**KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

c81 Sama tilanne täällä, ei paljon enää normaalihousuja käytetä :ashamed: Eikä pysty paljoo enää kieltämään, että en oo raskaan jos joku kysyy, näkyy tuo pallo sen verran selvään :snotty:

anuaanua Meillä samanlainen ukko :D Nyt vähän kimposin sille eilen, että saa luvan olla ens viikonloppuna esikoisen kanssa ja minä lähden kavereiden kanssa johonkin :D Eipä tuo hanttin laittanut =) Meillä mies on kylläkin aamu kuudesta ilta kuuteen töissä ja illat sit haluaa itse rentoutua rauhassa, mutta sitten alkaa jurppia minuakin kun pitää joka viikonloppukin olla menossa ja mä pojan kans kotona, että vuoronvaihto välillä :D

Ja kaikille uusille moikat ja tervetuloa! :wave:

MiNiMaM ja masuasukki/masuasukit 11+1
 
Uusille terevtuloa! :flower:

Täälä olotila jotenkin hassu,joka aamu on pikkasen huono-olo,mikä kyllä lähtee sitten päivän mittaan pois.Tänään oli päivä että piti oikein oksentaa....Maha jotenkin outo,kipee? En tiedä auttasko maitohappobakteeritabletit? Mut kai tuo kuuluu asiaan.

Väsymys on tääläkin välillä ihan hirveetä,millään ei jaksais mitään tehdä ja siksi aika paljon hommia oonkin jättänyt tekemättä,eiköhän tää tästä vielä iloksi muutu ja väsymys väisty.

Vitamiinit vois ehkä auttaa? Syöttekö joku jotain vitamiinia säännöllisesti?


anuaanua sun tekstis oli just niin kun minun suustani,miehestä siis.Mie oon pitäny tässä jo viikonlopun vähäsanaisuutta ei nyt voi sanoa että mykkäkoulua mutta eipä paljoa oo huvittanut puhua. Miksi miehet ei ymmärrä????? Vai onko miulla vaan joku niin ihmeellinen mies,onko kaikkien muitten miehet oikeita kultapalleroja? :LOL:
Vitsi vie ku menee niin hermo,käy kans pelaamassa 3 kertaa viikossa,yhtenä päivänä on kahdet pelit PERÄKANAA. Mua ei haittaa toisaalta se että käy pelaamassa,mutta se että vois kotona tehdä pikkasen enemmän kun yleensä ei tee mitään ilman että käskee ja pyytää noin 25 kertaa. Ihan pikku juttuja kun viittis tehä niin olisin tyytyväinen.Ja se että sitten kun on kotona niin on joko pihalla puuhaamassa jotain tai makaa sohvalla ja kattoo telkkua. Olis kivaa jos se tekis meidänkin kanssa joskus jotain,ei tarvi edes olla mitään suurta,mut eihän tuo ymmärrä.Plaaahh. Välillä niin kyllästyttää.

Mut nyt mä lopetan valittamisen,muuten voi tulla pitkä kirjotus :LOL: Tuntuu vaan välillä hyvältä purkaa mieltä.....

Olitte noista 4d jutuista puhunu,olipas hirveen kallista en mä tienny et se niin kallista on.Olis kyl kiva käydä semmoses,tosi tarkkaa kuvaa oli tullut. Täälä päin ei vaan taida ihan lähellä olla semmosta mahdollisuutta :(

Huomenna pitäs sitten mennä aamusta verikokeisiin,yök. Ja mä kun joudun vielä käydä ylimääräsissä kun on negatiivinen veri :(

 
Alkuperäinen kirjoittaja Hapsiainen07:
Vitsi vie ku menee niin hermo,käy kans pelaamassa 3 kertaa viikossa,yhtenä päivänä on kahdet pelit PERÄKANAA. Mua ei haittaa toisaalta se että käy pelaamassa,mutta se että vois kotona tehdä pikkasen enemmän kun yleensä ei tee mitään ilman että käskee ja pyytää noin 25 kertaa. Ihan pikku juttuja kun viittis tehä niin olisin tyytyväinen.Ja se että sitten kun on kotona niin on joko pihalla puuhaamassa jotain tai makaa sohvalla ja kattoo telkkua. Olis kivaa jos se tekis meidänkin kanssa joskus jotain,ei tarvi edes olla mitään suurta,mut eihän tuo ymmärrä.Plaaahh. Välillä niin kyllästyttää.
Sama vika, ei oo meilläkään mies täydellinen kultapallero :LOL: Joskus,mutta tosi harvoin tekee jotain pyytämättä.. Noh,miehet on miehiä, yritetään ymmärtää ;)
 
KIITOS MINIMAM :hug: toivottavasti teillä muilla menee hyvin raskausaika, ja ette joudu pettymyksiä ja surua kohtaamaan, jaksamisia myös kaikille surun kanssa eläville, onneksi minulla on sentään 2 ihanaa ipanaa ja rakastava mies :heart: :heart: :heart:
 
rakkaimpani :'( :hug:

Itse pääsin töihin tänään. En tiedä onko jokin vatsapöpö iskenyt sittenkin vai oliko se tosiaan raskauden pahoinvointia perjantainakin. Nimittäin kun huono-olo iskee kun syön jotain! Ennen se oli toiste päin.... Tänään ollut maha sekaisin, kuplii ja ilmaa kertyy tosi paljon jos vähänkin syö ja kura lentää... Nyt on taas huono olokin vaihteeks, johan se oli aamusta tuohon kahteen ihan ok fiilis vaiks nyt mahassa myllääkin. Vai kuuluukse tähän raskauteen sitten??

Neuvolan tätikään ei mitään helpotusta osannut sanoa kun sille soitin aamulla, et onkohan tämä vaarallista vauvalle :ashamed: No enhän mä tiedä kun se kumminkin tuolla on ja niin pieni on ja jos se multa saa tämmöisen vatsapöpön... Tietysti sanoi että ei se vauva siellä vaarassa ole ja tarjos saikkua lääkärin toimesta, mut mä nyt kuitenkin lähdin urheana töihin.

Keskiviikkona olis sitten lääkäriultra. Joskos saisi nähdä vilauksen pikkuisesta ja ehkä kuullakin jotain. Vai onko ne semmoisia että ne ei tosiaan katso muuta kun nuo synnytyselimet ja niiden "toimivuuden"?

Lissuli&Mustikka 11+6
(jotenkin vaikea kirjoittaa tuota yhtätoista kun kokoajan sormet naputtelee tuohon kympin...)
 
=) Minulla on ollut tänään iloisten uutisten päivä! Tänään vihdoin oli tarkastus-ultra. Vauveli oli kasvanut viime viikolta ja sydän sykki hienosti! Eivät onneksi käyneet painajaiseni toteen.. Henkisesti oli kyllä todella raastavaa odottaa tätä päivää pelon- ja jännityksensekaisin tuntein. Vauva on tosiaan hieman pienempi, mitä kuukautisista lasketaan, mutta niin on olleet nämä kaksi muutakin. Molempien lasten kohdalla ultran jälkeen LA siirtyi, joten siihen osasin jo varautuakin. Lapsemme ovat olleet syntyessäänkin aika "pätkiä" ja syntyneet 37rv..
Muut iloiset uutiset liityvätkin sitten huimaan "uraani" lastentarhanopettajana.

Voimia teille muutamalle odottajalle, jotka vielä joudutte elämään epätietoisuudessa. :hug:
 
Yeb
:hug: Rakkaimpani :hug:

Epätietoisuus taisi täällä ainakin loppua, nyt vuodon jatkuttua kohtuu vähäisenä viikon verran se lisääntyi reilusti ja tuli kivuliaaksikin :( Jotta se siitä, täytynee ihmetellä miten tästä eteenpäin, kävisinkö kuitenkin perjantaina siellä NT-ultrassa että saisi tietää millä viikolla mennyt kesken tai oliko tuulimuna.. Ihan pihalla ja meijän neuvolantätin ohjeisiin en voi luottaa.

Toivottavasti teillä muilla nyt sitten menisi kaikki hyvin loppuun saakka :heart: Seurailen taustalla teijän juttuja ja tulen kertoilemaan jos uutta onnistuu. Voimia muuten myöskin Cranyolle turvotuslukemien kanssa :hug:
 
Sain eilen (heräsin yöllä varta vasten) sydänäänet kuulumaan.Aamulla neuvolassa täti löysi ne heti ja lukemaksi saatiin 160 :heart: Nyt oon 150:sti varma,et tulokas on tyttö....Näin oon epäillyt likipitäen plussasta asti.

Meillä on pitänyt sykkeet paikkaansa:pojilla on ollut aina 130-140,tytöillä vaihdellut 140-160,useimmiten 150-155...Mut tiedän monia,joil ei nuo oo pitäneet paikkaansa,enkä uskois,ellei ois omakohtaista kokemusta,et meidän 5:llä lapsosella ne on pitäneet paikkaansa.

Tänään olo on ollut pitkästä aikaa ällöttävä...

Jos alkais leikkiä hetkex lasten kans,kun mies lähtee pumppiin.Oli kiva kun se viihdytti lapsia hetken,niin sain lukea uusimmat jutut.

Itse aion to mennä pumppiin,mikäli poskiontelontulehduksen oireet on hellittäneet.

A-mam ja Mimmi rv 11+6 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
rakkaimpani:lle :hug: :hug: :hug: . otan osaa ja voimia.
kuten myös täältä. Kauhea tapahtuma.

Täällä kaikki todella hyvin, olin ultrassa tänään ja siellä veikeä vauva venytteli ja pärski =) vilkutti myös ja "kekkaloi" turvotusta oli 1.5 eli hyvin (eikös sulla HS ollut suurinpiirtein sama, hyvä oli tutkijan mukaan) meinas tippa tulla linssiin kun ultraaja oli tosi mukava ja kertoi nätisti ja oli muutenkin hellä, ettei tarvinnut jännittää.
Sukupuolta en nähnyt =) muuten oli oikein täydellinen vauvan alku, vastasi viikkoja 12+5 eli ainakin tohon ekalle sivulle vois muuttaa la:ksi sen 31.5 kun se on neuvolan mukaan. (neuvolan mukaan nyt siis 12+1) Mukavampi näin päin.

Vielä pitää reilu viikkoa odottaa sen veriseulan tuloksia, sitten kai vauvan terveys on niin varmaan kun se nyt koskaan tässä vaiheessa näillä tutkimuksilla voi olla.

Muutenkin kaikki jees, mies on aika ihana, niin myös lapset, työ menee ihan jees, joulu tulossa ja ennenkaikkea ihana vauva kasvaa masussa... :heart: :heart: :heart:

kekkeri 12+1 (12+5 ultra)
 
Yeb: Voi harmi... :hug: Käy ihmeessä tarkistuttamassa tilanne että sitten homma on täysin varma ja kohtu tyhjä... Mä silti haluan pitää toivoa yllä et siellä vois jotain vielä olla (jos ne ois vaikka niitä kuukautisten aikaan tulevia vuotoja). Tosin itsehän kehosi tunnet ja tiedät, en sitä yhtään epäile. Voimia!!
 
HelloShitty
Yeb:ille myös :hug: :hug: :hug: ja voimia. mee ehdottomasti ultraan ett tiedät varmasti missä mennään.

Kekkeri; joo. mulla (tai siis viikunalla=)) oli turvotusta 1.8.

tänään kävin siellä veriseulannassa. viikon päästä pitäis vissin sit tulla tulos. :|

HS ja viikuna rv 11+5. hitaasti mennään.. |O
 
Kewa ja rakkainpani :hug: :(

Näitä ikäviä uutisia lukiessa on sitäkin ihanampaa lukea noita hyviä - tosi hieno homma Marakoona että oli vaan väärä hälytys! =)

Mulla oli siis eka neuvola tänään. eipä ihmeitä: ei kuunneltu sydänääniä, parin viikon päästä lääkärissä kokeillaan.
MUTTA: kun ultrista on puhuttu niin meil on KUNNAN puolesta kaksi 3D-ultraa ja täysin ilmaisia :eek: :D Ja saa dvd-tallenteen mukaan. Että sitä nyt malttamattomana oottelemaan :heart:

rv tasan 9 on tällä hetkellä kunnes asia ultrassa selkiintyypi :)
 
Positiivista mieltä surun keskelle ikäviä uutisia saaneille!!! Vetää ihan sanattomaks ja apeeks.. Mutta kuten jo aiemmin oon jollekin sanonut niin asioilla on tapana silti aina järjestyä parhain päin, pitää antaa vaan ajan kulua ja ajatella niitä asoita, mitkä on kuitenkin hyvin!

Mua jännittää ihan tosi paljon kolmen tunnin päästä oleva lääkäri... Onneks täällä on saanut lukea myös iloisia uutisia, onnittelut niistä!! ...niin ompi turvallisempi mieli, et itsekin sais ehkä sellaisia ihanuuksia kuulla (siis et kaikki olis hyvin).

Peppi + pkm

Ryhmä- :hug: kaikille! ..itsekin sen tarpeessa :)
 
HelloShitty
kewa; :hug: :hug: :hug:
aika kauheeta..mulla on melkein samat viikot. pelottavaa..oon ajatellu olevani jotenkin jo "voiton puolella". :snotty:

Ninniliina; luksusta!!! missäpäin saa noin hyvää palveluu? :whistle:

pahoinvoiva HS ja viikuna rv 11+6..huomenna toivottavasti ylittyy maaginen raja. :heart:
 

Yhteistyössä