Hakutulokset

  1. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Minut voi ainakin toistaiseksi poistaa taustailijasta. Uusinta ultrassa kävin, ja siellä se kirppu oli, ja kasvanutkin!!! Ihan ihmeessä olen, olin ihan varma että keskeen oli mennyt. Mutta varovaisin mieliin eteenpäin, ei uskalta vielä iloita, km kuitenkin pelotta. Plussaonnea kaikille ja...
  2. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Onnea plussaneille ja halaukset menetyksn kohdaneille!!! Itse olin varhaisultrassa, huonoja uutiksia. Alkio pienempi kun pitäis ja sydän löi liian hidasti. Kahden viikon kuluttua uusi aika, jos siihen on enää tarvetta. Mieli aika maassa, vaikka tätä aavistin. Suututta, kun on taas niin hirveä...
  3. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Moi! Taustailijana olen ollut, mutta sain viikko sitten hailakkan plussan raskaustestiin. Ei osa oikein ilota, kun oli kuitenkin niukka vuotoa ja hirveitä kipuja siinä samassa. Varasin varhaisultran ajan, ihan varmistakseen että ei ole KU tai TM. En jaksais taas odotella 12 viikkoa ja sitten...
  4. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Voi kanella, iso halaus ja voimia! Miten kyllä tämmöistä voi tapahtua? Vaikka olen taustailija, niin käyn kuitenkin lukaisemassa viestejä ja pahoittelut kyllä ovat kovat!!!! Kuumeilu vaan jatkuu, mutta mutta ei se auta. Hyvää joulua kaikille ja parempaa uutta vuotta!!!
  5. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Minut voi laitta taustailemaan, mies kun sanoi että ei kolmatta, km oli hänelle niin kova pala. No katsotaan miten tässä käy, pitäis kai olla onnellinen niistä kahdsta terveesta lapsesta, mutta kuumeilua se ei poista... Hyvä asia että täti tuli kylään, pääse ehkä joulukis vuoto loppumaan =)...
  6. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Minun jälkitarkastus oli n. 1,5 viikkoa km-sta? Raskaushormoni oli 34 ja kohtu tyhjä, muuta ei sanottu, pitääkö vielä mennä jonnekin? Olen niin tympiintynyt sairalaan ja päivystykseen, laskutkin vielä niistä käynneistä, pitäiskö km kohdanneetkin saada äitiysavustusta? No minun maha juili ja...
  7. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    aMansikka- voimia täältäkin!!! Ja Empuu, kyllä se on viiva, jos testailet muutaman päivän päästä, niin jo varmasti vahvempi... MInulla se ensimmäinen testi oli todella vaalea, 3pv päästä tummempi ja viikon päästä apteekin testilla jo nähtävissä. Vaikka haaleampi olikin kun kontrolliviiva, ja...
  8. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Paljon paljon onnea Maaria-76! Muistan Sinut kesäkuun pinosta ja ajattelin eilen että miten teillä menee. On ihana jos tärppäsi heti km jälkeen, kai se on mahdollista... Mina en tiedä missä mennään, km-sta takaan kuitenkin vasta 3 viikkoa. Ei ole käytetty ehkäisyä, mutta ei myöskään pupuiltu...
  9. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Empuulle peukkoja pitäen, ehkäpä se viiva kohta testiin ilmestyy! SunRise on kyllä ahkera että listaa päivittä,mina oikein ei osais niitä hommia. Tänän oli lasten joulujuhla, kylläpä katselin vauvoja ja kuumeilin, TAAS!!! Yksi pikkuinen nukkui koko sen 1,5 tuntia kantokopassa heräämättä kovan...
  10. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Epsulle kovasti onnea!!! ja Rouva Pikkumyylle isot voimahalit!!!
  11. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Dada-lla jännät paikat :) Anteeksi typerä kysymys, mutta miten lasken kiertoa km jälkeen? Onko ensimmäinen päivä sitten se varsinainen km ajankohta vuotoineen ja supistuksineen? Kylläpä olen tyhmä. Odottajan aikaa on pitkä ja sais ne ensimmäiset menkat, pääsis vähäisen laskemaan koska...
  12. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Moi! Pääsenkö mukaan? Km tapahtui 2 vko sitten ja täällä jo kuumeilen taas vauvasta! (Miehelle kun ei uskalla vielä kuumeilusta kertoa). Kolmatta siis toivoisin, keskeytynyt raskaus sai alkuunsa ainoasta kerrasta ja näin vielä pikkuisen ultrassa liikkuvana ja sydänkin sykkii, mutta samalla...
  13. A

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Täällä myös huonoja uutisia, vuoto alkoi ja keskeen menee... Onnitteluita teille muille ja jarrusukkia, awek ja viikoja olis ollut 11+4
  14. A

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Täällä myös huonoja uutisia, vuoto alkoi ja keskeen menee... Onnitteluita teille muille ja jarrusukkia, awek ja viikoja olis ollut 11+4

Yhteistyössä