1+2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

memmu72

Vieras
Olen yksin kohta 4viikkoisen vauvan ja 7v. ekaluokkalaisen kanssa.Olen synnytyksetä asti ollut vauvan kanssa 24h vrk:ssa. Alkaa jo tuntua painetta päässä..Kyllähän sen tietää mitä tämän ikäinen vaatii. Kysynkin nyt mielipidettä että olenko aivan hakoteillä kun mieli tekis jonkun ystävän kanssa istua iltaa ja ottaa muutama olut ja käydä vielä tanssimassakin??

no et.
mä olisin tullut pimeeks kun olin pari vuotta siten kutakuinkin samassa tilanteessa, tosin mä korvasin vapaa aikani shoppailulla yksin (sitä kummasti tavallinen ruokakauppakin on hieno paikka, kun sinne menee ajan kanssa, ja sillä mielellä, että saa olla rauhassa )

Et tietenkään ole hakoteillä. Sinunhan on suorastaan velvollisuus pitää huolta myös omasta hyvinvoinnista ja jaksamisesta. Varmasti tuollainen katkos piristää mieltä ja taas jaksaa paremmin :D . Joten eikun vaan tanssimaan B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2004 klo 14:08 metsänpeikko kirjoitti:
Et tietenkään ole hakoteillä. Sinunhan on suorastaan velvollisuus pitää huolta myös omasta hyvinvoinnista ja jaksamisesta. Varmasti tuollainen katkos piristää mieltä ja taas jaksaa paremmin :D . Joten eikun vaan tanssimaan B)

Oon ihan samaa mieltä!! :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2004 klo 14:08 metsänpeikko kirjoitti:

JUUUUUUUUUURI NÄIN! :attn:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 15:52 äiti kirjoitti:
Mun mielestä aloitat turhan nopeasti sen baareissa riekkumisen,vvauvahan on vielä rintaruokinnassa.
Hetken päästä sulla on siinä kolmas lapsi.
voihan sitä ilman viinaaki baarissa käydä tanssiin... =) =) saa sitä nyt äiti vähä rentoutumassa käydä mun mielestä ei siinä mitään pahaa ole! :) :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2004 klo 12:55 hennis kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2004 klo 15:52 äiti kirjoitti:
Mun mielestä aloitat turhan nopeasti sen baareissa riekkumisen,vvauvahan on vielä rintaruokinnassa.
Hetken päästä sulla on siinä kolmas lapsi.
voihan sitä ilman viinaaki baarissa käydä tanssiin... =) =) saa sitä nyt äiti vähä rentoutumassa käydä mun mielestä ei siinä mitään pahaa ole! :) :D
Samaa mieltä kuin äiti.Jos rentoutua haluaa niin voi johonkin muuallekkin mennä kuin kapakkaan.Kyllä siellä on tarkoitus kännit vetää ihan varmasti.Ei kauaa vauva viehättänyt kun jo nyt mieli halajaa savuisiin baareihin oluttupin viereen.

Joopa joo, nykyään ilmeisesti lapset saa mukaan baarista =) =) Ei muutako baanalle vaan jos vauvalla kunnon hoitaja kotona. Tuskin se viehätyksestä on kiinni että haluaa itse käydä tuulettumassa.. :attn:

Paanalle kuule!

Leffaan, kavereiden luo mihin vaan vaikka puiston penkille yksin istumaan. Jokainen tarvii lepoa lapsistaan, varsinkin yksinhuoltaja!!
Voimia oikein paljon sinulle!!!!
Aina on niitä paremmintietäjiä joiden mielestä naisen pitäs keskittyä hymyilemään mariana ja käyttämään beessejä alusvaatteita lapsen saatuaan. Ihan kuin ihmisen tarve ihan omaan mielihyvään jotenkin vähenisi äidiksi tultua. Jätä marisijat marisemaan, ehkä ne on vaan kateellisia sulle kun uskallat sanoa toiveesi ääneen.

Joo mieli tekee pikkasen tuulettumaan mulla 5v ja 1kk ikäset.
koko raskaus kotona..
mies vaan pistää kovasti hanttiin. ei sulata mun ulkona käyntiä.
ei luota..
\|O

kylläpä on mukava tietää et täällä on muitakin jotka on samassa tilanteessa..mä hoidan kahta lasta kotona..oon niissä kiinni koko päivän..onneksi nukkuvat öisin..mutta mun mieli tekis tuulettumaan välillä..olla jonkun aikaa irti lapsista..mutta ei oo näyttävästi vapaaehtoista hoitajaa..en tiiä onko ulkopuolisen hoitajan ottaminekaan kovin järkevää ku en tiiä mite lapset siihen suhtautuu ja pärjääkö ne jne.jne??
en tiiä..miten tästä hommasta nyt selviis niin et sais olla itte vapaalla..

Yhteistyössä