Tervetuloa
Kertomus Hurja tarina, mutta yllättävän yleinen.. ystäväni sai tietää raskaudestaan myös vasta kolmen kuukauden jälkeen ja hällä kyllä oli oksentelua ym, mutta niin sitä ei vaan osaa ajatella raskauden mahdollisuutta! Kierrotkin ihan jotain tosi epäsäännöllisiä... Toinen vastaava oli myös jo jotain 6kk ennen kuin lääkärillä vasta toista tai kolmatta kertaa valittaneena selvisi, että olikin raskaana! Oli kyllä huomannut liikkeitä ja mahan pyöristymistä, mutta oletti aikaisemman sairauden ja lääkäreiden vakuutteluiden vuoksi, ettei voisi koskaan tulla raskaaksi... Sitä sattuu!
Onnea odotuksen loppurutistukseen!
Täytyypä ottaa itsekin joskus
kuvia nuista vauvan kamppeista, kunhan saan kaikki ensin pestyä. Äippäpakkaus tuli siis viime perjantaina ja heti piti päästä järjestään vaatteet uuteen lipastoon
Samalla tuossa
suunnitellut kotiutumisvaatetustakin vaaville. Yksi ihana ostobody vois olla hyvä ja sitten siihen potkarit ja myssy sekä tumput ja omatekemät villasukat
Äippäpakkauksessa oli kyllä myös semmoinen ihana raita body ja potkarit, mitkä vois myös laittaa.. Oli ainakin 50 kokoa.
Mulla on tuo
nukkuminen jotenkin kummasti parantunut, kun en tahdo enää yöllä herätä ollenkaan vessaan vaan täytyy ihan pakolla nousta jottei rakko räjähdä! Asiaan tietenkin vaikuttaa myös nesteiden määrä, paljonko on juonut ennen nukkumaan menoa. Joskus olen herännyt sitten vasta miehen lähettyä töihin 5 aikaan ja käynyt sitten vessassa, vaan siinä ongelmana etten tahdo saada enää unta!
Sitteristä sen verran, että saadaan lainaksi käytettynä kälyltä ja se on semmoinen ihan tavallinen. Myös sitä manducaa olen suunnitellut, mutta saapa nyt nähdä onko semmoinen nyt ihan tarpeellinen, kun päästään vaunuilla kaikkialle ja tarvittaessa pitemmillä matkoilla on Britaxin kaukalo ja siihen sopivat rattaat, joilla voi vauvelia kärräillä vaikka kaupungilla..
Streptokokkitesti otettiin mullakin niiden supistelujen vuoksi ja alavatsalla oli myös sellaista kirvelevää kipua, mutta testi oli ihan puhdas. En tiedä onko kuinka pakollinen ottaa täällä päin, vaan onhan se kyllä vauvalle aika riski synnytyksessä saada siitä yleisinfektio...
Sisko järjesti itse aikanaan
vauvakutsut. Sinne tuli sitten muutama naisystävä ja vauvan tätiä ja serkkua. Tarjolla kakkua ja semmoista, ei mitään ohjelmaa. Ihan kiva idea, itselle en kyllä aio järjestää, mutta jos joku haluaa järjestää mulle niin mikäs siinä!
Mulle riittää kesäkuussa tulevat polttarit muutaman ystävän kanssa
Mulla ei ole
maitoa tullut itsekseen, mutta joskus puristellessa tulee kyllä kirkasta ja joskus jopa semmoista terniä, eli rusehtavankeltaista esimaitoa. Onneksi ei ole tarvinut ainakaan vielä suunnitella liivinsuojien käyttöä!
Masu
kutisee välillä kovastikin ja hoidan sen rasvaamalla, mutta en usko rasvan voimaan ehkäisemään arpia, jotka aika todennäköisesti tulee jos on tullakseen siinä viimisillä viikoilla, kun vauva aloittaa kasvuspurtin. Mulla kutinaa aiheuttaa ainakin nuo äippähousut, mutta myös se nahan venyminen varmaan on syynä. Se tosin aiheuttaa mulla enemmän kutinaa selkäpuolella..
Joo, tämä romaani saa nyt riittää!
-pansku- ja bubutyttönen
29+0 :heart: