Hakutulokset

  1. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Kiitos tervetulotoivotuksista! Täällä vaikuttaa olevan oikein mukavaa porukkaa ja muutamia "tuttuja" tuolta kuumeilijoista :) Hankinnoista: Meillä on aikalailla kaikki tavarat tallella esikoiselta, joten suurempia hankintoja ei tarvitse tehdä. Tottakait sitä pitää jotain pientä uutta hommata...
  2. H

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hei Lokakuuta odottavat :) Liittyisin mielelläni vielä joukkoonne!! Olen vielä hetken 28v. ja toinen lapsi on nyt tulossa. Synnytyssairaala tulee olemaan OYS. Ensimmäinen meillä on nyt 2,5vuotta eli kunnon uhmaikäinen Laskettu aika taitaa olla 30.10. tai pari päivää aiemmin, kun edellinen...
  3. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Olen ollut ihan hiljaa vain taustalla lukemassa teidän juttuja, mutta en ole kirjoitellut ku oon ollu niin maassa kun ei oo tuntunu oireen oiretta... Eilen aloin sitten miettimään, että hetkinen mulla ei tosiaan oo mitään oireita - ei edes menkkaoireita. Yleensä mulla on inhottavat PMS...
  4. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Saraheinä ja Sannuli79: HURJASTI ONNEA Plussasta!!!! Mites Sannuli79 olikos sulla mitään oireita ennen kuin testin teit? Anu84. Kyllä tuo minusta vaikuttaa vahvasti plussalta <3 kuva ei oo tarkka, mutta ihan selvästi näkee silti väriä toisen viivankin kohdalla! Varovaiset onnittelut siis...
  5. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    On tämä kuumeilu ihmeellistä... Yritän koko ajan päättää että nyt en ajattele tätä koko aikaa vaan otan rennosti la kyllä se vauva tulee kun on tullakseen, mutta en vaan pysty siihen!! Viime kuun pettymys oli suuri ja mulla kans varmaan menkat myöhästeli liian kuumeilun johdosta. Mulle vois...
  6. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Tervetuloa mukaan Salasein, kyllä tänne mahtuu :) Surullinen on sinun tarinasi ja tippa tuli silmäkulmaan kun sitä luin. Toivotaan, että toivut tulehduksesta ja keskenmenosta hyvin ja pääsette pian yrittämään uudelleen. Ei muuttunut minun negatiiviset testit plussaksi vaan menkat alkoivat...
  7. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Murunmami: kiukusta kihisen minäkin ja ihan samasta syystä. Tosi turhattavaa enkä voi itselleni mitään vaan elättelen kaikenlaisia toiveita, että jos se vielä plussaksi muuttuisi. Toivotaan että saisimme molemmat vielä plussat tällä viikolla!
  8. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Täältä taas pikainen päivitys: Nyt kp 28/24 ja testi oli aamulla nega!!! Ihmetyttää, kummastuttaa ja ärsyttää jos just nyt alkaa kierto heitteleen, kun on ollut jo pitkään niin tasanen! Kyllähän sen pitäisi näkyä jo testissä kovastikin jos raskaana oisin... pettymys oli aamulla suuri, mutta...
  9. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Täällä kans kummastuttaa menkkojen puuttuminen. Nyt kp 27./24 eikä menkkoja näy. Eilen aamulla olen viimeksi testin tehnyt ja negatiivinenhan se oli. Nyt yritän malttaa testin kanssa huomiseen aamuun. Ärsyttää kovasti ku toivo nousee kovasti ja ajatukset lähtee lentelemään.
  10. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Enhän minä malttanut odottaa loppuviikkoon ja tein jo tänään aamulla raskaustestin ja puhdas negahan se oli :( jotenkin on semmoinen olokin, että nää mun "oireet" taitanee olla enemmän PMS oireita tai jotain muuta. On nimittäin melkolailla sellainen Sahara-kuivuuskausikin menossa tuolla...
  11. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Hömpi ja MeaMansikka: Toivottavasti teidät tuhrut ja oireet enteilee plussaa :) Omppuf: Aikaspitkä on kyllä tuo sun kierto = pitkä odotus / jännitysaika. Toivon kans kovasti, että se ovis ois ollu ja tärppi käynyt :) Ei ne lääkäritkään kaikkea tiedä! Mulla on ollu pari päivää aivan...
  12. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    MeaMansikka: Minäkin muistan esikoisesta tissien kipeytyneen todella jo ennen raskaustestin tekoa, mutta eihän välttämättä joka kerta mene samalla tavalla ja toivotaan että sinulla menkat pysyy poissa ja saat pian plussailla :) diiselikissa: Mukava kuulla, että arvot ovat laskeneet ja sinulla...
  13. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Minulla myös tämä vauvakuume yltynyt ihan mahdottomasti. Huomaa tarkkailevansa omaa kroppaa ja tuntemuksia kokoajan ihan eritavalla kuin aiemmin niin ettei oikein tiedä, että onko aina tuntunut ovulaation aikana / jälkeen tältä vai onko nyt jotain uuttaa. Ymmärrän siis ihan täysin teitä kaikkia...
  14. H

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Minäkin liittyisin mielelläni tähän pinoon!! Ensimmäisen lapsemme saimme 07/09 ja nyt haluaisin jo tosi kovasti pikkukakkosta :) Minulla vauvakuume ollut jo pidempään mutta mieskin innostui vasta hiljattain. Nyt on yk2 ja siitä kp14/24 menossa. Ovulaatio oli varmaan viikonloppuna tai tänään. En...

Yhteistyössä