<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Omppuf Niin että raskaudet ei järjestään näy testeillä heti tärpin jälkeen vaikka olis kuinka herkkätesti??? eli tässä vois olla vielä mahdollisuuksia!!


Tänään on kp 35 ja menkkoja ei näy kuulu, eikä yhtää sellainen olokaan ole!! :/ :) odottelis nyt pe asti ja sit haen sen digitestin! :)
 
Oh ihanan paljon on plussia kertyny helmikuulle, paljon onnea plussan saaneille!!! :heart: toivottavasti tulee vielä paljon lisääkin :)
anu84 jännityksellä olen kyllä seurannut sinun tilannettasi kun on niin jännä :popcorn: Olen ihan sitä mieltä että olet raskaana ja testi ei vain ole sitä vielä kunnolla kertonut ja piste :LOL:
murgu Voi prkl, toivon että saatte selätettyä kriisit sillä tiedän miltä tuo kaikki tuntuu! olen niin niin pahoillani puolestasi :hug:

täällä ilmeisesti ovis ohitettu, tarkkaa tietoa ei ole kun ovis oireet oli kp 16, mutta tikuttelin kp 19 asti ja tikut loppu kesken, eikä viiva ollut yhtä tumma kuin kontrolli missään vaiheessa (ai himotestaaja, minäkö?) :LOL: raskaus ajatuksesta luovuin kylläkin vasta kp17 kun testissä vain se surullisen kuuluisa orpo reimari. Joka toinen päivä- tekniikka on meillä käytössä kierron loppuun asti ihan vain varmuuden vuoksi, varsinkin nyt kun ukko on niin varma että se on tämä se the kierto. Nyt nippailee ja vuotelee valkkaria, oiskohan hyvä merkki tosin on vähän sellainen olo että saattaapi olla hiiva hyökkäämässä kimppuun perskele :headwall: jännityksellä odottelen ens viikkoa jolloin menkat pitäisi alkaa ja pääsee testaamaan,yritän olla etten muka kuuntele kehoa mutta eihän siitä oikeen mitään tule. Kun tikut loppuivat päätin etten tilaa enempää testipaketteja, vaan ostan raskaustestin vasta sitten jos on aihetta.. no toisinhan siinä kävi ja postia odotellaan :LOL: Kyllä tämä vauvakuume on niin hurahduttavaa hommaa!
 
  • Tykkää
Reactions: anu84
¨Rusina Toivotaan nyt näin!!!!! :D


Yksi epäiltävä oire on se että haisen hieltä vaikka mitään en oo tehny.. Ikään en normaalisti hieltä haise, mutta herraisä ku poikaa odotin, se oli aivan kauhiaa! Ja nyt yhtäkkiä huomasin tuollaisen tuoksun!! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
********Keskiviikko 15.2.2012************




Mukana:


pink...............................................kp3/28-36...yk5
Lumpe...................5/11..................kp5/28......yk3
annis_.............poika8/07.................kp5/28-30..yk7
Meliah...........................................kp5/25-29...yk6
toiveikas84..................04/10...........kp8/31-33...yk7
tiipula......................tyttö 5/11.........kp7/29?........yk1
kiseliina................poika 02/04.........kp7/28........yk1
Miraaz..................tyttö 10/10..........kp9/28-48..yk5
Emiliainen.........Tyttö 2/11..............kp 10/26-29..yk 4
Aura08..........................................kp 13/31-33..yk 2
äiti -07..................tyttö 07..............kp14/31.......yk1
murgu...................tyttö 3/10.........kp14/28-35.....yk3
Mememe.......................................kp15/29?.......yk2
kiukuttelija.....................1/11........kp17/32..........yk6
tähtitaimi.............Poika 06/10........kp18/28-31.....yk6
MeaMinnis.............01/08...............kp18/28-32.....yk5
Taikamaailma........poika11/10.........kp19/28-32.yk7
Haavemamma........tyttö8/10..........kp19/29(30)....yk3
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp20/25-26.....yk6
Omppuf...................tyttö11/10.......kp20/n.28.......yk10
Rusina2010...........tyttö 12/10 ........kp22/30-34...yk4
hentunliisa.............07/09...............kp23/24-28....yk3
Nopponen...............tyttö 6/08.........kp26/34?.......yk3
diiselikissa.....................................kp29/36........yk2
MyDream...............poika 6/11.........kp30/31........yk2
Vili-Jonkka....................02/09..........kp35/?.........yk1
anu84...................poika 07/11.........kp35/35.......yk1
Katariine.................11/2009............kp36/?.........yk2
Icicle .......................6/11................kp45/?.......yk3
Nasutin83.......................................kp52/?........yk1
Mami2009..............02/09................kp57/33-70.yk1
samaria..................2/10.................kp70/28-30.yk8
Heidi-80..................poika 08/08 ......kp75/26-30.yk1
kendra....................8/10.................kp80/?........yk5
salasein.................tyttö 9/09...........kp?/? .........yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
päivittäminen on ihan helppo homma. Meette vaan edellispäivän listan kohdalle ja siellä oikeassa alakulmassa on teksti lainaa painatte sitä ja sit se lista aukeaa tällaisessa kirjoitusruudussa jota pystytte muokkaamaan. Eli sitten korjaatte päivän oikeaksi otsakkeeseen ja sit kaikkien kiertopäivät yhdellä eteenpäin. Ja sit tietty muutkin päivityspyynnön sun muut korjaatte siihen listaan.

Ja sit vielä sen tekstin alusta pyyhitte vpois [QUOTE Sannuli79 123455] ja lopusta samoin [/QUOTE] teksti pyyhitään pois.

Ja sit vaan painatte lähetä.
 
Omppuf Just sellanen FCVenus -mies :D Ihana toi sun + lista :)

Rusina Hattua nostan teidän joka toinen päivä -systeemille, me ollaan kyllä jo liian vanhoja siihen.. Jos molemmin puolin ovista jaksetaan niin hyvä on :D Ehkä mun pitäis ruveta tikuttelemaan ovis, niin voisi vielä tarkemmin täsmäpupuilla vain kerran kuussa :LOL:

Päivittämisestä Mä voin kyllä ruveta ainakin kokeeksi sitä pestiä hoitamaan, jos olette armollisia, kun teen virheitä enkä aina ehdi joka päivä päivittämään? :ashamed:
 
anu piti kommentoida jo aikasemmin että sulla on kyllä jännä tuo tilanne:popcorn:
Kyllähän siellä nyt luulis jotain tapahtuneen kun kuitenkin jotkut testit plussaa näyttää. Jos se hormooni vaan nousee jotenkin hitaasti? Toivotaan parasta:)
 
Nyt ihan vaan omaanapaa: Tosi kipeät ovismaiset juilinnat jatkuu, ja pikaisella kuukkeloinnilla diagnosoin ne keltarauhaskivuiksi. Onko teistä kellään kokemusta moisista? Ei mitään vaarallista eikä epänormaalia siis, mutta mulle ihan uutta...
 
Hei vaan taas kaikki. Mä olen pitänyt täällä hiljaiseloa taustalla, lukemassa olen käynyt ahkerasti mutta kirjoituspuoli on nyt jäänyt. Paljon tullut uusia kuumeilijoitakin matkaan, kiva! Kaikille plussanneille onnea hurjasti :heart:

Joku jos muistaa, sanoin meneväni käymään gynellä tuon mun oviskipuilujen yms . muiden kipuilujen vuoksi että mikäs on homman nimi. No, kävin ja ilmeisesti mulla on endometrioosia ainakin kohdun takana :( Ei mikään kiva ylläri, mä rupesin jo itsekin epäilemään sitä kun on niitä tärinäkipuja jne. Voi itku :'( Endon kun sanotaan aiheuttavan paljon lapsettomuutta niin hetihän sitä ajattelee että no niin, ei onnistu :ashamed: Lääkäri sanoi kuitenkin että näytän muuten oikein hedelmälliseltä ja mulla oli ovulaatiokin just ollut, että pitäisi olla hyvät mahdollisuudet raskautua mutta… niin. Sanoi kuitenkin että jos ei kesään mennessä ole neuvolakorttia kädessä niin sitten lähtee heti lähete siihen laparosskopiaan (tai mikä lie) tähystykseen, että nähdään onko missä niitä kiinnikkeitä jne. Pisti vähän mielen matalaksi. :|

Sanoi sitten että hyvä kun menin jo nyt, kun kuitenkin olen jo 33 v. mutta lisäsi sitten että nuorihan mä olen vielä kuitenkin, eri asia jos ikää olisi 39.v niin sitten menis vähän kiireemmän mukaan.

Tämmöstä täällä, nyt tuntuu että raskautuminen ei olekkaan ihan nurkan takana odottamassa.: / Päätin että kun/jos seuraavat kuukautiset alkaa, marssin kauppaan ostamaan uudet TIUKAT farkut. Mulla kun on nyt lähinnä vaan vähän isoja housuja tällä hetkellä kun en ole viitsinut ostaa uusia kun oon ajatellut että rahat menee hukkaan jos heti maha kasvaa. Nyt nää housut muistuttaa vaan joka päivä siitä että ne on vieläkin isot.. tosin tällä sukllan syönnillä ei kauan.:D
Niin ja tosiaan tänään menossa 19 /28 ja dpo 5. Ja tänään tuntui taas tissit aristavan, niinkuin joka kierrosta..
 
********Torstai 16.2.2012************




Mukana:


pink...............................................kp4/28-36...yk5
Lumpe...................05/11................kp6/28........yk3
annis_..........poika 08/07................kp6/28-30....yk7
Meliah............................................kp6/25-29....yk6
toiveikas84............04/10................kp9/31-33....yk7
tiipula............tyttö 05/11................kp8/29?.......yk1
kiseliina.........poika 02/04................kp8/28........yk1
Miraaz...........tyttö 10/10................kp10/28-48..yk5
Emiliainen......tyttö 02/11................kp 11/26-29..yk 4
Aura08..........................................kp 14/31-33..yk 2
äiti -07................tyttö 07...............kp15/31........yk1
murgu............tyttö 03/10...............kp15/28-35...yk3
Mememe.........................................kp16/29?......yk2
kiukuttelija..............01/11...............kp18/32........yk6
tähtitaimi........poika 06/10...............kp20/28-31...yk6
MeaMinnis................01/08..............kp19/28-32....yk5
Taikamaailma...poika 11/10.............kp20/28-32.....yk7
Haavemamma...tyttö 08/10.............kp20/29(30)....yk3
Nöhvi...............tyttö 07/10.............kp21/25-26.....yk6
Omppuf............tyttö 11/10.............kp21/n.28.......yk10
Rusina2010.......tyttö 12/10 ............kp24/30-34....yk4
hentunliisa.................07/09.............kp24/24-28....yk3
Nopponen.........tyttö 06/08..............kp27/34?.......yk3
diiselikissa.......................................kp30/36.........yk2
MyDream..........poika 06/11.............kp31/31..........yk2
Vili-Jonkka................02/09..............kp36/?...........yk1
anu84.............poika 07/11...............kp36/35.........yk1
Katariine..................11/09...............kp37/?...........yk2
Icicle .......................06/11...............kp46/?...........yk3
Nasutin83........................................kp53/?...........yk1
Mami2009.................02/09...............kp58/33-70....yk1
samaria....................02/10...............kp71/28-30....yk8
Heidi-80...........poika 08/08 ..............kp76/26-30....yk1
kendra.....................08/10...............kp81/?...........yk5
salasein...........tyttö 09/09................kp?/? ............yk1

TAUSTAILIJAT

NiQ tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Maisapaisa
Vivietta 7/11
äiti-07
Plussanneet:



Helmikuu 2012
Saraheinä(yk1), Sannuli79(yk4), MeaMansikka(yk3), DsariaL(yk6)

Tammikuu2012
salamanteri85(yk3), Ranskis(yk1), BiBa(yk6), _lumi_(yk2), nellinu(yk5), hömpi

Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2)
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)[/QUOTE]
 
MeaMinnis :hug: minkälaisia sulla kivut on ollu? mullakin on mielessä käynyt tuo kirottu endometrioosi omien kipuilujen kanssa. soitin terkkarille tuntemuksista ja vauvahaaveista, niin hän nyt pyysi alkuun pissanäytteen viemään. kyllä vähän, enkä niin vähäänkään, ihmettelisin jos kaikki nää jännät tuntemukset johtuis pissatulehduksesta..

anulla kyllä jännä tilanne! onko tullu uusia plussia?

täällä ei mitään uutta auringon alla..
 
Go Nöhvi! ;)

MeaMinnis :hug: Endo on kurja kaveri, omasta kokemuksesta sen tiedän :( Mutta siitä huolimatta meille on pieni suloinen poika suotu (hoidoilla avustettuna tosin), joten ei se vielä ole tuomio lapsettomuuteen!

Omppuf Jeeeeee! Tervehtyminen on käynnissä :)

).( Itselläkin pelottaa, että endo on tehnyt paluun, kun niin kovasti alavatsa juilii :(
 
Moikka!

Piiitkä on odottavan aika, tässä tapauksessa tätiä odottavan...pakko oli tehdä testi varmuuden vuoksi (semmonen lääkitys käytössä, jonka lopetan heti kun raskaudun), mutta se nyt oli niin selkeä nega kuin olla ja voi. Ei kyllä ollut mitään oireitakaan...toivottavasti kroppa ei oo kierukan jäljiltä kovin kauaa sekasin. No ainakin semmoset PMS-oireet päällä, että luulisi kohta kuukaustisten alkavan...mur mur =D

Onnittelut plussanneille!
 
Nöhvi
Huhhuijakkaa, jos sitä nyt vaikka vähän kirjoittelisi ;)

Anu: on kyllä jännä tuo sun tilanne. Jotenkin ajattelisi että kyllä siellä masussa nyt ainakin yrittää jotain tapahtua, ei kai noin moni testi olisi näyttänyt muuten viivasta? Ehkäpä tosiaan aikainen ajankohta testaamiselle antaa heittoja tuloksissa. Nytkin kuitenkin noin selvä viiva. Digin tulosta odotellessa :popcorn:

Tervetuloa Aura :wave:

Murunmami: oletkos testaillut jo uudestaan?

tähtitaimi: en osaa sanoa oikeen noista keltarauhasnippailuista? Mulla on kyllä kaikenmaailman nipistelyitä jatkuvasti. Välillä kroppa lähettää hämmentäviä signaaleja... Kiva muuten jos jaksat ruvetan meidän pinonpäivittäjäksi - KIIIIITOOOOS :)

Omppuf: jessssss, onnea hapensaannista (nenän kautta) :flower: Se on ihanata :) Joo marraskuusta pidetään edelleen kiinni, se on se meitin vauvakuu :D

rusina: olisko sulla vaan niin nopea se LH piikki että testit ei sitä kiinni saaneet.

Tästä tulikin mieleeni että kysyin gynekäynnillä onko sillä merkitystä kuinka paljon kp:t on kun ovis tulee ja sanoi että ei. Siis ihan sama onko kp13 tai esim. kp17 - sitten jos menee yli kp25 niin voi EHKÄ olla, mutta ei sitäkään pitänyt minään isona juttuna.

Meaminnis: pahoittelut löytyneestä endosta :( Toivottavasti se ei kuitenkaan nyt sotkisi liikaa kuvioita! Sullahan on muuten jännäpäivät meneillään :O

katariine: pahoittelut menkoista :hug: Mutta toisaalta loistava uusi mahdollisuus, tämä voi olla juuri SE kierto :)

on: no nyt mun ei tarvii enää jauhaa teille tätä oliko vai eikö ollut ovisplussaa juttua... nyt oli niin silmille räjähtävä plussa ettei mitään rajaa. Mun teoria on, että sen aiemman melkein plussan (sunnuntaina) aikoihin olisin ovuloinut ilman sairastumista- nyt se vaan lykkääntyi. Onneksi ei sentäs tullut 49päivän kiertoa niinkuin viimeksi kun olin ennen ovista kipeänä... silloin ovisplussa tuli kp38, tää kp21 on paljon parempi :)
 
Kiitos kaikille tsempeistä<3 No en nyt taas tiedä mikä tässä nyt on homman nimi, että tjot vai mikä, tosin aika kuiva ollu sängyn puolella tässä :l Kohta kyllä meen ton miehen yllättään ;P

anu huihui! muakin ihan jännää, tuut sit heti kertoon mitä digi sano :)

katarine harmi kun ne menkat alko, mutta jospa tosiaan seuraavasti sit tärppäiskin :)

Meaminnis isot halit endo-löydön johdosta :( Itekkin oon sitä epäillyt kun on niin kvat kivut välillä menkkojen alussa, ennen raskautta huhheijaa hyvä kun sängystä meinannu ylös päästä! Mutta toivotaan että olisivat vain lieviä, eikä haittaisi menoa :)

ON: Ostin digitestin.. Aamulla pitäs testata.. On niin oireita muka taas olevinaan, mutta ei kyllä kai ovista (tein siis 2 ovistestiä "turhaan", ja haamuja olivat) jotenka.. Mies nauro mulle, kun sen mielestä mun harrastus on raskaustestit :D Muilla sama harrastus kenties xD?
 
anun tilannetta täälläkin jännäillään! Toivottavasti tulet kertomaan ihania digikuulumisia. :heart:

Nöhville onnittelut ovisplussasta! :)

katariinelle pahoittelut tädistä :hug: ja tsempitykset uuteen nousuun.

MeaMinnis: :hug: kaikkia ikäviä "kavereita" sitä naisen elämään löytyykin. Luotahan positiivisin mielin siihen lääkärin näytät hedelmälliseltä -kommenttiin.

Omppuf: onnittelut pikku hiljaa paranemisesta! Happi on ihana asia! :D

).( ei tätiä, ei plussaa :( Oireita alkaa olemaan välillä liikaakin, joten eiköhän tämä ole vain kierron uudelleen käynnistymisestä johtuvaa hormonimyrskyä. Muistan, et loppukesästä minipillereiden syönnin jälkeen oli vähän samanlaista ja luulin jo olevani heti raskaana. Isoooooo ÄH!! Jos ovis oli öbaut sillon, ku omat tuntemukset ja se vahvin (haaleista) plussista ovistikussa, niin eiköhän hanat aukea maanantaihin mennessä tai sit mun kroppani on vielä ihan sekaisin km:n jälkeen, joka tietysti venyttää tätä projektia ikuisuuteen....Olen jotenkin ahdistunut, kun ihan JOKAIKINEN mun lähipiirissä joko oottaa toista tai on sen jo saanut. Niin good for them, mutkun itekin jo haluis...välillä on niin vaikea ymmärtää miksi just mun lapset otettiin pois. :'( No hus pois depis, pakkohan tässä on vaan jatkaa harjoituksia!

murgu: joo, tikkuharrastuksia löytyy! Oon tässä ohimennen pissiny kohta loput ovistikutkin tätiä odotellessa...Tikkuun on vaan niin kiva pissiä!! :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Olen ollut ihan hiljaa vain taustalla lukemassa teidän juttuja, mutta en ole kirjoitellut ku oon ollu niin maassa kun ei oo tuntunu oireen oiretta...

Eilen aloin sitten miettimään, että hetkinen mulla ei tosiaan oo mitään oireita - ei edes menkkaoireita. Yleensä mulla on inhottavat PMS oireet: kipuilua 4-5 päivää , pahalla tuulella, sahara kuivuus alapäässä, turvottaa, etoo jne... mut nyt ei mitään ja menkkojen pitäis alkaa ihan näillä näppäimillä. Mies luuli mun jo seonneen lopullisesti, kun ehdotin eilen että jospa oireettomuus oliskin oire :)

Nyt aamulla tein sit kuitenkin testin ja sain maailman ihanimmat kaksi viivaa!!!!! Mulla siis täysi oireettomuus oli oire :)

Minä siis olen raskaana!!! Ihanaaaaaa :heart::heart:
 
Diiselikissa:hug: noi depikset on peestä, tsemppiä sinnekkin suunnalle maapalloa :)

ovistikuistaoon lueskellu et moni käyttäovistikkuja, varoituksen sana niistä: jos ovis plussan saa tänään voi ovulaatio oikeesti tulla vasta 4-5 päivänkin päästä siitä. OvisplussHAN ei ole kun merkki lh-hormoonin noususta, ei tarkota siis välttämättä sitä et ovis olis 12-48 tunnin sisäl! et ei kannata niitä tikkuja ihan tosissaan katella. Mulla on nyt kokemusta tästä ja ovis tapahtu tosiaan vasta 5 päivää ovisplussan jälkeen. Ei päästy ees hyödyntämään sitä vaan luotin sokeana ovistikkuun :/ kaverillani kävi samoin ja ihan ultralla asia on siis tarkistettu.

päivitelläänkö me nyt silleen et se kuka ehtii?
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi voipi olla, jos vaikka ensi kierrossa sitten alkais testimään 2xpv. nyt on onneksi tikku varastot täynnä ja saa taas alkaa pissimään tikkuihin ah ihanaa :LOL:
hentunliisa ihanaaaaaaaaaaa!!!!!! paljon onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa pienelle mukaan :heart:
diiselikissa :hug: häntä pystyyn vaan, kyllä se vielä tärppää
meaminnis pahoittelut endon löytymisestä :hug:
anu84 tule kertomaan tuoreimmat kuulumiset, jännityksellä täällä odotamme miten käy :popcorn:


Täällä eletään piinaavia päiviä, yksi raskaustestikin on jo tehtynä kun eilen tuli tikkuja lisää niin pitihän se molemmat testit tehdä (oisko joku dbo 7) malttamattomuus on paheeni :kieh: Taas olin näkevinäni jotain mutta se taitaa näillä päivillä olla toiveajattelua lähinnä :LOL: jos millään malttais edes keskiviikkoon tuon testirumban aloittamiseen niin se on jo hyvin! Nippailee ja on ihan kummallisia tuntemuksia mahassa, mutta sitähän saa kaikenlaisia oireita itelle tehtyä kun oikein kuvittelee ;)
 
Nöhvi En oo testannu nyt uudestaan. Tänään eka mahdollinen päivä että menkat alkaa, joten oottelen nyt ihan rauhassa ja vasta kun on oikeesti myöhässä niin testaan....

Meaminnis Pahoittelut endosta! Täällä kohtalotoveri! Meille onneksi esikko tuli endosta huolimatta täysin luomuna... Mietin jo että onkohan äitynyt pahemmaksi nyt kun olen ollut ilman pillereitä jo monta kk.... No, ei meillä onneksi ole kun vasta yk2, muttakun esikko tärppäs ekalla kerralla.... : /

Anu Täällä ootellaan kuulumisia!! ;)

Omaa napasta: Joo tosiaan, mulla sillon ovis selvästi koski mahaa pari kolme päivää... Petihommat osui hyvin reilusti ennen ovista ja vielä jälkeenkin. Sitten ikäänkuin siitä reilu viikko niin tunsin päivän verran vatsakipua niin paljon, että kävelin koko aamupäivän kyyryssä ja pari päivää tuli kirkasta sitkeetä limaa (kiinnittyminen??) ja sit kaikki hävis kun tuhka tuuleen... No siis oon kyllä ravannu pissillä ihan jatkuvasti. Kävin eilen asioilla kaupungilla pari tuntia, vessan kautta läksin ja en kerenny varmaan ku tunnin olla kun jo tuntu et rakko halkee :confused: Eilen mies sanoi illalla mulle, että tissit on erilaiset ja turvonneet... No, toisaalta tunne on et mitään ei oo tapahtunut koska olo on oireeton, mutta niinkun Hentunliisallakin oireettomuus voi olla oire!! Tulipa tarkka selostus :LOL:

Tsemit uuteen kiertoon tädin kohdanneille, pahoittelut negan tehneille jne.... Peitot heilumaan :kiss:
 
Nyt kaks päivää menkat myöhässä ja vastaus oli EI RASKAANA!!!! Että tuota.... nyt sitte taidetaan vaan odotella menkkoja hyvin tiiviisti.. En ymmärrä mitä testit antoi ymmärtää, mutta nyt näin ja olojakaan ei ole suuntaan eikä toiseen... Hirvittää vaan jos taas kierrot alkaa venyä ja venyä... No tämä 37 päivää on vielä hyvin vähän verrattuna siihen 221 päivään kun ei menkkoja kuulunut, mutta siitähän sitten plussasin, että kaikkea voi tapahtua! :)
 

Yhteistyössä