en tiiäAlkuperäinen kirjoittaja äippä77:ja syystä että? :/ siis oli antamatta sitä rahaa??
Miks? Eikait kukaan nyt kieltäydy jos saa shoppailurahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä en ees pyytäs ja mulle tulis vähintäänkin vaivautunut olo, jos mies antas mulle rahaa ja sanos, että käys ostaa itelles jotain vaatetta
on mulla omaakin rahaa, mutta pyysin mieheltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Minä shoppailen mieluumin omalla rahalla =) Lahjakortti esim. synttärilahjaks ois ihan jees, mutta muuten en odota miehen rahoittavan minun vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Miks? Eikait kukaan nyt kieltäydy jos saa shoppailurahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä en ees pyytäs ja mulle tulis vähintäänkin vaivautunut olo, jos mies antas mulle rahaa ja sanos, että käys ostaa itelles jotain vaatetta
Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on mulla omaakin rahaa, mutta pyysin mieheltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Ahaa, no sit. Meillä onneks onkin yhteiset rahat ja tilit =)Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä shoppailen mieluumin omalla rahalla =) Lahjakortti esim. synttärilahjaks ois ihan jees, mutta muuten en odota miehen rahoittavan minun vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Miks? Eikait kukaan nyt kieltäydy jos saa shoppailurahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä en ees pyytäs ja mulle tulis vähintäänkin vaivautunut olo, jos mies antas mulle rahaa ja sanos, että käys ostaa itelles jotain vaatetta
Ja meillä onneks omat rahat ja tilitAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ahaa, no sit. Meillä onneks onkin yhteiset rahat ja tilit =)Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä shoppailen mieluumin omalla rahalla =) Lahjakortti esim. synttärilahjaks ois ihan jees, mutta muuten en odota miehen rahoittavan minun vaatteita.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Miks? Eikait kukaan nyt kieltäydy jos saa shoppailurahaa?Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Minä en ees pyytäs ja mulle tulis vähintäänkin vaivautunut olo, jos mies antas mulle rahaa ja sanos, että käys ostaa itelles jotain vaatetta
no kunhan pyysinAlkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on mulla omaakin rahaa, mutta pyysin mieheltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Rupeaa tuntumaan vaan jonkun sortin provolta, saa keskustelua aikaiseksi...Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:Miksi?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on mulla omaakin rahaa, mutta pyysin mieheltäAlkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
WOT! Onko tänne ilmestynyt Aamukaste! Meidän nikit on vähän liian lähekkäin, en itekään erota :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Aivan, saman huomasin eilen. Ei voi mitään, yritetään selvitä. Mä olen ollut Aamukaste lienee jo5-6 vuotta vai mitenkäs pitkään siitä onkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:WOT! Onko tänne ilmestynyt Aamukaste! Meidän nikit on vähän liian lähekkäin, en itekään erota :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Ai mä luulin että oot uusi kun profiilissa luki 24 viestiä... :/ :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Aivan, saman huomasin eilen. Ei voi mitään, yritetään selvitä. Mä olen ollut Aamukaste lienee jo5-6 vuotta vai mitenkäs pitkään siitä onkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:WOT! Onko tänne ilmestynyt Aamukaste! Meidän nikit on vähän liian lähekkäin, en itekään erota :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.
Sitä samaa katselin minäAlkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Ai mä luulin että oot uusi kun profiilissa luki 24 viestiä... :/ :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Aivan, saman huomasin eilen. Ei voi mitään, yritetään selvitä. Mä olen ollut Aamukaste lienee jo5-6 vuotta vai mitenkäs pitkään siitä onkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:WOT! Onko tänne ilmestynyt Aamukaste! Meidän nikit on vähän liian lähekkäin, en itekään erota :/Alkuperäinen kirjoittaja Aamukaste:Törkeää että ylipäätään pitää pyytää mieheltä rahaa... Meillä on yhteiset rahat ja molemmilla lupa käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla, vähänkin isommista kyllä jutellaan ennakkoon.