Lompakolla penkomassa ihan uteliasuuttani? en.
Tilillä siirtämässä rahaa omalleni? Joskus olen tehnyt niin, vaan en omin luvin.
Tilillä siirtämässä rahaa omalleni? Joskus olen tehnyt niin, vaan en omin luvin.
Juu, näinhän se meilläkin toimiiAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Kyllä mekin kysäistään ensin jos vaan toinen paikalla on. Ihan surutta myös nettipankissa molemmat siirrellään tarpeen mukaan rahaa tililtä toiselle, samojen tunnusten takana on tilit. Mä en jaksais laskea mun rahat -- sun rahat juttuja ja kuka nyt maksaa mitäkin jne kaiken muun stressin päälle... *laiskimus*
No ei meillä ainakaan lasketa sentin tarkkaan että kuka on maksanut mitäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Kyllä mekin kysäistään ensin jos vaan toinen paikalla on. Ihan surutta myös nettipankissa molemmat siirrellään tarpeen mukaan rahaa tililtä toiselle, samojen tunnusten takana on tilit. Mä en jaksais laskea mun rahat -- sun rahat juttuja ja kuka nyt maksaa mitäkin jne kaiken muun stressin päälle... *laiskimus*Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:No juu, tuo on kyllä totta. Siis kyllä meillä molemmat kysyy että onko sulla käteistä jos tarvii ja itsellä ei käteistä ole. Mut ei siks etteikö itselläkin sitä rahaa tilillä olis.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Kyllä mekin kysäistään ensin jos vaan toinen paikalla on. Ihan surutta myös nettipankissa molemmat siirrellään tarpeen mukaan rahaa tililtä toiselle, samojen tunnusten takana on tilit. Mä en jaksais laskea mun rahat -- sun rahat juttuja ja kuka nyt maksaa mitäkin jne kaiken muun stressin päälle... *laiskimus*Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:No juu, tuo on kyllä totta. Siis kyllä meillä molemmat kysyy että onko sulla käteistä jos tarvii ja itsellä ei käteistä ole. Mut ei siks etteikö itselläkin sitä rahaa tilillä olis.Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Käydään puolin ja toisin jos tarvetta on. Turhaa lähteä pankkarille jos toisella on käteistä lompakossa.
Juu se onkin sit aika rankasti sitä toista ääripäätä, en toki tarkoittanut etteikö muuta siihen väliin mahtuisi. Mutta tiedän perheitä joissa lasketaan tosiaan sentilleen esimerkiksi ruokakaupassa käynnit. "mie maksoin viimeksi näin paljon, nyt on sun vuoro ja jäät velkaa mulle 23 euroa"...
No ei meillä ainakaan lasketa sentin tarkkaan että kuka on maksanut mitäkin
juurikin näinAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ei tarvitse.
Meillä on yhteiset rahat ja yhteinen tili.
Ei tarvitse kysyä lupaa saanko ostaa jotain.
Tietenkin isommista/kalliimmista hankinnoista päätetään yhdessä.
Peesi..Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ei tarvi käydä kun ei siellä rahaa koskaan edes oo. :/