[QUOTE="a p";26260369]Mä kokeilen nyt juuri tän tyyppistä. Kun tosiaan aiemmin se tassuttelu ei auttanut, vaan sitten sai istua pitkin yötä silittelemässä kun tottui siihen. Nyt annoin huutaa aina n. 2min kerrallaan, ja puoli tuntia tätä kesti ja lapsonen nukahti omaan sänkyyn lopulta itse. Jeeee!

..yötä odotellessa...[/QUOTE]
Lukaisin nopeasti ketjun läpi ja tsemppiä! Meillä syötiin 11 kk:n iässä parin tunnin välein rintaa ja päätettiin, et nyt loppuu. Meillä kävi pari uniasiantuntijaa neuvolan kautta ja heiltä saatiin vinkit, ei mitään ihmeellistä mutta sanoivat myös, että siirtäkää samalla omaan huoneeseen.
Nukkumaan mentiin huudon kanssa eli aina nousi pinniksessä pystyyn ja mies kumosi. Ja ylös ja kumottiin alas jne. Tätä kesti aikansa, olikohan puoli tuntia ja sit nukahti. Ekana yönä heräsi tasan kahden tunnin välein, mies kävi kattomassa. Sen jälkeen yöt meni paremmin, eipä juuri heräilly

JOs siis teillä heräillään ekana yönä, ni älä vielä anna periksi, toinen yö menee paremmin. Ja joka tapauksessa jatka viikko, siis sovi ittesi kanssa niin

Se viikko on lyhyt aika verrattuna niihin kaikkiin öihin mitä olet tähän asti nukkunut huonosti.
Ja mä sain vihdoin nukkua yksin tai siis miehen kanssa kaksi sängyssä ja omassa huoneessa! Jihuu!!! Kkyllä kannatti!
En usko, että meidän muksusta tuli yhtään sen pahempi lapsi ja vanhemmat jaksoi paremmin. Voi olla, että teidän muksu haluaa nyt lähipäivinä olla enemmän sylissä ja sitä voi suosia, pidä sylissä ja lue kirjoja jne. Muts jos ei halua ni hyvä niin.
Ja joo, kyllä lapsiperheessä nukutaan huonosti ja heräillään: silloin kun ollaan kipeitä, silloin kun siirrytään isompaan sänkyyn, silloin kun opetellaan kuivaksi ja herätään yöllä pissalle jnejnejne. Mutta jossain tapauksessa voidaan myös nukkua hyvin, jos vaan aikuiset jaksavat nähdä sen vaivan. Ei lapsi mene rikki vaikka se itkisi tai huutaisi.