Hakutulokset

  1. A

    Kuvia kodeistanne. Tässä minun kotini :)

    Minä olen vastikää eronnut, ja asuntoni käsittää vielä vähän aikaa yhden huoneen soluasunnosta, ensi viikolla pääsen muuttamaan omaan asuntoon. Mutta tässä soluhuoneestani kuva. tossa päivänvalossa, parempi kuva. Tulevaan asuntooni tulee vielä etnisempi tyyli, ajattelin yhdistää...
  2. A

    Miksi tuo yksi bloggaaja on aina (puoli)alasti kuvissa?

    Kun minulle tuli syömishäiriö, laihduin 2 kuukaudessa 20 kg. Olen 169 cm pitkä, lähtöpaino 68, laihduttuani 48 kg. Lääkäri olisi laittanut minut sairaalaan, olin huonossa jamassa. En kuitenkaan mennyt sairaalaan, lupasin kyetä parantumaan itse, ja niin teinkin. 48-kiloisena en ollut mitenkään...
  3. A

    Kuinka kovaa pystyt juoksemaan viisi kilometriä?

    Mun polvilla ei todellakaan juosta tollaista matkaa, ei edes kävellä.
  4. A

    Onko tämän mallinen kenkä jotenkin vääränlainen? (sis.linkin)

    Mun mielestä suoralestisyys tarkoittaa pitkittäissuuntaa, eli että lesti ei käänny vasemmalle tai oikealle tms. Noissa kengissähän jalka on luonnollisessa asennossa, ja toi kärkiosan muoto helpottaa kävelyä, aika töksähtelevää ois meno jos noissa menis pohja maata pitkin varpaiden kärkeen...
  5. A

    Erään YH:n vääristynyt maailma

    Minusta sinulla ei ole kaikki ihan OK jos toisen ihmisen elämän valinnat häiritsee noin paljon. Ei millään pahalla. Miten kenelläkään on edes noin paljon aikaa pohtia toisen ratkaisuja, onkohan sinulla omaa elämää...
  6. A

    Jos parisuhteen aikana tapailee toista miestä/naista, onko se väärin?

    Ilman muuta tuo oli väärin. Mutta jollain tasolla ymmärrän- itselläni on takana vuosikausien suhde joka alkoi teini-iässä. Loppui kolmenkympin korvilla ihan siksi että kumpikin alkoi vilkuilla muualle. Olimme pitkään olleet vain kuin sisko ja veli. Jälkikäteen olen ajatellut että tuon suhteen...
  7. A

    Jos olisi paljon rahaa ruokaan

    Uskonpa että perheeni söisi suunnilleen samaa kuin tähänkin asti, eli ihan perus-kotiruokia. Tietty kaikki ainekset olisivat kalliimpia ja laadukkaampia. Itse söisin mm. tuoretta kalaa ja äyriäisiä, erilaisia juustoja, luomuvihanneksia, sieniä, eksoottisia hedelmiä, sisäfilettä, kaviaaria...
  8. A

    Onko mulla oikeus loukkaantua tästä :(

    Mulle tuli heti sama mieleen.

Yhteistyössä