Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Taa

  1. T

    Saako nyt istahtaa hetkeksi?

    On pyykätty, tiskattu, imuroitu, pesty lattioita ja järjestetty kaappeja koko päivän. Saako nyt ihan istahtaa ja rauhottua? :D
  2. T

    Mitäs sitä tänään sitten tekisi?

    Ulkona sataa vettä. Tylsää.
  3. T

    Kerrankin olen kohtalaisen tyytyväinen kirpparikierrokseeni (täysin turha alotus)

    Löysin pojalle ihanat sammarit (2e), kevääksi takin (5e), mauri kunnaksen palapelin (1e) ja miehelle sen kauan haluaman levyn (3e). Hyvä päivä :D
  4. T

    Neulojat, hoi! Lapas-apuja!

    Pitäis saada lapasiin peukalo tai oikeemmin vissiin se reikä, mistä sitten joskus tulee peukalo. Onko jollain ohjetta siihen "suoraan peukaloon" eli ei siihen kiilalla tehtävään? Tajuskohan kukaan, mitä tarkotan..
  5. T

    Kyllä se syksy aina yllättää

    Viikko sitten kuljettiin vielä shortseissa ja sandaaleissa. Tänä aamuna manasin sormikkaiden puuttumista, kun töihin pyöräilin. Täytyy kai lasten vk-vaatteet kaivaa esille. :xmas: Btw. Näyttääkö tää jonkun mielestä vampyyriltä? :vampire: *tutustuu uuden palstan saloihin*
  6. T

    Kuuluuko ihan normaaliin 3,5v kehitykseen

    ihan ihmeelliset pelkotilat? Yhtäkkiä ei voi mennä vessaan pissalle, kun pesukone on päällä. Illalla ei voinut mennä yksin huoneeseensa, koska pelkäsi väliovea (sitä ulko-oven edessä olevaa siis) Kaikkia muitakin pieniä, ihmeellisiä ja usein parissa päivässä ohi meneviä pelkoja on tullut...
  7. T

    Minkä ikäisen kanssa ootte menny ekan kerran elokuviin?

    Kuinka on lapsi jaksanu istua ja katsoa? En nyt ajatellu näitä babybio-juttuja, vaan ihan piirrettyjä niin, että lapsikin on niistä ollu kiinnostunut.
  8. T

    Joka toiselle kuoppaa kaivaa...

    tarvii lapion. Nih.
  9. T

    Kuinka sitä pysyis hereillä vielä muutaman tunnin?

    Ihan rikkipoikkiväsynyt ja mieskin on töissä. Tulkaa hoitamaan lasten iltapuuhat ja nukkumaan laittamiset, niin mä saan laittaa silmät kiinni tässä sohvalla..
  10. T

    Koskahan tuo lapsi oppii nukkumaan kokonaisia öitä?

    *huokaus* Ikää pojalla nyt 1v
  11. T

    Turhauttaa, kun miestä näkee suunnilleen vaan vilaukselta

    Työvuorot meillä menee aika lailla ristiin eli minä aamussa, hän illassa. Tai toisinpäin. Vapaa-aikansa juoksee treeneissä tai milloin milläkin asioilla. Tänään mun vapaapäivänä ehdin vilaukselta näkemään aamulla, lähti kun heräs. Kävi illansuussa kotona syömässä ja lähti taas. Vaikka...
  12. T

    Mitähän ammattia lähtis opiskelemaan?

    Ja miten sitä tulis toimeen sillä järjettömän pienellä rahalla, mitä sitten opiskellessa tilille tulis.
  13. T

    Mä tarvisin nyt vain vähäsen pyyteetöntä sympatiaa

    Tänään on ollut raskas päivä. :(
  14. T

    Univelka aiheuttaa ärsytyskynnyksen madaltumista.

    :headwall:
  15. T

    "Äiti, lauletaanko jotain?"

    "Mitä sä haluaisit laulaa?" "Katotaan, äiti, sieltä juutupesta" :D Sellanen oli meidän äskeinen keskustelunpätkä 3v:n kanssa.

Yhteistyössä