aika harvoin tulee enää pyörittyä täällä. Sanokaa mitä sanotte, mutta Venakko toi säpinää aloituksillaan oli ne sitten totta tai ei. Mummeliisalla ihan hyvät mielipiteet. Anatolia on lähtenyt. Pikkukaupunkilaista ei näy. Kotona kirves kädessä on harvoin täällä jne jne... tylsää :(
viime jakso oli tosi hyvä. tykkäsin siitä voice of finland-sketsistä ja olivat kyllä niin näkösiä ja olosia. Repeilin sille paula koivuniemelle. Miten olikin saatu Armi ihan samannäköiseksi. Tuollaista lisää!!! Epäilen, että Taxfree tippuu tänään.
Kateellisia? Joku vienyt aamiasmurot vai mikä. Olisivat itse osallistuneet jos noin paljon vaivaa. Minä tykkäsin siitä ohjelmasta, eikä siinä ollut mitään tekoitkua, vaan suuria tunteita. Aidoilta ne vaikutti!
Kolmen kärki mielestäsi:
Minun kolmikko on:
Sanna raipe Helminen
Karim
Samppa Linna
Tämän jakson perusteella ei tullut mitään suosikkeja. Oli aika huono jakso. Nuo talentit ei hirveästi naurattanut.
Punainen ranneke aiheutti kohun Porin uimahallin asiakkaiden keskuudessa - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Kyllä ihmiset saa kaikesta ongelman aikaiseksi. Jopa rannekkeen väreistä. Vain suomessa?
Kertokaahan?
Nyt on tulossa paljon uusia sarjoja, mutta mitkä on katsomisen arvoisia. Itse ainakin jatkan esim. Näkijän uusien jaksojen seuraamista Liviltä.
Itse varmaan laihduin kun oli aikaa lenkkeillä koko perheen kanssa ja sitä jouluruokaa nyt ei ainakaan pysty syömään muutamaan kertaa enempää, eikä minun mahani ainakaan määräänsä enempää vedä. Suklaatakaan tuskin kukaan pystyy vetämään niin, että lihoisi.
Olen kyllä lihava, mutta en minä...
Rahan tuhlausta ( näin taantuman aikana ) ilman ja luonnon saastuttamista, aiheuttaa ihmisille paljon vammoja joka vuosi, aiheuttaa eläimille tuskaa, useimmat ihmisetkään eivät välitä ja naapuri sopu kiristyy, jotkut ihmiset haluavat nukkua uutena vuotenakin ( vuorotyö ) muutenkin aivan turhaa...