Eihän tästä tule taaskaan yhtään mitään...

• Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
lh
Toivottavasti tärppää! Tuo odottaminen on ihan pahinta... Saako udella minkä alan hommiin olet hakenut?

Itse hain viime vuonna 3 kertaa, viimeisellä onnisti! Siinäkin olin jo luopunut toivosta ja ajattelin, että koska olin vähän kipsissä haastattelun ajan, niin tuskin minua ottavat... Vaan soitto tuli ihan eri aikaan kuin olin kuvitellut. Koeaika on ohitse ja nyt minulla on vakituinen päivätyö :) (aiemmin tein sijaisena vuorotyötä)

Turkilmas
Toivottavasti tärppää! Tuo odottaminen on ihan pahinta... Saako udella minkä alan hommiin olet hakenut?

Itse hain viime vuonna 3 kertaa, viimeisellä onnisti! Siinäkin olin jo luopunut toivosta ja ajattelin, että koska olin vähän kipsissä haastattelun ajan, niin tuskin minua ottavat... Vaan soitto tuli ihan eri aikaan kuin olin kuvitellut. Koeaika on ohitse ja nyt minulla on vakituinen päivätyö :) (aiemmin tein sijaisena vuorotyötä)
wautsi, onnittelut! Sullapa tärppäsi nopeasti ja nyt on kiva kun on koeaikakin ohi :). Ja niinhän se on, että vaikea sitä on ennustaa milloin tärppää ja milloin ei. Varsinkin jos sattuu olemaan itsekriittistä ihmistyyppiä (kuten allekirjoittanut), niin eihän sitä oikein koskaan osaa olla tyytyväinenomaan "suoritukseensa" työhaastattelussa.

Kaupallisen alan hommia olen etsinyt. Tämä, missä haku on nyt meneillään, on myös myyntiä, mutta enemmän myyntiedustajien ja myyntipäälliköiden ohjeistamista.

Kalpenin ihan kun luin tämän.
tuollahan oli onnistumisprosentti ihan huippua, noissa haastatteluun pääsyt-kohdassa.
Eli niin paljon kaikkea plussaa, että JOS nyt et tätä paikkaa saisi, on kuitenkin noin paljon virtaskaa ja ihan huippaavaa määrätietoisuutta hakijassa...niin lopputulos on jo tiedossa. Tulet joka tap. saamaan hyvän paikan, vähintään yhtä hyvän kuin tämä.

*pakko nyt varmaan seurantaan laittaa tää ketju... *

*peukk* d b

Turkilmas
Tämä päivä ei olis voinut huonommin alkaa. Olen kipeä ja valvonut viime yön 3,5-vuotiaan kuopuksen kanssa (päätin että nyt vihdoin saa alkaa nukkumaan koko yön omassa sängyssään). Ja sitten aamulla herään puhelimen ääneen ja kuulen tulleeni työnhakuprosessissa kakkoseksi :(.

Olivat kuulemma pitkään pähkäilleet kahden hyvin erilaisen kandidaatin kesken ja lopulta päätyneet siihen toiseen. Mun olis pitänyt kysyä että mitkä syyt kääntyivät tappiokseni, mutta jouduin lopettamaan puhelun hyvin lyhyeen. Muuten olisin alkanut pillittämään puhelimessa.

Jep, jo toka paikka jossa tulen toiseksi. Ja nyt pitäis taas etsiä niitä töitä...

Se ei sitten ollut oikea työpaikka sulle - huippuduuni antaa vielä odotuttaa itseään hetken pidempään. Mutta tiedäthän sanonnan, "hyvää kannattaa odottaa"? Tähän uskon itse vahvasti monen asian suhteen, vaikka kuinka takapakit aina kirpaisee.

Otat pojan kainaloon ja keität teille kaakaot. Itket jos siltä tuntuu ja sitten käännät katseen etiäppäin. (Ja tosiaan kuten joku jo ehdotti, laitat mailia perään ja kysyt mikset tullut valituksi, niin ei jää vaivaamaan.) :heart: :hug:

Yhteistyössä