Turkilmas
Suhteellisen varhaisessa vaiheessa ilmoitin odottavani TÄRKEÄÄ puheluasanoitko lehtimyyjälle ees että mää sulle glooria halleluujat näytän jos et ole soittelemati kun ootan tärkeitä uutisia...
Suhteellisen varhaisessa vaiheessa ilmoitin odottavani TÄRKEÄÄ puheluasanoitko lehtimyyjälle ees että mää sulle glooria halleluujat näytän jos et ole soittelemati kun ootan tärkeitä uutisia...
äh.,, eli piinavaa odotus jatkuu. Pidän peukkuja,että jo maanantai-iltapäivänä puhelin soisi ja paikka olisi sun.Perjantai- illalla tuli sähköpostia että päätös tehdään ensi viikon aikana. Jännitys siis jatkuu edelleen...
Kiitos Sä olet kyllä varsinaisen ihanasti ollut hengessä mukana jo jonnin aikaa, kiitos siitäkin :heart:äh.,, eli piinavaa odotus jatkuu. Pidän peukkuja,että jo maanantai-iltapäivänä puhelin soisi ja paikka olisi sun.
wautsi, onnittelut! Sullapa tärppäsi nopeasti ja nyt on kiva kun on koeaikakin ohi . Ja niinhän se on, että vaikea sitä on ennustaa milloin tärppää ja milloin ei. Varsinkin jos sattuu olemaan itsekriittistä ihmistyyppiä (kuten allekirjoittanut), niin eihän sitä oikein koskaan osaa olla tyytyväinenomaan "suoritukseensa" työhaastattelussa.Toivottavasti tärppää! Tuo odottaminen on ihan pahinta... Saako udella minkä alan hommiin olet hakenut?
Itse hain viime vuonna 3 kertaa, viimeisellä onnisti! Siinäkin olin jo luopunut toivosta ja ajattelin, että koska olin vähän kipsissä haastattelun ajan, niin tuskin minua ottavat... Vaan soitto tuli ihan eri aikaan kuin olin kuvitellut. Koeaika on ohitse ja nyt minulla on vakituinen päivätyö (aiemmin tein sijaisena vuorotyötä)