KILOPINO viikko 25

  • Viestiketjun aloittaja Annulia
  • Ensimmäinen viesti
Annulia
Tänne taas viikon tuuletukset ja ripitykset, kaikki pinoon!!
Hyvää ja kevyttä viikkoa kaikille!
Itse käyn myöhemmin viikolla vaa'ala, sitten laitan oman tulokseni. =)
 
heips!

minäpä ilmottaudun mukaan..nyt oon puoltoista viikkoa yrittänyt laihduttaa..aika huonolla menestyksellä tosin kun oon ratkennu monena päivänä..mut saldo nyt -900g..saan tällä viikolla piste oppaan niin sitte rupeen tosissaan laskeen pisteitä..tosin tuo juhannus tuossa vähän taas ahistaa..pakkohan se nyt juhannuksena on grillailla.. :saint:
miten muilla?? ;)
 
Hienoa Millamaria =) ,siitä se lähtee!!

Mulla myös takana täys repsahdusviikko ja plussaa tuli +600g, mutta olin kyllä oikeesti tosi iloinen, kun tuli vaan noin vähän plussaa, kun odotin paljon enempikin..niin penkin alle meni viimeviikko laihdutuksen suhteen :ashamed: !!

Me ostettiin sulkapallomailat ja verkko ja nyt on joka ilta sitä pelattu pihalla miehen ja miehen veljen kanssa ja siinä tulee kyllä kunnolla hiki ja paikatkin kipeeksi niin tietää myös tehneensä jotain, kun äijät mua juoksuttavat laidasta laitaan ;) eli liikuttuakin on tultu, vaikka lenkkeily muuten on jäänyt vähiin!!

Juhannuksena tottakai pitää grillailla ja me ollaan kovasti grillattu nyt kesällä muutenkin, mutta hyvällä omalla tunnolla oon syönyt ja eipä kai nuo possunfileepihvit hirveen huonoa syötävää kuitenkaan oo ja makkaratkin saa kevyempänä versiona, joten hyvillä mielin vaan :whistle: !!

Mitenkäs muilla??

Mukavaa Juhannusta kaikille kilopinolaisille =) !!

t.kultahippuset
 
Tintti1010
heissan...mie raahauduin vaan tänne väsyneenä kertomaan etten oo kerinny käydä vaa`assa saati kattoa mitä suuhuni laitan...nyt ilmeisesti iski se mahton väsymys ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen vaikka oon suht hyvin saanut nukuttua...*haukottelee*
päätinkin etten ala näin väsyneenä itteäni rääkätä vaan yritän uudella innolla ristiäsieten jälkeen jotka pidetään 3.7 sunnuntaina joten sitten seuraavana maanataina tuun taas mukaan!
nähdään taas sitten ja oikein hyvää juhannusta kaikille pinolaisille! :)
 
Mulla kävi niin että miinusta tuli 100g. Eli käytännössä sama tilanne kuin aikaisemmin. Odotin päinvastaista tulosta kun en ole juuri katonut mitä suuhuni laitan. Juhannus vähän ahdistaa myös täällä kun on tarjolla monenlaista herkkua ja juhannusjuusto saa mut jo nyt kuolaamaan.

Ensi viikkoon...hyvää juhannusta ja lämmintä kesää kaikille kanssasisarille!
 
joku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 17:42 Micosa kirjoitti:
Mulla laihdutus alussa.Takana 2,5 vikkoa ja 3 kg.Tämä nykyinen on helpompi ja mukavampi kuin painonvartijat.
Sillä kolme vuotta sitten pudotin 14 kg vuodessa.
mikäs se nykyinen keino on?mua kiinnostais
 
muffini84
mulla takana 1viikko points ohjelmallla laihdutusta! tänään eka punnitus ja kivasti oli lähtenyt painoa ( vaikka nyt turvoksisa näin naistenvaivojen takia) reilut kaksi kiloa! JEE JEE =)
 
qwert
pudotusta 1,5kg ja kokonaispudotus on nyt 4,5kg (3viikkoa pointseja takana).
Nyt juhannuksena ajattelin vähän "löysäillä", enkä laske pisteitä, mutta koitan silti katsoa, mitä suuhun laitan.

Hyvää juhannusta kaikille! :wave:
 
Annulia harmaana
Heips, olin ihan menossa tänään vielä vaa'alle, mutta oma vaaka näytti tasan samaa kuin viimeksi! Vaikka oon ollu tosi kiltisti pisteiden kanssa. :/ Kaipa tää on nyt joku ihme tasapainovaihe... Noh, tänään pidän vapaata pojoissa ja sitten taas palaan ruotuun.
Hyvää juhannusta kaikille! :wave:
 
guilmon harmaana
tänä aamuna puntari näytti 67,3 KG :D :D :D eli alaspäin mennään koko ajan, hitaasti mutta varmasti.Repsahduksia on tullut mutta siitä huolimatta paino on tippunut tasasesti. Lähto siis 73kg noin kuukausi sitten
 

Yhteistyössä