Miksi tuo yksi bloggaaja on aina (puoli)alasti kuvissa?

"apua"
LUin lisää blogia, ihme hehkutusta tuosta syömishäiriöstä koko ajan, ja sitten ei edes missään "kauhistelukuvissa" ole merkittävästi alipainoinen vaan ihan normaali. :O Miksi joku haluaa väenväkisin uskoa että hän on anorektinen kun kuitenkin on kaikissa vaiheissa ollut ihan normaalipainoinen?

Professional Griefer
[QUOTE="apua";29076241]LUin lisää blogia, ihme hehkutusta tuosta syömishäiriöstä koko ajan, ja sitten ei edes missään "kauhistelukuvissa" ole merkittävästi alipainoinen vaan ihan normaali. :O Miksi joku haluaa väenväkisin uskoa että hän on anorektinen kun kuitenkin on kaikissa vaiheissa ollut ihan normaalipainoinen?[/QUOTE]

No tartunpa siihen, että joissain tapauksissa anorektikko tai bulimikko ei "näytä siltä". Se sairaus on ensisijaisesti päässä ja sisäelimet siinä kärsii eniten. Harvemmin kyllä pysyy normaalin näköisenä, mutta ei se mikään mahdottomuus ole.

Ja no.. jotkut vaan tykkää olla puolialasti vissiin :D Tai sitten se on taisteluidensa jälkeen niin sinut itsensä kanssa, että haluaa näyttää sen muillekin. Ja muita mammojahan se vituttaa ihan uskomattomasti.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
"apua"
No tartunpa siihen, että joissain tapauksissa anorektikko tai bulimikko ei "näytä siltä". Se sairaus on ensisijaisesti päässä ja sisäelimet siinä kärsii eniten. Harvemmin kyllä pysyy normaalin näköisenä, mutta ei se mikään mahdottomuus ole.

Ja no.. jotkut vaan tykkää olla puolialasti vissiin :D Tai sitten se on taisteluidensa jälkeen niin sinut itsensä kanssa, että haluaa näyttää sen muillekin. Ja muita mammojahan se vituttaa ihan uskomattomasti.
Ei mua vituta, olen saman mittainen kuin hän, hoikempi, ja isotissisempi. Naamakin on nätimpi kun osaan hymyillä enkä irvistele vaan. Eikä mulla ikinä oo ollut syömishäiriötä.

Tuli vähän kieltämättä huomiohuora-fiilis tuosta blogista.

[QUOTE="apua";29076241]LUin lisää blogia, ihme hehkutusta tuosta syömishäiriöstä koko ajan, ja sitten ei edes missään "kauhistelukuvissa" ole merkittävästi alipainoinen vaan ihan normaali. :O Miksi joku haluaa väenväkisin uskoa että hän on anorektinen kun kuitenkin on kaikissa vaiheissa ollut ihan normaalipainoinen?[/QUOTE]

Kun minulle tuli syömishäiriö, laihduin 2 kuukaudessa 20 kg. Olen 169 cm pitkä, lähtöpaino 68, laihduttuani 48 kg. Lääkäri olisi laittanut minut sairaalaan, olin huonossa jamassa. En kuitenkaan mennyt sairaalaan, lupasin kyetä parantumaan itse, ja niin teinkin. 48-kiloisena en ollut mitenkään anorektisen laiha vielä, silti olin hengenvaarallisesti sairas, ja kuukausi vielä, niin minua ei olisi tässä.

Eli ihminen voi olla lähes kuoleman kielissä syömishäiriön takia jos esim se alkaa niin että lopettaa syömisen lähes kokonaan. Silti ei tarvitse olla pahasti alipainoinen. pointti on siinä kuin nopeesti ja millä tavalla on laihtunut.

Viimeksi muokattu:
entinen lukija
Mä joskus rakastin tuota blogia. Nykyään maku mennyt kun bloggaajalla tuntuu päällimmäisenä olevan ajatus aina saada sääliä ja huomiota ja keskittyy vain nähtävästi lukijamääriin. Ei enää vaikuta siltä, että bloggaa koska nauttii siitä..

Valitettavasti tuntuu olevan vain huomionkipeä ihminen, jolle omat kärsimykset ovat kaikki kaikessa ja muiden ei mitään.

Professional Griefer
[QUOTE="apua";29076316]Ei mua vituta, olen saman mittainen kuin hän, hoikempi, ja isotissisempi. Naamakin on nätimpi kun osaan hymyillä enkä irvistele vaan. Eikä mulla ikinä oo ollut syömishäiriötä.

Tuli vähän kieltämättä huomiohuora-fiilis tuosta blogista.[/QUOTE]

No joku ongelma sullakin on, kun koet tarvetta lytätä toista ja nostaa "isoja tissejäs" muiden yläpuolelle.

Nojoo se siitä, tartuinpa vaan tuohon anoreksiajuttuun.

[QUOTE="apua";29076316]Ei mua vituta, olen saman mittainen kuin hän, hoikempi, ja isotissisempi. Naamakin on nätimpi kun osaan hymyillä enkä irvistele vaan. Eikä mulla ikinä oo ollut syömishäiriötä.

Tuli vähän kieltämättä huomiohuora-fiilis tuosta blogista.[/QUOTE]

No sinähän olet erinomainen ihminen, kyllä varmaan hienolta tuntuu ettei ole vikaa fyysisesti. Vaikkei sinulla ole syömishäiriötä, niin jonkin asteinen "olen parempi kuin tuo"-syndrooma tuntuu löytyvän.

"apua"
No joku ongelma sullakin on, kun koet tarvetta lytätä toista ja nostaa "isoja tissejäs" muiden yläpuolelle.

Nojoo se siitä, tartuinpa vaan tuohon anoreksiajuttuun.
Ai nyt se onkin lyttäämistä ja nostamista jos mä annan perustelut sille etten oo kateellinen hänelle, kuten sä väitit? Mun ois vaan pitäny sanoa et ainiin muutes oonkin, enpä huomannutkaan, jotta sun kyökkipsykoloinnit osuis oikeeseen? Niinkö? :LOL:

Professional Griefer
[QUOTE="apua";29076440]Ai nyt se onkin lyttäämistä ja nostamista jos mä annan perustelut sille etten oo kateellinen hänelle, kuten sä väitit? Mun ois vaan pitäny sanoa et ainiin muutes oonkin, enpä huomannutkaan, jotta sun kyökkipsykoloinnit osuis oikeeseen? Niinkö? :LOL:[/QUOTE]

Oonko mä missään vaiheessa edes väittänyt kenenkään OLEVAN KATEELLINEN? Kirjoitin, että mammoja vituttaa. Mammoja yleensäkin vituttaa kaikki omasta toiminnastaan poikkeava. Itse sinä päätit hehkuttaa ulkomuotoas kysymättä :D

Yhteistyössä