odottajat auttakaa

minäe ilen plussasin ensimmäisten 3negatestin jälkeen ja olin perjantaina juhlistamasssa viihteellä synttäreitä kun en raskaudesta tiennyt ja join itteni ihan kaatokänniin ja oksentelin koko yön (oli kauheeta ei toistu) ja nyt sit miettinyt että eikai pikkuselle masussa oo vaan mitään käyny.. haluisin soittaa jollekkin joka osais neuvoa mutta en oo läytäny netistä mitään numeroa mistä kysyä. tiedättekö te??
 
ei varmaan ole ollut haittaa koska ethän ole voiut tietää olevasi raskaana. Minulle ainakin on sanottu niin että ei ole haittaa vielä silloin jos testi on näyttänyt negaa, vasta sen jälkeen kun on plussanut niin on haittaa. Koska niin kausna kun testi näyttää negaa ei ole alkio kiinnittyneenä mihinkään joten ei kai ole suoranaisesti yhteydessä sinun verenkiertoon silloin vielä. voithan varmistaa vielä jos siltä tuntuu mutta uskon että sia on näin.

p.s. itsekkin olen kännäilly ja poltin tupakkaa vielä ennen kun testin tein, sen jälkeen kun plussasin nämä jäi. Eikai sitä voi elää koko ajan odottaen jos vaikka ei olekkaan raskaana niin sen mukaan että sattuis olemaan. En ois ite jaksanu kuukausia ottaa varman päälle ja odottaa vaan et millon tärppää, pitäähän sitä kumminki elää omaa elämää eteenpäin.
 
ei hätää
Ei pitäisi haitata. Itse ensimmäistä lasta odottaessani minulla oli juuri viikko-pari hedelmöityksen jälkeen oikein tavallista kosteampi viikko. Samalle viikolle sattui kolmet pirskeet, jossa en alkoholin otossa pihistellyt. Tuntui järkyttävältä kun yllätyksenä myöhemmin tuli, että olen raskaana ja olin ollut jo silloin. Mutta ihan terve ja hyvinvoiva poika syntyi, jolla on kaikki ok!
 
kiitos hurjasti vastauksista. päätin nyt kuitenkin neuvolaan soittaaa jossa ei ollut työntekiöitä niin yhdistettiin sairaanhoitajalle,tässä ootellaan kun ruuhkaisa linja mutta kaiverruttaa vähän mieltä tää niin pitää saada jonkun ammattilaisen mielipide kun mieskin sano että pitäs mennä asia tarkistuttamaan :)
 

Yhteistyössä