smartballseista

kiinnostaa myös
pitääpä käydä kattoon sit sieltä.

mulla ekan lapsen jälkeen oli ihan ok kaikki tuolla...mut nyt toisen joka tulikin sektiolla niin tuntuu,että on niin väljät paikat... siis ei onneks virtsa karkaile tai muuta..mut kuiteski..jotenkin noloa...

pitää tilata tosiaan.. en kehtaa mennä kaupasta osteleen..

vieras
no mä ostin sellaiset tän ekan raskauden jälkeen, mutta olen käyttäny varmaan n. 2 kertaa... en osannu? Ei aavistustakaan kauan niitä pitäis pitää ja silloin ihan aluksi oli kyllä vaikeuksia saada niitä ollenkaan sisään saatika siellä pysymään. sori, en osaa auttaa, tuolla ne kaapissa loikoo :(

luin jostain..
..että ne saa sisään kun pistää liukuvoidetta tai kuulema ihan perusvoidekin käy.

aluksi muutamia minuutteja kerrallaan..joku sanoi pitäneensä tunnista - neljään tuntiin. Jotkut saattaa jumpata samalla tai vain antaa olla kotiaskareiden aikana...

Alkuperäinen kirjoittaja luin jostain..:
..että ne saa sisään kun pistää liukuvoidetta tai kuulema ihan perusvoidekin käy.

aluksi muutamia minuutteja kerrallaan..joku sanoi pitäneensä tunnista - neljään tuntiin. Jotkut saattaa jumpata samalla tai vain antaa olla kotiaskareiden aikana...
Tähän tapaan on ihan "virallisetkin" ohjeet. Jos eivät pysy sisällä niin ovat liian pienet/painavat, niitä voi sitten käyttää kun on isommilla/kevyemmillä ensin saanut lihaksia kuntoon.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:
Alkuperäinen kirjoittaja luin jostain..:

Tähän tapaan on ihan "virallisetkin" ohjeet. Jos eivät pysy sisällä niin ovat liian pienet/painavat, niitä voi sitten käyttää kun on isommilla/kevyemmillä ensin saanut lihaksia kuntoon.
No mulla on sitte varmaan väärää kokoa... tilasin ne jostain nettikaupasta (?) ja muistaakseni siellä oli vaan yks koko...

pettynyt
Tein hintavertailua ja tilasin kaalimato.comista. En kyllä ole ollu niihin yhtään tyytyväinen. Ne on niin isot molkurat että käy kipeetä pitää niitä ja aivan liian painavat että näillä lantiopohjalihaksilla pysyis sisällä. :( Valuvat sitte koko ajan ja hiertävätä sen suuaukon..

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt:
Tein hintavertailua ja tilasin kaalimato.comista. En kyllä ole ollu niihin yhtään tyytyväinen. Ne on niin isot molkurat että käy kipeetä pitää niitä ja aivan liian painavat että näillä lantiopohjalihaksilla pysyis sisällä. :( Valuvat sitte koko ajan ja hiertävätä sen suuaukon..
Kokeile instrumentariumin aquaflex-kuulia, itse ostin ne ja voi aloittaa vähillä painoilla ja lihasten kehittyessä lisätä niitä. Ovat kalliit mutta jos tahtoo lihakset kuntoon niin kyllä niihin kannattaa vähän uhrata rahaa ja aikaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Kokeile instrumentariumin aquaflex-kuulia, itse ostin ne ja voi aloittaa vähillä painoilla ja lihasten kehittyessä lisätä niitä. Ovat kalliit mutta jos tahtoo lihakset kuntoon niin kyllä niihin kannattaa vähän uhrata rahaa ja aikaa :)
Paljonko maksoi?

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Paljonko maksoi?
oisko ne ollu 60 vai 70 euroa, en muista enää.

vieras
mä ihmettelen noita smartballsseja. Siis kun voi hyppiä ne sisällä eikä liiku mihkään? Toimiiko ne kaikilla niin vai eikö mulla ookkaan asiat niin huonosti kun luulin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä ihmettelen noita smartballsseja. Siis kun voi hyppiä ne sisällä eikä liiku mihkään? Toimiiko ne kaikilla niin vai eikö mulla ookkaan asiat niin huonosti kun luulin?
Kunnolla saa vastusta kun läträä ihan reilusti liukkaria/vaikka vauvaöljyä mukaan, saa tehdä vähän enemmän töitä jotta pysyyvät sisällä.

Yhteistyössä