Hakutulokset

  1. pikkuGreippi

    yöheräilylle STOPPI!!!

    elikkäs meillä on isoveli 3½v ja pikkusisko 1v2kk kohta ja nukkuvat samassa huoneessa.. isoveikalla tää samapulma ollu mut enää en muista miten selvittiin.. muistaakseni uni(huudatus)koululla tai sit se oli tuttipullosta luopumisen jälkeen! mutta kuitenkin.. meijän pikkuneiti vieläkin yöllä...
  2. pikkuGreippi

    4D-ultra

    olisi itsellä kiinnostusta mennä sinne. tuolta jostain nettisivuilta selasin että helsingissä olisi ja se olisi meille lähin. joku jolla kokemusta tästä voisi vähän kertoa jotain tästä kun ei tuolta netistä oikeen kaikkiin kysymyksiin löytynyt vastausta.. eli paljonko nyt tarkalleen maksaa...
  3. pikkuGreippi

    raskaus ajan kielletyt ruuat

    elikkä löytyykö keltään kyseistä lappua joka voisi ne minulle kertoa tai netistä joku linkki ,minä menin ja hävitin tuon :ashamed: söin toissapäivänä kylmäsavulohta ja join redbullia ja nyt huono omatunto kun en yhtään muista oliko ne siellä kielletyllä :'(
  4. pikkuGreippi

    odottajat auttakaa

    minäe ilen plussasin ensimmäisten 3negatestin jälkeen ja olin perjantaina juhlistamasssa viihteellä synttäreitä kun en raskaudesta tiennyt ja join itteni ihan kaatokänniin ja oksentelin koko yön (oli kauheeta ei toistu) ja nyt sit miettinyt että eikai pikkuselle masussa oo vaan mitään käyny...
  5. pikkuGreippi

    naiset auttakaa

    plussasin eilen yllättäen :) no kuukautiset jo varmaan pari kk myöhässä,en tiä tarkkaan kun en oo koskaan niitä merkannu.. tein alussa 1viikon välein negan testin ja kun jälleen testasin 2viikkoo eteenpäin niitten 3 edellisen jälkeen niin plussa tuli :) mut nyt on yks tosi huolen aihe... olin...
  6. pikkuGreippi

    taikamuki

    hwi osaako kukaan sanoa että onko noilla kyseisillä mam-taikamukeilla mitään nettisivua kun mulla ollu muutaman kerran se pienempi käytössä ja nyt se vuotaa pohjasta eikä mitään reikää näy mutta jostain pohjasta van alkaa nestettä tihkua niin jos ois joku palaute sivu niille niin kyllä ois hyvä...
  7. pikkuGreippi

    1v3kk yösyötöistä eroon?

    miten??? ois korkee aika päästä siitä yhdestä yöllisestä pullollisesta eroon... nukkumaan ei mene ilman pulloa mutta nyt ollaan annettu pojan ennen päikkäreitä väsyä kunnolla ja sit syötetty ja ilman pulloa petiin (tänään alotettiin) ja suhtkoht vähällä huudolla selvittiin. tästä siis...
  8. pikkuGreippi

    tottunut nukahtamaan pullooon

    elikkä meijän poju on nyt to ttunut nukahtamaan pulloon ja miten sais nukahtaa muuten esim päikkäreille kun en kokonaan haluu kuitenkaan luopua... naaapurit mäkättää jos antaa huutaa ku jo nyt saaneet jotain #&%?$!* aikaan koska poju kuulemma vaan huutaa.. eli siinä meni se vierotus kun alotin...
  9. pikkuGreippi

    painonavrtiat jelppiä

    elikkäs minä tilasin painonvartioitten kurssin en uutena mutta joltain vuoden vanhana... että ties mitä lippua ja lappua löytyy.. mutta haluaisn teidän jotka myös painonvartioita käytätte niin kuulla teidän alotuksesta? miten päästä oikeaan rytmiin? piten päätätte mitä tänään suuhun laittaa...
  10. pikkuGreippi

    yösyötöistä eroon??

    niin siinähän se tulikin.. poika on vuoden vanha ja yö syötöistä olisi kiva eroon päästä.. niitä on yleensä yksi ja jo0skus jopa yksi.. viime yönä ei lainkaan.. miten te siitä eroon ootte pääässeet? :hug:
  11. pikkuGreippi

    miten pullosta siirtyminen mukiin?

    luin äsken aheesta "kuinkamoni 1.5v juo vielä tuttipullosta". meilltä vähän yli vuoden ikänen pikkunen. maidon antoa on vähennetty mutta se mietityttää että miten siitä koonaan eroon pääsee. päivisin kun laitan äikkäreille niin jätä pullon pois ja annan pojan huutaa tutin kanssa kunnes...
  12. pikkuGreippi

    nuori espoo

    ehdin jo suunnilleen tämän saman viestin kirjoittaa tonne muuallekkin mutta sitten törmäsin tähän palstaan.. ite oon 18 ja 11kk pojan äippä espoosta.. ois kiva saada jutskaus seuraa ja miksei sitä voi nähäkkin.. kun ainakin lenkki seuraa ois kiva saada kun tätä painoa tässä ois pudotettavana...
  13. pikkuGreippi

    nuori espoo

    itse olen 18 ja 11kk poika. asustaan espoossa (leppävaarassa) olisi kiva saada ns.kohtalotovereita samasta tilanteesta ja että olisi samaa ikäluokkaa muksut ja me myös.. =) muutama ystävä on samassa tilanteessa mutta niitä ei koskaan ole liikaa.. voisi vaikka päätyä rattaittenkanssa...

Yhteistyössä