Hakutulokset

1. McQueen

Säälittää lapset joiden vanhemmat eroavat kun lapset ovat pieniä.

Mielummin omat vanhempani olisivat eronneet ollessani pieni, kuin se, että heille saan sanoa teininä, että hei, erotkaa jo - tästä tule v*ttuakaan. Ja niin erosivat ja sen jälkeen syyttivät mua, koska eivät vastuuta osanneet itse kantaa. Olen melko pitkälle kasvattanut nyt 20-vuotiaan...
  2. McQueen

Kuka uskaltaa paljastaa tämänhetkisen elopainonsa?

98 kg / 187 cm. Onhan siinä ylimääräistä, mutta eipä haittaa. Mun ruumiinrakenne on aika iso - luut, siis - noin muutenkin, ja mua katsomalla ei kyllä voi sanoa, että olisin ylipainoinen.
  3. McQueen

Tässä pohdittavaa uraputkiäideille:

Mites muuten tuo koti-isyys? Mitäs jos sitä nostaisi välillä pöydälle, ihan näin tasa-arvon nimissä? Meillä mies oli kotona useamman kuukauden kun tyttö oli pieni -itse palasin töihin. Nykyään teen vuorotyötä, joten mies hoitaa lapsen käytännössä yksin viikkoja, siivoaa, kokkaa, pyykkää ja...
  4. McQueen

Häpeettekö yli 20 kg ylipainoiset alasti itseenne miehenne kanssa seksiä harrastaessa

Olen ollut saman miehen kanssa kahdeksan vuotta. Kummatkin ollaan saatu lisäpainoa sitten teinivuosien. Ihan samalla tavalla mies mua tuntuu haluavan kuin alkuaikoinakin, kun olin 40 kiloa kevyempi (lue, langanlaiha, sillä pituuteni on 187 cm ja paino oli silloin 58 kg). En häpeä itseäni...
  5. McQueen

Jos lapsella on lämpöä 37,2 astetta, niin veisitkö hoitoon?

Jää kotiin. Vaikka tuo on ennemminkin lämpöilyä kuin kuumeilua lapsellasi, niin saattaa siitä kivuta korkeammallekin kun lapsi riehuu hoidossa. Ja jos on jotain tarttuvaa, niin saattaa helposti kohta olla puolet hoidon muksuista samassa sairaudessa.

Yhteistyössä