Ihanaa kuulla
Kisuliinan poikien kuulumisia.
Paljon tsemppiä Kisuliinalle, pojille ja koko perheelle! Kiitos, kun välitit uutiset meillekin,
Jenny90.
emilien Ihanaa, että olette miehesi kanssa jutelleet ja asiat ovat rauhoittuneet.
Inieh Minulla on hieman sama tilanne: huomasin, että sopivien paitojen määrä on kummasti huventunut.
Täytynee siis lähiaikoina metsästää sopivia äitiyspaitoja tai kivoja, pari kokoa isompia paitoja.
Maitotahroja ei ole virallisesti tullut, mutta yhtenä aamuna heräsin niin, että rintojen kohdalla oli yöpaidassa märät kohdat. En laske asiaa, koska se tapahtui vain kerran ja olin ennen asian huomattuani käynyt jo vessassa ja puuhastellut keittiössä.
Luulisi, että jo se oli maitoa, niin sitä saattaisi tulla useamminkin.
Baby shower/vauvakutsut Ovatko ystävät aikeissa järjestää teille kutsut? Te, joilla on jo lapsia, järjestettiinkö teille? Tuli vain mieleen, kun luin toiselta palstalta, että kamut olivat odottajalle sellaiset järjestäneet ja yksi ystävistäni kysyi, että koska minä järjestän baby showerit heille! Silloin oli pakko todeta, että yleensä ne kamut järjestävät kutsut odottajalle, eikä toisinpäin. Idea on minusta kiva, vaikka enemmän Amerikassa niitä järjestetään. Jos sellaiset haluaisin, minusta koko jutun idea olisi kaverien yhdessäolo, vauva-aiheiset tarjottavat ja leikki, jossa porukka pääsisi arvaamaan vauvan syntymäpäivää etukäteen.
Tiedän tehneeni sen virheen kamujeni kanssa, että olen yleensä ollut se, joka järjestää yhteiset kemut tai jos en ole, niin olen se, joka ensimmäisenä auttaa, jos järjestäjä saa hepulin. Se on jo johtanut siihen, että voin melkein sanoa järjestäneeni omat polttarini; minulta tuli kaikki ohjelmaideat ja sain ruokaa vain, koska pyysin, että menemme syömään... En muistele sitä arki-iltaa hyvällä, etenkään kun jouduin auttamaan sen jälkeen pelastamaan kaverin polttarit, joita vietettiin kokonainen lauantai ja kustannukset suorastaan tähtitieteelliset.
Mahan tuntemuksista Mahani ei ole juuri räjähtämässä, mutta olen kyllä huomannut selvän eron. Pikkuisella on uusia möyrimistapoja ja asentoja. Pikkuisen pää ja jalka ovat jo selvästi tuntuneet ja olen myös huomannut samanlaista asennonvaihtoa kuin
Inieh mainitsi, mutta en yhtä selkeää monttua.
Makean rajoittaminen on vakaasti suunnitelmissa, mutta minäkään en ole asiassa kovinkaan hyvin onnistunut... Pitää yrittää kovemmin. Siksi psyykkaankin itseäni kovasti himoitsemaan satsumia ja muita hedelmiä.
Piti tulla lisäämään, että sain vihdoinkin Kelalta postia: äitiysavustus on myönnetty ja pakkaus tulee 2 viikon kuluttua. Jippii! tätä on jo odotettu! =)
Luckygirl & Vintiö 27+6