T
Turkilmas
Vieras
sanoitko lehtimyyjälle ees että mää sulle glooria halleluujat näytän jos et ole soittelemati kun ootan tärkeitä uutisia...
Suhteellisen varhaisessa vaiheessa ilmoitin odottavani TÄRKEÄÄ puhelua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
sanoitko lehtimyyjälle ees että mää sulle glooria halleluujat näytän jos et ole soittelemati kun ootan tärkeitä uutisia...
äh.,, eli piinavaa odotus jatkuu. Pidän peukkuja,että jo maanantai-iltapäivänä puhelin soisi ja paikka olisi sun.Perjantai- illalla tuli sähköpostia että päätös tehdään ensi viikon aikana. Jännitys siis jatkuu edelleen...
äh.,, eli piinavaa odotus jatkuu. Pidän peukkuja,että jo maanantai-iltapäivänä puhelin soisi ja paikka olisi sun.
Toivottavasti tärppää! Tuo odottaminen on ihan pahinta... Saako udella minkä alan hommiin olet hakenut?
Itse hain viime vuonna 3 kertaa, viimeisellä onnisti! Siinäkin olin jo luopunut toivosta ja ajattelin, että koska olin vähän kipsissä haastattelun ajan, niin tuskin minua ottavat... Vaan soitto tuli ihan eri aikaan kuin olin kuvitellut. Koeaika on ohitse ja nyt minulla on vakituinen päivätyö(aiemmin tein sijaisena vuorotyötä)