kilopino viikko 26

emännyys
hyvin selvittiin, paino laskee. lähtöpaino oli 77, 5 kg ja nyt painan 70 kg ja takana on 6 viikkoa. Jätin leivän pois ja kaiken makean.... niin jäi turhat välipalatkin. pituutta on 168cm joten vielä 3-4 kg niin olen tosi tyytyväinen. Tosin näytän nytkin jo hoikalta...

Painoa saman verran kuin ennen juhannusta. Eli tyytyväinen olen että en repsahtanut kovin pahoin. Nyt pitäs nopeasti saada pois muutama kilo että mahdun juhlamekkoon. Juhliin on aikaa noin kolme viikkoa.

Jasu
Hei! Mahtuisko uus vielä mukaan? Olen 160cm ja 70kg ja tavoite olis 58kg. Aloitin laihiksen viime lauantaina, turvotti niin juhannusmässäily, että päätin NYT TEHDÄ JOTAKIN. Jätän kuukaudeksi ensi alkuun kaiken makean ja ylimääräisen pois (kuukauden kuluttua on synttärini) ja lenkillä rattaiden kanssa aion käydä 3-4krtaa vkossa, et joskohan se siitä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 13:28 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.06.2005 klo 12:20 Jasu kirjoitti:
Hei! Mahtuisko uus vielä mukaan?
Moikka!!Aina mahtuu mukaan, joten tervetuloa vaan =) !!
[/q

uote]
Siispä mäkin liittyisin joukkoon ja yrityksenä ois karistaa ainakin 20 kiloo näin alkuun...hirvee määrä,mut on sitä tullutkin neljän lapsen jälkeen. Ja kun se puputus ja suklaa on niin mahdottoman hyvää,että vanhoista tavoista kun eroon pääsis.Messissä siis ollaan! :p

juups
Tuota täälläkin olis yks joka yrittää epätoivoisesti kiloja pois. Taas alokoi maanantaina uus yritys. Nyt tarttee vaan olla tiukka joka asiassa. Jospa täältä tulis vaikka kannustusta. Jos vaan mukaan mahtuu?!? :ashamed:

Peippospelkoinen
Hyppään tähän pinoon vaikka olen vasta alkaja :wave:
Painoa nyt n.61kg ja pituutta 158cm.
Minulla ei ole mitään viikkotavoitteita (eikä tarkkaa vaakaa), mutta ajattelin kumminkin lähteä mukaan :D

Vieläkö mahtuu yksi uusi? Olen kevään aikana laihduttanu yksin n.10kg, mutta nyt meinaa puhti loppua. Eli tarvitsisin kanssasisaria:) Tällä hetkellä 166cm ja 73kg. Tavoitteena olisi 65kg. Olen karsinut makean minimiin ja koitan syödä pienempiä annoksia ja yhden lämpimän aterian päivässä. Lapsettomuudesta kärsin, joten laihduttaa pitäisi myös sen vuoksi. Nyt tsemiä kaikille ja kiloille kyytiä:):)

Ihana juttu..pino senkuin kasvaa kun uusia tulee mukaan ja tosiaan niinkuin jo ensimmäiselle tämän viikon uudelle sanoin niin tämä pino on avoin kaikille, joten mukaan mahtuu aina :hug: !!

Kovasti tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille!!

Taivaansini
Täällä edelleen -900g, 12kg jäljellä. Ensimmäiseen tavoitteeseen... ja todennäköisesti siihen ensimmäiseen tavoitteeseen jäänkin - katsoo sit kun siihen pääsee. Aikaa mulla on jouluun asti. Olen vähentänyt syömistä, lisännyt juomista. Ja aina kun tekee mieli jotain, otan jotain kevyttä. Hedelmiä, vihanneksia, raejuustoa, tonnikalaa, maustamatonta jugurttia... Ja jonkin sortin liikuntaa pitäis varmaan harrastaa, mutta kun tekosyitä on niin paljon :whistle: Tsemppiä kaikille, toivottavasti onnistutaan! :hug:

Yhteistyössä