikä tämä ole lapseen sattunut, se on vain ollut reaktio joka tulee kun sattuu.
Siksipä tässä nyt kyselenkin neuvoa, kun en halua että tuo tukasta vahingossa vetäminen toistuu, tulee kuitenkin huono omatunto, vaikkei lapsi siitä ole ollut moksiskaan. En TODELLAKAAN kannata MINKÄÄNLAISTA fyysistä kuritusta ja siksi tämä nyt kalvaakin :/
Onko muilla ollut tällaista? Mikä avuksi? Onko jokin vaihe, joka menee ohi?
Minulla on olkapäät aivan pikkusilla mustelmilla tämän seurauksena
En siis mitenkään lujaa, eikä tämä ole lapseen sattunut, se on vain ollut reaktio joka tulee kun sattuu.
Siksipä tässä nyt kyselenkin neuvoa, kun en halua että tuo tukasta vahingossa vetäminen toistuu, tulee kuitenkin huono omatunto, vaikkei lapsi siitä ole ollut moksiskaan. En TODELLAKAAN kannata MINKÄÄNLAISTA fyysistä kuritusta ja siksi tämä nyt kalvaakin :/