Hakutulokset

1. K

**^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

Jos muistais taas tännekkin päivitellä väliaikatietoja! Tänään rv 41+0 ja yhdessä kasassa vieläkin ja pirun turhauttavaa... Suurinpiirtein joka toinen aamu herään iloisena ja joka toinen ihan v....tuneena ja äkäisenä. Oon lenkkeilly ja tehny suursiivoa ja harrastettu petitouhuja yms..mutta...
  2. K

Onnea vaan taas kaikille joilla oma nyytti jo maailmassa ja tsemppiä kaikille muillekkin =) Toissayönä kans luulin, että nyt se synnytys on lähellä, aikas kovat säryt oli, kaurapussilla aikani helpotin oloa ja lopulta otin panadolia, jonka ansiosta sitten sain pari tuntia nukuttua. Kamala...
  3. K

Miten te muut saatte ajan kulumaan näinä piinapäivinä? Mulla on kokoajan niin levoton olo, et jotain olis pakko touhuta, ettei miettis ihan joka sekunti sitä, että jokojokojoko pääsen synnyttämään, mutta sit taas mua ei kiinnosta tehä mitään! Siis niin raivostuttavan turhauttavaa ja minä...
  4. K

Onnea vaan taasen epelinsä saaneille, pieni kateuspistos aina iskee kun lukee uutisia, mutta eipä tässä enää omaankaan nyyttiin suuria aikoja ole :heart: Tuoreita neuvolakuulumisia täältäkin: Rv 37+5: Painoa tullut +420g/vko, yhteensä tähän asti 8kg. RR 100/78, pissat puhtaat, Hb noussut...
  5. K

{Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

Moi ja Paljon Onnea taas niille, jotka ovat pienokaiset maailmaan jo saaneet ja tsemppiä käynnistyksiin, niitäkin tuossa huomasin parilla olevan edessä/takanapäin jo! :flower: Mä oon varmaan aikalailla viimeisten synnyttävien epeleiden joukossa..Ei siis minkäänlaista oloa, että synnytys...
  6. K

Moi :wave: Onnea paljon vauvautuneille!!! Heti omat navat tähän alkuun: keskiviikkona oli se viimeinen istukkakontrolli ja ONNEKSI istukka oli siirtynyt ylös, joten alateitse saan synnyttää! Suuri helpotus! Samalla sain painoarvion, 2824g oli rv 35+3, itse pelästyin että ompas iso, mutta...
  7. K

Sinful, hurjan paljon onnea pienokaisista ja toivotaan että saat muruset pian kotiin! :flower: Kuuttipienelle myös onnea! :flower: Musta nää viikot kiitää aivan liian nopsaan, juuri tänään pesin pikkuruisia vaatteita ja viikonloppuna saatiin pinnis ja siihen oon lakanat ja reunapehmusteen...
  8. K

Heippa ja hyvää heinäkuuta! [B]Nippe onnea hurjan paljon vauvoista koko perheelle ja tsemppiä tulevaan! [/B] :flower: Veikkaus heinäkuussa syntyvistä vauvoista olis 6! Sairaalakassi mietinnässä on, mutta taidan vielä sen pari viikkoa odotella että pakkailen.. Hankala toi elokuu kun ei...
  9. K

¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

Marde79 Täällä myös yksi istukan-seurannassa käyvä. Viime viikolla kävin (rv29+3) ultrassa ja istukka oli vielä jonkinverran liian alhaalla, joten vielä yksi kontrolli tehdään heinäkuussa. Mua kans hirvittää jos joudunkin sektioon. Kysyin kyllä sitä lääkäriltä, niin se sanoi, ettei toi istukan...
  10. K

Toi kapaloinnin ja kätkyt-kuoleman yhteys taisi olla jotenkin sillain, että vauvalle tulee olo, että on edelleen kohdussa ja saattaa unohtaa hengittämisen. Mutta taas kun tuttia käyttää, niin eikös se auta muistamaan sen hengittämisen? Ite en vielä ole stressannut tuota kätkyt-juttua, mutta...
  11. K

Neuvolalääkärikuulumisia: mulla oli siis se istukka-kontrolli, kun rakenneultrassa istukka oli liian alhaalla. Oli edelleen hitusen liian alhaalla, joten vielä yks ultra edessä 5 viikon päästä! Toivotaan, et se sieltä nousis, mä niin pelkään sektioo... Kovasti jumpat oli käynnissä, meni...
  12. K

Heipparallaa! Jo joutui armas aika...;) Hienoa että on kesä! (eikä helteitä vielä..) Isyyslomaa meillä mies pitää elokuussa kesäloman ja siihen päälle isyysloman, eli saa olla kotona 7 viikkoa putkeen! Tarpeeseen tulee kyllä ne lomat :) Sairaalakassia oon jo miettinyt, mutta en oo...
  13. K

<3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

Annukalle onnittelut pikkuisesta ja tsemppiä ja voimia tuleviin viikkoihin, toivotaan, että kaikki menee hyvin! :)
  14. K

samuelinäiti: minä puhuin rikkoutuneesta sitteristä, juu, patterit ollaan tajuttu ;) Se semmonen boxi, mihin ne patterit tulee ja missä se värinä on, ei vaan enää toimi, mut täytyy tosiaan miehen käskeä avata se ja vilkaista, ja toivon mukaan se sais sen kuntoon! =) Me saatiin se mun serkulta...
  15. K

Heti vastailen pariin juttuun: Meillä oli esikoisella semmonen Fisher Pricen värinäsitteri ja se oli ihan huippu! Vauva tykkäs tärinästä, mut sit lainasin sen mun serkulle, joka oli lainannu sen omalle kaverilleen ja kun se palautui, oli se värinätoiminto menny rikki..:( Pikkasen harmittaa...
  16. K

Moi! Taas kerran on tullut niin hurjat määrät tekstiä, että vaikee pysyä perässä :D Mulla oli neuvola tällä viikolla, kaikki arvot kunnossa, hb:kin pysyny hyvänä vaikka ostin vahingossa sellasta vitamiinilisää, missä ei oo rautaa! Painoa peloista huolimatta tullut vasta 4kg...
  17. K

Kiitos! Pumpulihääpäivä on siis 1-vuotishääpäivä :) Netistä sen itekkin hain, kun muistin, että kaikille hääpäiville on joku nimitys :D
  18. K

Mukavaa toukokuuta elokuiset =) Vaikka ei siltä tunnu, että kesä olis tulossa, täällä ainakin on niin pirun kylmä, et ulkonakaan ei huvittais värjötellä, mutta onneks on "pakko" lähteä joka päivä haukkaamaan happea ton poikasen kanssa. Tosin tän päiväisen jälkeen alan ekaa kertaa tuntea, että...
  19. K

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Tänne tulee siihen tahtiin tekstiä ettei perässä pysy :D Jos nyt muistaisin jotain kommentoida: Kotityöt: Meillä hoidan minä oikeestaan kaiken. (paitsi mies vie roskat kun ite en koskaan muista ottaa pusseja mukaan..:whistle: ) Jotenkin oon asennoitunutkin niin, että mulle kuuluu kotityöt...
  20. K

||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

Annukalle täältä myös jaksamista sairaalassa oleiluun ja toivotaan kovasti, että pieni pysyy vielä vatsassa pitkään :hug:

Yhteistyössä