KILOPINO viikko 22

• Viestiketjun aloittaja KILOPINO
  • Ensimmäinen viesti
KILOPINO
Tänne voi kaikki kertoa viikon varrella tuloksiaan ja tuntojaan, saa tuulettaa ja harmitella, kaikki uudet ja vanhat pinoutumaan!! =)
Kevyttä kesän alkua kaikille :flower:

alama
No kun harmitella sai...
Perhanan perhana!!!
Kaks kesälomaviikoa takana, ja ekalla viikolla +400g ja toisella -400g.
Eli samassa pisteessä taas ollaan...
PAH! Kaivoin taas pistevihot ja ruksitukset esille, kun ei näytä ämmä tajuavan! Kuitenkin, saavutukseni -16,8kg on vielä innostava! =)

Ja kohta tämä lähtee töihin! Toivottavasti työviikot näkyy taas vaakalla pian!

Tintti1010
tervehdys! mie olen nyt sitten palannut mammalomalta ja painonpudotus jatkuu!!! :) Tänään hyppäsin vaakaan, joten ensi viikolla ilmoittelen sitten paljon on pudonnut! (raskauskiloja jäi 2,2+entiset ylikilot, joita on riittävästi)
Imetän tyttöä, joten tarkoitus ei tosiaankaan ole ryhtyä ihan hirveesti kyttämään syömisiä; ainoastaan karkit yms. yritän jättää lauantaihin ja hiukan keventää kaikkein rasvaisimmasta vaihtoehdosta joten katsotaan tuleeko tulosta! imetystukilistan sivuilla oli että imettävä äiti saisi laihtua 0,5 kg viikossa, niin ettei siitä ole haittaa vauvalle, joten tavoitteeni onkin että vuoden päästä olen 27 kg kevyempi....(aikamoinen tavoite, mutta yrittänyttä ei laiteta!!! :D ) Toki vähempikin riittää ja paineita en aio ottaa, koska imettäminen on minulle nyt tärkeämpää!!! B)
Ensi viikkoon siis ja kiva kun olette pitäneet pinon pystyssä!!! (Toivottavasti kultahippusetkin tulee pian kilopinoilemaan!!! :) )

Nyt on taas helppo olla laihiksella. Viime viikot ovat olleet pelkkää pudotusta. Viimeisin -500g. Kokonaispudotus tasan 12kg. Yhtä paljon on vielä edessä. Edessä oleva juhlakausi vaan vähän arveluttaa: valmistujaiset, lakkiaiset, sukujuhlat ja kahdet häät on jo tiedossa.

Nyt kuitenkin tuntuu hyvältä.

guilmon harmaana
tänään alkaa kolmas panonpudotus viikko, nyt tippunut 3,2 kg/2 vkos :D :D välitavoite on tuolla 64 kilossa, joka oli paino ennen raskautta, MUTTA oikea tavoite on 58-60 kg välillä =) on kyllä hyvä fiilis kun paino tippuu sittenkin ja vaikka viikonloppuna meni pistelasku ihan överiksi :ashamed: söin varmaan tuplasti sen mitä sain, silti viikko pudotus 800g

jälleen kaks päivää myöhässä... :ashamed: :ashamed:
mutta kuitenkin maanantai aamuna puntari heilui täysin samat ko edellisenä maanantaina eli 76,2 vuoden alusta kokonais pundotus nyt hmmm. vaivaiset 5.8kg...

ehkä minä tämän koko elämän kestävän rprosessin aikana viel sen 75kg rikon :D :D :D :D

qwert
ilmoittaudun "pudottajaksi". Tänään menossa paikkareihin ekaa kertaa. Raskaudesta tuli 15kg ja muutenkin tota elopainoa on kertynyt sen verran, että pudotettavaa on varmaan yhteensä tota 25 kilon luokkaa. Mutta nyt sitte alkaa ensimmäisen 3kg:n pudotus.
Ensi viikolla sitten eka "tuomio". :D

+500g mutta nou hätä. Oli toissapäivänä ovulaatio ja maha turpos siksi ihan hirveeks. Ukkokin sanoi ettei sulla normaalisti oo tommonen maha :D
Eli nestettä kertyny siksi.
Lähtee pois taas ja palaa kun tulee menkat :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 16:08 Tintti1010 kirjoitti:
(Toivottavasti kultahippusetkin tulee pian kilopinoilemaan!!! :) )
Tännehän minä tulin kurkkimaan taasen..pitkästä aikaa =) ja tarkoitus oli jo vissiin 3 viikkoa sitten ruveta katsomaan, että mitä suuhuni laitan vaan kuinkas on käynytkään...paino on jopa hiukkasen noussut ja herkkuja on tullut syötyä oikein olan takaa :ashamed: , mutta josko nyt saisin itteeni niskasta kiinni ja aloittaisin huomenna oikein tosissaan lisäämällä liikuntaa ja jättämällä tosissaan ne herkut pois, kun muuta en viitsi ruveta vielä, koska meillä tyttö on 2kuukauden ja täysimetyksellä niin aloitellaan tälleen varovaisesti, että neidin meijerit pysyy toiminnassa edelleen ;) !!

Huomenisiin siis :wave: !!

Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.06.2005 klo 14:51 kultahippuset kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 16:08 Tintti1010 kirjoitti:
(Toivottavasti kultahippusetkin tulee pian kilopinoilemaan!!! :) )
Tännehän minä tulin kurkkimaan taasen..pitkästä aikaa =) ja tarkoitus oli jo vissiin 3 viikkoa sitten ruveta katsomaan, että mitä suuhuni laitan vaan kuinkas on käynytkään...paino on jopa hiukkasen noussut ja herkkuja on tullut syötyä oikein olan takaa :ashamed: , mutta josko nyt saisin itteeni niskasta kiinni ja aloittaisin huomenna oikein tosissaan lisäämällä liikuntaa ja jättämällä tosissaan ne herkut pois, kun muuta en viitsi ruveta vielä, koska meillä tyttö on 2kuukauden ja täysimetyksellä niin aloitellaan tälleen varovaisesti, että neidin meijerit pysyy toiminnassa edelleen ;) !!

Huomenisiin siis :wave: !!
Mukava kun tulit!!! Miulla ihan samanlainen aikomus kuin siulla, että herkut vaan pois ja liikuntaa lisää! Miekii oon herkutellut aika paljon nyt tässä lähiaikoina mutta nyt pitää yrittää pysyä ruodussa! :)
Huomenisiin siis!!! :D

Yhteistyössä