kallista, vaarallista ja turhaa
Jos polttaa askin päivässä, se tekee 120 ? kuukaudessa (maksoiko aski 4 ??) Onneksi en polta enää :x
3,30? maksaa jos polttaa Smartia ja sätkät on vielä halvempia...ja tallinnasta saa tupakkaa halvalla joten tupakoimattomat , aktiiviset tallinnankävijäystävät ovat hyödyllisiäAlkuperäinen kirjoittaja kallista:Jos polttaa askin päivässä, se tekee 120 ? kuukaudessa (maksoiko aski 4 ??) Onneksi en polta enää :x
Minä poltan ja rahaa on ruokaan ja muuhunkin tarpeelliseen aina, oli lapsilisäpäivä tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tällä palstallakin kun aina valitetaan että ennen lapsilisiä ei ole rahaa edes ruokaan, toivottavasti ette polta!
3,3 ? hinnalla tekee silti 100 ?/kk ja sätkiä suostuu käärimään hyvin hyvin harva...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:3,30? maksaa jos polttaa Smartia ja sätkät on vielä halvempia...ja tallinnasta saa tupakkaa halvalla joten tupakoimattomat , aktiiviset tallinnankävijäystävät ovat hyödyllisiäAlkuperäinen kirjoittaja kallista:Jos polttaa askin päivässä, se tekee 120 ? kuukaudessa (maksoiko aski 4 ??) Onneksi en polta enää :x
Tupakoitsija maksaa tupakastaan juuri niin paljon kuin on pakko, ja polttaa sen verran kun polttaa, hinnasta riippumatta :/Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:IHANAN kallista! Saisi olla kaksi kertaa kalliimpaakin.
Entisenä tupakoitsijana lienee tiedätkin ettei se savuttomaksi ryhtyminen välttämättä käy tuosta vaan... *tietää*Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tällä palstallakin kun aina valitetaan että ennen lapsilisiä ei ole rahaa edes ruokaan, toivottavasti ette polta!
Käyn Viipurissa, tiedä sitten mitä maksaa jossain keskellä venäjää..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ostan aina venäjältä tupakkaa. Viimeks ostin punasta viceroytä, kun maksaa vähän yli 2e KARTONKI. Mut ei ollut mun merkki, punanen lm maksaa siellä vähän yli 4e kartonki.
Niin.. mä en kyllä askia päivässä polttanut koskaan, ja mulle lopettaminen oli melko helppoa heti kun oikea hetki tuliAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Entisenä tupakoitsijana lienee tiedätkin ettei se savuttomaksi ryhtyminen välttämättä käy tuosta vaan... *tietää*Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tällä palstallakin kun aina valitetaan että ennen lapsilisiä ei ole rahaa edes ruokaan, toivottavasti ette polta!
no maksakoon! ei ole minulata pois B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tupakoitsija maksaa tupakastaan juuri niin paljon kuin on pakko, ja polttaa sen verran kun polttaa, hinnasta riippumatta :/Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:IHANAN kallista! Saisi olla kaksi kertaa kalliimpaakin.
PEESI!Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:IHANAN kallista! Saisi olla kaksi kertaa kalliimpaakin.
No ainakin meiltä Viipuriin maksaa matkat jo sen verran, että kyllä tulis askille hintaa.. jotkut laivaliput samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Käyn Viipurissa, tiedä sitten mitä maksaa jossain keskellä venäjää..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ostan aina venäjältä tupakkaa. Viimeks ostin punasta viceroytä, kun maksaa vähän yli 2e KARTONKI. Mut ei ollut mun merkki, punanen lm maksaa siellä vähän yli 4e kartonki.
Meen aina kerran kuussa keski-suomesta. Diesel auto, niin ei mee kuin dieselkulut. Ostan ruokaa ym. samalla. Viimeks löyettiin semmonen tosi halpa ruokakauppa, kärryllinen ruokaa makso 20 =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ainakin meiltä Viipuriin maksaa matkat jo sen verran, että kyllä tulis askille hintaa.. jotkut laivaliput samoin.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Käyn Viipurissa, tiedä sitten mitä maksaa jossain keskellä venäjää..Alkuperäinen kirjoittaja mie:Ostan aina venäjältä tupakkaa. Viimeks ostin punasta viceroytä, kun maksaa vähän yli 2e KARTONKI. Mut ei ollut mun merkki, punanen lm maksaa siellä vähän yli 4e kartonki.
Wau! Tsemppiä äijille!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Mun mies teki alkuviikosta laskelmia, ja lopetti tupakoinnin eilen =).
Nyt on laastari käsivarressa, ja nikotiinipurkkaakin löytyy.
Kaksi työkaveria lopetti myös eilen, tsemppaavat toinen toisiaan. Toivottavasti onnistuvat!
Karkkiin menee liikaa kyllä, pidetään kirjaa menoista ja se on ollut n. 15-20 ?/kk (sis. limut, karkit, keksit, pullat, ym. herkut). Terveyssiteisiin ei kellään normaalilla mene mitään tuohon määrään verrattavaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja MIKSEI:TÄÄLÄ PUIDA ETTÄ SAMA MÄÄRÄ MENEE KARKKIIN.ESIM,TAI TERVEYSSITEISIIN.VOI JEE JA HALOO.MITÄ VÄLIÄ MIHIN SE MENEE