Hakutulokset

  1. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moi! Meillä on ollu kauheeta hulinaa, enkä oo tänne ehtiny... Nytkään en kerenny lukemaan kun osan jutuista.. Meillä oli ristiäiset nyt viikonloppuna ja pienen nimeksi tuli siis Heidi Saara Kaarina, saa laittaa etusivulle =) Eilen illalla oli kauhee huutokonsertti, toinen huusi ihan pää...
  2. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moi! Ihania nimiä vauvatt saaneet! :heart: Meillä on myös tuollanen rytmi, et neiti nukahtaa noin klo 23-24, sit herää syömään kolmen tai neljän aikaan ja jatkaa uniaan. Tosin yleensä sit vielä taas kuuden seitsemän aikaan herää syömään ja vielä nukkuu sit vaikka kasiin tai ysiin saakka...
  3. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moikkelis vaan kaikille! Meillä ei tissimaito vaan ihan riitä... Joka ilta pitää saada korviketta tankata, vaikka tissilläkin roikkuu vähän väliä. Jos ei saa pullomaitoa illalla, niin sit ei nukuta yöllä :whistle: Hassua. No en mä nyt jaksa sen kummemmin tuosta ressata. Annetaan pullosta...
  4. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Soita epuska ihmeessä neuvolaan! Eihän se lääkärissäkäyntikään huonoa tee, pääset murehtimasta sitä, et vauvalla ois jotain hätänä, kipeä tai jotain. On se aina kurjaa kun pieni huutelee, tulee sellanen avuton olo, jos ei osaa enää tehdä mitään, mikä voisi toisen oloa helpottaa. Vaikka usein...
  5. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Mä en oo vielä kauheemmin pitäny vauvaani ilman vaippaa. Nyt on ollu niin kylmiä ilmoja ja meidän vanha talo on niin vetonen. Siinä hoitopöydällä hassutellaan ilman vaippaa aina jonkun aikaa, höpöttelen vauvalle ja heiluttelen jalkoja ja muuta sellasta. Mut hyvässä kunnossa on pepun iho...
  6. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Siis ainakin meidän vauvat on ollu tollasia kakkatykkejä! Keskimmäinen vallankin kakkasi noin 15 kertaa vuorokaudessa ja sitä sit veinkin viiden viikon iässä lääkäriin kun olin ihan et ei oo normaalia... Voi sitä vaippamäärää!!! Sille tehtiin vaik mitkä testit, mut mitään vikaa ei löytyny...
  7. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Vauvan pyllyn pesusta Meillä pestään usein, elikkä aina kun on kakat, mitkä löytyy oikeestaan joka kerran, kun vaippaan katsoo :) Ehkä jonkun 6-7 krt vuorokaudessa pesu. Oon tavallista Novalania sit laittanu vaan pyllyyn ja sinne nivusiin kans joka kerta kun pesty, hyvänä on pysyny. Siellä...
  8. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Heips!!! En oo paljon kerenny täällä lueskella. :ashamed: Meillä terveydenhoitaja kävi eilen tekemässä kotikäynnin. Vauvelin paino oli sillä ikiaikasella kalavaa'alla 4600 g, eli on hyvin ruoka maistunu. Mulla ei vielä ihan oo tullu maitoa edelleenkään neidin tarpeisiin saakka, tosin...
  9. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Hih.... Tuolla sairaalassa kun otin syöttöpunnituksia ja osittain sai neiti pullosta, niin taisi tällä viikon ikäisellä jo olla jotain 800 ml päivässä. Siis yhdellä syötöllä menee noin 100 ml.... Ihan ei vielä tissimaito riitä, kun pieni oli lastenosastolla, enkä päässy niin usein imettään...
  10. E

    TAMMIVAUVAT 2007

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! Meille siis syntyi tyttö 29.1. rv 41+3, 4410 g ja 52 cm. Pipa 36,5 cm. Eli ei tienny lääkäri kun piti tulla pieni ja etuajassa! Noo.. Synnytyksestä kerron sit kun saan kaks kättä käyttöön, nyt on tyytyväinen nyytti sylissä. Eilen vasta tuli vauva kotiin, äiskä...
  11. E

    supistelee muttei tunnu edistyvän...

    Täällä ihan samat fiilikset! Mulla menossa nyt 40+3. Öisin supistelee aina ja herään siihen, sit tietty jään kuulostelemaan niitä suppareita, et jatkuuko ja koveneeko.... Viime yönä tuli supistuksia noin kymmenen minuutin välein tunnin ajan ja sit hiipuivat. Muutenkin ne oli liian lällyjä...
  12. E

    haiseva jälkivuoto

    Ei mulla ainakaan oo haissu pahalle missään vaiheessa kummankaan edellisen lapsen synnytyksen jälkeen. Kannattaa mennä ihan lääkäriin mun mielestä. Jos se on joku tulehdus, niin hyvä alkaa hoitaa ajoissa. Hiivan hajun varmaan tunnet, jos sitä sulla on ollu. Outoa, et se terkka ei kommentoinu...
  13. E

    Katellaanko taas masukuvia?

    Täällä kans..... masu... 31+jotain...
  14. E

    -76 Äidit nippuun

    Sitä voi tehdä asioita monessa järjestyksessä. Ite odotan kolmatta nyt ja valmistua pitäis tässä vielä ennen laskettua aikaa... tai menee niin tarkalle, että äitiysloma alkaa juuri siitä, kun valmistun... Hyvä ajotus.. Muutenkin on toi uraputki ollu hiukan hakusessa, ei niin korkealla mun...

Yhteistyössä