Hakutulokset

1. A

te joilla ei ole astianpesukonetta....

Juuri näin. Paitsi että meillä on kyllä tiskarikin mutta se on tuollainen kapea pikkumalli joten käsin on lisäksi tiskattava. Ei kyllä tulisi mieleenkään juoksevalla vedellä huuhdella kun joka vesilitrasta maksetaan. :|
  2. A

Monestiko olette muuttaneet lasten kanssa? Kuinka sopeutuneet??

Vielä lisään omaani.. ;) Olen kuitenkin (onnekseni) ollut sosiaalinen lapsi (ja aikuinen) ja aina on ollut helppo tutustua uusiin ihmisiin mutta ei se sitä sulje pois että nyt aikuisena kaipaisi jotain pysyvääkin siellä menneisyydessä.
  3. A

Monestiko olette muuttaneet lasten kanssa? Kuinka sopeutuneet??

Omien lasten kanssa ei ole muutettu kuin kerran mutta itse lapsena... Muutettiin jatkuvasti ikävuosieni 2-15- välillä, parhaimmillaan asuttiin vuosi yhdessä paikassa ja taas menoksi. Aina piti uudet kaveruussuhteet solmia tai ainakin yrittää, pari vanhaa kaveria jäi kirjekaveriksi mutta nekin...
  4. A

Satakaksikymmentä euroa kuukaudessa! Helvata.

Entisenä tupakoitsijana lienee tiedätkin ettei se savuttomaksi ryhtyminen välttämättä käy tuosta vaan... *tietää*
  5. A

Satakaksikymmentä euroa kuukaudessa! Helvata.

Aivan. Kallista lystiä Samaa voin ylpeänä sanoa, onneksi _en enää_ polta! :D
  6. A

Käyttekö usein miehen lompakolla?

Kyllä mekin kysäistään ensin jos vaan toinen paikalla on. :) Ihan surutta myös nettipankissa molemmat siirrellään tarpeen mukaan rahaa tililtä toiselle, samojen tunnusten takana on tilit. Mä en jaksais laskea mun rahat -- sun rahat juttuja ja kuka nyt maksaa mitäkin jne kaiken muun stressin...
  7. A

Käyttekö usein miehen lompakolla?

Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.
  8. A

Pyysin eilen mieheltä rahaa että pääsen alusvaateostoksille

Ai samalta suunnaltakin... ?? =) Jopas......
  9. A

Aivan! Katse ja Kaste....... :laugh: Kun vaan pysyis itsekin kärryillä mut ei kai tuo niin nöpönuukaa ole... Niin ja mie kuitenkin varmasti aika paljon vähemmän täällä loppujen lopuksi olen.
  10. A

:wave: Kivakiva, joku muistaa vielä! Vaikken mie tiedäkään kuka olet.-. Kuvasta vois tietysti arvailla? ;)
  11. A

:wave: Mie oon ollut vaan aika pitkään pois... Eilen katsoin että viimeks oon käynyt marraskuussa -07. Liian harvoin on tullut käytyäkin ja arvelin jotta josko nyt taas täällä kurkistelisi.
  12. A

Aivan, saman huomasin eilen. :( Ei voi mitään, yritetään selvitä. Mä olen ollut Aamukaste lienee jo5-6 vuotta vai mitenkäs pitkään siitä onkaan...
  13. A

Rupeaa tuntumaan vaan jonkun sortin provolta, saa keskustelua aikaiseksi... ;)
  14. A

Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
  15. A

Taisi olla tähän astisen elämäni (= 46 vuotta) kallein naudanlihaostos

Juuri näin, yhtälailla toiset retostelee asunnoillaan/sisustuksillaan/reimatekeillään/kengillään/ulkomaanmatkoillaan jnejnejne niin mitä siitä jos joku toinen satsaa mieluummin ruokaan?
  16. A

Taisi olla tähän astisen elämäni (= 46 vuotta) kallein naudanlihaostos

Sama vanha mie. :) Pitkästä aikaa täällä käymässä, nyt on kiidettävä hommiin taas mutta yritän jatkossa enemmän täällä viihtyä... :wave:
  17. A

smartballseista

Tähän tapaan on ihan "virallisetkin" ohjeet. Jos eivät pysy sisällä niin ovat liian pienet/painavat, niitä voi sitten käyttää kun on isommilla/kevyemmillä ensin saanut lihaksia kuntoon.

Yhteistyössä