Hakutulokset

  1. L

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Heips, Meidän esikoistyttö on nimeltään VIIVI OLIVIA :) ------------------------------------------------------------ Kiva poika-kolmikko edellisellä kirjoittajalla ;) Meidän sukunimi alkaa T:llä ja jos joskus saan pojan, siitä tulee todennäköisesti joku T-kirjaimella alkava, Tomi tai Timi...
  2. L

    Atooppinen ihottuma?

    Me juotiin Almiron peptiä 2vkoa ja ihottuma uusi sen aikana eli 2-3 pv kortisonia ja iho ok, sitten 2-3pv ilman ja taas ihottumaa. Verikokeesta nega. Voiko silti olla maitoallergiaa????
  3. L

    Atooppinen ihottuma?

    Kuvailtaa minkänäköistä on atooppinen ihottuma. Meillä pojalla 4kk ensin karkeita kuivia kohtia kasvoissa ja reisissä sekä käsissä. Muuttuivat punakoiksi ja reisissä iho paksuni lisäksi. Ihottuma on kuin pienenpientä näppyryyhkää ja rasvaamalla ne yksittäiset näpyt häviää, jää vain punoitus...
  4. L

    Pino yli 80kg painaville...

    Eilen olin sukulaistytön häissä ja kulunut viikko on on työssäkin vähän herkuttelua. Eli tuloksena on painon lisäys viime viikkoon noin 300g. Kitkutusta tämä on mutta en luovuta. Matkaa tavoitteeseen on yli 10kg.
  5. L

    Pino yli 80kg painaville...

    Täällä ollaan vaikka tekis kyllä mieli olla tulematta tilille. Koko viikko on ollut yhtä takkuamista. On jälleen se aika kuusta että makeanhimo on aivan mahdoton. Se näkyy myös vaakalla. Eli ti mitään positiivista ilmoitettavaa tällä viikolla. Toivottavasti edessä on taas parempaa.
  6. L

    Pino yli 80kg painaville...

    Pinossa ollaan. Hyvin meni viikko, vaaka näytti -1,4kg viime sunnuntaista. Kunpa jatkuisi yhtä hyvin.
  7. L

    Pino yli 80kg painaville...

    Pinoudunpas tännekin, johon todellisuudessa kuulunkin. Olen ollut mukana kilopinossa. Pituutta on 170cm ja paino viime sunnuntaina 88,3kg. Yritys on noin 75kg mutta en tiedä pääsenkö sinne koskaan. Kilot ovat lujassa kun olen jo varhaisessa keski-iässä. Yritän kuitenkin. Kiloja on tippunut jo 10...
  8. L

    kilopino vko31 :O)

    Viimein ehdin koneelle minäkin. Paino on nyt 2kg enemmän kuin ennen kesälomaa. Tiesinkin odottaa sellaista. Eli nyt 88,3kg. Menen nyt välitavoitteiden kautta eteenpäin, ensin 85kg ja siitä eteenpäin niin että joskus olisi 75kg. Tavoitetta siis on.
  9. L

    tunnustus kilopinoon.... viikko 30

    Heipä hei! Olen ollut muutaman viikon lomalla enkä ole käynyt vaakalla lainkaan. Tänä iltana aloitan taas viikottaiset punnitukset. Tiedän että paino on jonkin verran noussut mutta ei se mitään. Nyt aloitetaan taas uudella innolla. Otan projektin jouluun asti taas eli huomenna ilmoitan painoni...
  10. L

    vk 27:n kilopino :o)

    Hohhoijaa...lomalukemat täällä. Mistä sais taas virtaa tähän hommaan?
  11. L

    kilopino viikko 26

    Painoa saman verran kuin ennen juhannusta. Eli tyytyväinen olen että en repsahtanut kovin pahoin. Nyt pitäs nopeasti saada pois muutama kilo että mahdun juhlamekkoon. Juhliin on aikaa noin kolme viikkoa.
  12. L

    KILOPINO viikko 25

    Mulla kävi niin että miinusta tuli 100g. Eli käytännössä sama tilanne kuin aikaisemmin. Odotin päinvastaista tulosta kun en ole juuri katonut mitä suuhuni laitan. Juhannus vähän ahdistaa myös täällä kun on tarjolla monenlaista herkkua ja juhannusjuusto saa mut jo nyt kuolaamaan. Ensi...
  13. L

    Vk 24 KiLoPiNo :o)!!

    Täällä mennään lähes samoissa lukemissa kuin viime viikolla, miinusta ehkä 100-200g. Eli käytännössä sama lukema kuin viikko aikaisemmin. Olen kuitenkin aika tyytyväinen kun takana on kuitenkin monet juhlat ja herkut siellä. Jatketaan...
  14. L

    vk23 kilopino

    Täällä +/- tulos viime viikolla. Viikonloppuna oli juhlia ja herkkuja tietenkin tarjolla. Nyt yritetään taas -tulosta. Katsotaan viikon päästä.
  15. L

    KILOPINO viikko 22

    Nyt on taas helppo olla laihiksella. Viime viikot ovat olleet pelkkää pudotusta. Viimeisin -500g. Kokonaispudotus tasan 12kg. Yhtä paljon on vielä edessä. Edessä oleva juhlakausi vaan vähän arveluttaa: valmistujaiset, lakkiaiset, sukujuhlat ja kahdet häät on jo tiedossa. Nyt kuitenkin tuntuu...
  16. L

    KILOPINO vk 21

    Tammikuun alussa olen lähtenyt lukemasta 98,1kg. Eilen vaaka näytti 86,6kg. Mun tahtini on aika hidas mutta olen hyvin tyytyväinen kun edistystä on viime aikoina tapahtunut. Seuraava tavoite on 80kg mutta yritän että se ei jää siihen vaan jaksaisin jatkaa vielä. Mulla on pituutta 170cm. Pyrkimys...
  17. L

    jaksa enää tätä...

    Minä tiedän miltä susta tuntuu. Itse kamppailin vuosia tuon ongelman kanssa. Aina päätin että nyt aloitan mutta laihis loppui enne kuin ehti alkaa kunnolla. Nyt olen laihduttanut hitaasti. Aloitin heti joulun pyhien jälkeen ja paino on pudonnut 11kg. Mun konsti on se että vähitellen vähensin...
  18. L

    Kilot pinoon viikko 20

    Viime viikko meni hyvin, suorastaan loistavasti. Tuloksena -1,8kg. Olin kyllä hyvin tiukkana mutta viikkoon mahtui myös herkkuja sopivasti. Eihän sitä tiedä vaikka mahtuisi vielä kesällä siihen mekkoon, joka on odottanut käyttäjänsä hoikempia päiviä!
  19. L

    Kilopino vk.19

    Tämä on rämpimistä juhlasta juhlaa ja vaakakin sen näyttää. Taas takana plussaviikko mutta yritetään taas jatkaa sisulla seuraaviin juhliin, lakkiasiin ja häihin. Kokonaispudotus on noin 9kg. Edessä on vielä paljon, ehkä 10-15kg. Katsotaan nyt mihin asti sisua riittää.
  20. L

    KÍLOPINO viikko 18

    Kyllä koettelee hermoja kun jurraa paikallaan tuo paino. Nyt vielä kaiken lisäksi tuli plussaa, mutta vain 100g. Juhlia on tiedossa monet: äitienpäivä, kahden lapsen synttärit, sukulaistytön häät ja toisen sukulaistytön lakkiaiset. Saa nähdä kuinka pääsen kunnialla kaikki läpi.

Yhteistyössä