Hakutulokset

1. McQueen

Anafylaktinen reaktio Kefexiinistä

:wave: Ei ole ollut noin pahana kuin sulla, AP, mutta nokkosrokkoa aiheuttaa niin Kefexin kuin Amorionkin. Mulla oli rintatulehdus lapsen ollessa kolmen viikon vanha ja kuume huiteli neljässäkympissä - Kefexinin reaktio siihen vielä päälle niin tuntui kyllä nannalta. Sittemmin olen aina...
  2. McQueen

Pojan nimi hakusessa, vol. entiiämitenmones

Julian, Jensen ja Leon on mun mielestä upeimpia poikien nimiä. (Sääli vain, että meillä on tuikitavallinen suomalainen sukunimi, joten ei oikein taivu meille.)
  3. McQueen

Mitä terveydellisiä kremppoja sulla on (ja ikäsi)?

Lievä skolioosi Rakennevika polvissa - vasen operoitu kymmenen vuotta sitten, silti luksoituu Oikeassa olkapäässä kiertäjäkalvosinoireyhtymä Endometrioosi Refluksi- ja vatsahaavataipuvaisuus Lateksi- ja penissilliiniallergia Epävakaa persoonallisuushäiriö Keskivaikea, uusituva masennus...
  4. McQueen

Onko kelleen laitettu nivelensisäistä kortisonipistosta, mietin vaan paljo sattuu

Olkapäähän pistetty nyt kolme kertaa viimeisen kahden kuukauden aikana. Lähinnä kirpaisee -- siinä kortisonipiikissä on kuitenkin puudutetta mukana. Tuntuu paineelta nivelen sisällä, kunnes sitten hiljalleen "imeytyy" kudoksiin. Epämiellyttäväksi kutsuisin, mutten kivuliaaksi. Kipua on...
  5. McQueen

Lapsen oireilu sairaalassa olon jälkeen - kohtalotovereita?

Juuri tätä olen miettinyt - ja asiasta haluaisin hänen kanssaan keskustella, mutten tiedä miten. Neuvolan kanssa keskustelin viimeksi tänään, eikä sieltäkään osattu sanoa mitään. Perheneuvola on myös hyvä vaihtoehto, mutta jonot on järkyttävät täällä päin maata. Otan selville miten saisin...
  6. McQueen

Lapsen oireilu sairaalassa olon jälkeen - kohtalotovereita?

Kuukausi sitten meidän nelivuotias joutui rajun influenssan takia sairaalaan hengityskoneeseen asti (halukkaat voivat tarkemmin lukea TÄÄLTÄ) ja hänellä meni reilut pari viikkoa palautua tapahtuneesta. Oli poissaoleva, vetäytyi omiin oloihinsa (ja kyseessä on siis todella, todella...
  7. McQueen

Gallup: erikoisin nimi, joka on tullut vastaan ?

Lieto (poika).
  8. McQueen

Pituus+Paino-Pino!!!

187 cm / 98 kg.
  9. McQueen

Hei - taisin törmätä sun blogiin kun googletin Kikan. Taisi olla kyseinen postaus otsikoitu Ja sitten huuto loppui. :hug: Tuo Tirlittan on kyllä virkistävän ihana nimi. Ihan niin kuin monet muutkin hänen lastensa nimistä. :heart:
  10. McQueen

Ja vielä kutsui lapsiansa noilla ihanilla, erikoisemmilla nimillä. Asuttiin ennen Ruoholahdessa heidän asunnon yläpuolella - silloin lapsia taisi olla seitsemän (?) ja muistan leikkineeni kahdeksanvuotiaana Kirsikan ja Lakriiman ja Malaikan kanssa. En siis itse Kikasta tiedä juuri mitään - nimet...
  11. McQueen

RÖÖKINLOPETUS pv3 ja tiukkaa tekee....koska tää helpottaa?

Melkein neljä viikkoa polttamatta parhaillaan. Helpotti parisen viikkoa sitten. Enää ei edes tule mietittyä päivittäin polttamista. Ja mies kun edelleen polttaa, niin haju on jo aikasen iljettävä. Tsemppiä!
  12. McQueen

G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

20-vuotiaana.
  13. McQueen

Lastenne nimiä joita on negatiivisesti kommentoitu

Meidän tyttö on Nella. Ja kukaan lähipiirissä ei ole nimeä mollannut. Palstalla nimi tuntuu jakavan porukkaa kahteen leiriin - enempi taitaa nimeä kuitenkin vieroksua. Meitä ei kyllä haittaa, jos joku pitää nimeä kauheana. Ei kaikki nimet voi olla kaikkien makuun. Tyttö on tasan Nella(mainen) ja...
  14. McQueen

Kuinka monta lasta hankkisit, jos raha ei rajoittaisi?

En muuttais mitään, vaikka ois kuinka paljon rahaa. Ei se nytkään ole rahasta kiinni. Tää yks on ihan hyvä. Ehkä joskus toinen.
  15. McQueen

Linkosuon RUISSIPSIT - onko hyviä?

On ne hyviä. Ja ne tavalliset menee loistavasti mätikuppeina. Smetanaa vaan pohjalle, nokare mätiä ja purjohaketta päälle. Nams.
  16. McQueen

Missä kaupungissa et haluaisi missään nimessä asua?

Voisin asua kaupungissa kuin kaupungissa, mutta keskellä ei-mitään en suostuisi asumaan. Sähkökaapelit maan alla ja ambulanssilla sairaalaan max. 15 min. Juokseva vesi ja sisävessa, kiitos. Nää riittää.
  17. McQueen

Helsinkiläisistä

En mä kyllä ymmärrä, että mikä oikeus joillain ihmisillä on parjata helsinkiläisiä tai "maalaisia". Ehkä meitä täällä etelässä ei sitten vain kiinnosta toisten ihmisten asiat samalla tavalla kuin muualla Suomessa - toisaalta Lahdessa, Jyväskylässä, Vaasassa ja Kuopiossa käyneenä olen kyllä...
  18. McQueen

Pitäisi olla oma leikkuulauta lihalle, kanalle, kalalle, kasviksille ja leivälle. Mutten halua viittä lautaa. Dilemma.

Meillä oli sellainen, mutta se meteli kun leikkaa esim. kasviksia. AIVAN JÄRKYTTÄVÄ. : / Muuten oli ihan ok, vaikkakin raskas liikutella verrattaen muovisiin.
  19. McQueen

Pitäisi olla oma leikkuulauta lihalle, kanalle, kalalle, kasviksille ja leivälle. Mutten halua viittä lautaa. Dilemma.

Maksavat muuten Stockmannilla aivan törkeästi. Kiitti linkeistä - näitä oon himoinnu jo pidempään. Pitääkin pistää tilaukseen. :D

Yhteistyössä