Hakutulokset

1. McQueen

Äiti soittelee humalassa monta kertaa päivässä

Oi niin tuttua. Kyllä mä sinuna sanoisin äidillesi miten moukkamaista ja vahingollista sun äitisi käytös kännissä on. Ei varmasti siitä tykkää ei, mutta et tykkää säkään hänen kännisoitoista. Olkoon sitten vihainen, tiedät itse että olet oikeassa ja hän on väärässä. Alkkiksilla kun ei ole tapana...
  2. McQueen

Huudatteko te paljon pienille lapsillenne?

Valitettavasti on tullut huudettua tarpeettomankin paljon. Omaa ärsytystä sillä lähinnä purkaa. Meidän tyttö on erittäin energinen, haasteellinen ja sosiaalinen, joten melua hänestä kyllä lähtee - jotenkin sihen on sitten ehkä helppo lähteä mukaan ja joskus kadottaa vanhemman rooli. Nykyään...
  3. McQueen

Avaisitteko oven neljältä aamulla jos joku koputtaa?

En avais. Enkä avaa muutenkaan, ellen tiedä jonkun tutun olevan tulossa. Ei olis eka kerta kun joku yrittäis tulla sisälle kirveen kanssa. Ovat kyllä yrittäneet tulla oven läpikin, että ei sen puoleen. (Tää on vähän tämmöstä seutua.)
  4. McQueen

Itse tehty leipäjuusto - kokemuksia?

Mieli tekisi vääntää itse. Juoksute hankittuna valmiiksi. Miten olette tehneet? Kuinka paljon maitoa ja kuinka suuri on tuotos? Miten kauan prosessissa kestää? Ohjeita netissä tuntuu olevan reippaasti, mutta niissäkin on eroja. Mitään hyväksi havaittuja niksejä tms.?
  5. McQueen

Helsinkiläiset, onko lapsenne ulkoilleet päiväkodin kanssa tällä viikolla?

Onhan nuo. Kerran päivässä ovat pipahtaneet - isojen ryhmä, siis. Tänään sanoivat, että jos pysyy samanlaisena asteet, niin kävisivät ihan vartin mittaisen happihyppelyn ottamassa. Muuten ovat sisätiloissa.
  6. McQueen

Kuinka kauan seuraatte lapsella korkeaa kuumetta ja yskää...?

Pari, kolme päivää katsoisin ja sitten veisin. Enkä suostuisi ottamaan antibioottikuuria jos "korvat punoittavat hiukan" tai "lima on paksumpaa kuin normaalisti", vaan vaatisin ihan konkreettista selvitystä sairauteen ensin. Toi korkea kuume ja yskä viittaa influenssaan, josta meillä on...
  7. McQueen

Vanhempani eivät hyväksy miestäni

Mun äiti ei voi sietää mun miestä. Koska mulla menee hyvin, on tasapainoinen suhde, rakastan miestäni. Mies tukee mua kaikessa ja on niitä ihmisiä vastaan, jotka on mua vastaan - ihan periaatteesta. Ja oma äitini ei koskaan naimisiin mennyt rakkaudesta, vaan siksi koska synnyin. Sinnittelivät...
  8. McQueen

byäääh,oltais saatu isompi asunto...kolmio...

Kysyikö joku sun mielipidettä? Voi jeesus, jos saat kicksejä ihmisten alastuomisesta, niin menepäs vaikka potkimaan mummoja aikasi kulueksi. Niin järkyttävän epäolennainen vastaus. Ja AP:lle: ota yhteyttä sossuun ja kysy mitä tulis tehdä. Kerrot tilantees jossei ne sitä jo tiedä...
  9. McQueen

Jos miehesi ei ole kotona ja hänen puhelin soi...

Harvemmin kosketaan toistemme puhelimiin. Jos hänen henk. koht. puhelin soi, saatan sen pöydältä napata ja kiikuttaa hälle - katsomatta kuka soittaa. Samoin tekee hän joskus mun puheluille. Usein myös tyttö tuo puhelimia meille. Tekstareita ei tulisi mieleenkään katsoa. Mies tuskin pettää tai...
  10. McQueen

lapsen korvatulehduksista???

Tyttö sai ensimmäisen korvatulehduksensa 8kk iässä ja niitä ehti 15kk ikään mennessä kertyä kahdeksan todettua tapausta (plus kaikki silmätulehdukset päälle). Putket sai silloin 15kk iässä ja sen jälkeen tulehduksia ollut kaksi. Neiti nyt nelivuotias. Meillä oli märkivää välikorvaa, ulkokorvaa...
  11. McQueen

CityDeal kokemuksia?

Oon ollu itse tyytyväinen, mies myös. On ostettu joululahjaa, valokuvakalentereita ja viimeisimpänä lentolippuja. Ei mitään ongelmia ole ollut.
  12. McQueen

G: g/p eli montako raskautta ja synnytystä?

G1P1. Aika hyvä tässä.
  13. McQueen

Kierukanpoistosta kysyttävää...

Otettiin pois multa puolen vuoden käytön jälkeen jatkuvien kohtutulehdusten johdosta. Oli siis Mirena, eli hormonikierukka. Ei tuntunut miltään. Odotin että ois kirpaissut - mutta en edes huomannut kun gyne sen jo poisti.
  14. McQueen

paljon teidän 4,5v painaa? kun laskurin mukaan mun lapsi on lihava..

Tyttö on maaliskuun puolessa välissä 4,5-vuotias ja joulun jälkeen mitattiin pituutta 116 cm ja painoa 22 kg. Aina on mennyt omilla käyrillänsä - reilusti plussalla niin pituudessa kuin painossakin. Milliäkään ylimääräistä tuolla natiaisella ei ole, hoikka tyttö. Mun ja miehen ruumiinrakenne on...
  15. McQueen

Minkä pituiset lapset teillä on painanut 22 kg?

On. Ne on geenit. :D Olen itse 187 cm ja mies 184 cm. (Oma pikkuveljeni on 207 cm.) Joten on odotettavissa on pitkä neiti. :heart:
  16. McQueen

Minkä pituiset lapset teillä on painanut 22 kg?

Nelivuotisneuvola välipäivinä kertoi tytön mitoiksi 116 cm ja 22 kg.
  17. McQueen

Mikä on keskimääräinen raskaaksituloaika 20-vuotiaalla naisella? :)

22-vuotiaana ehkäisylaastareista huolimatta.
  18. McQueen

Eihän tästä tule taaskaan yhtään mitään...

Se ei sitten ollut oikea työpaikka sulle - huippuduuni antaa vielä odotuttaa itseään hetken pidempään. Mutta tiedäthän sanonnan, "hyvää kannattaa odottaa"? Tähän uskon itse vahvasti monen asian suhteen, vaikka kuinka takapakit aina kirpaisee. Otat pojan kainaloon ja keität teille kaakaot...
  19. McQueen

Miksi ihmeessä kukaan äiti tahtoo käydä töissä? Miten te edes raaskitte?

Luulisi olevan aika vaikeaa todeta moinen, varsinkin kun sulla ei sitä vertailun kohdetta ole. Ihmiset ovat erilaisia. Luulin minäkin, että olisin maailman paras äiti - oikea supernainen - joka aina jaksaisi leikkiä lapsen kanssa ja pitää kodin siistinä ja joka päivä kokata ravitsevasti ja...

Yhteistyössä