Hakutulokset

  1. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    huomasin juuri, että multa puuttuu tuo pikkuruinen kirjekuvan kuva tuosta nimen alta. miten sen saa sinne? Kiitos =)
  2. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    saisinko minäkin akupunktiopaikan vinkit. taitaa olla pikkasen kaukana täältä, mutta onneksi kesälomamatkan voi järjestää sopivasti =) :heart: kiitos t. melkein toivosta luopunut...iiik
  3. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    menkat alkoi...joten päivitystä tietoihin. harkitsen tässä syksylle työpaikan vaihtoa...joten pitää harkita tätä haavetta taas uudelleen. Pahus...en vaan pää enää kestä tätä työpaikkaa. Mutta tahtoisin molemmat...siis kaiken =)
  4. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    ihanaa kun muistatte. mä olen taas ihan hukassa näiden systeemien kanssa. Aiemmin ovikset tiesin, mutta kun aloin tikkuttaan niitä niin ne hävis kokonaan; ei löydy tikulla enkä tunne enää. Pahus, nytkö ne loppui. Argggg. Välillä tuntuu ainan turhalta ja toivottomalta; täytynee tyytyä tuohon...
  5. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onnea Pikkumyy ja Hillevi sekä Vekara...ja kaikki muut =) pistäs minutkin listalle eli kp 1/28 ...apuva. taas yksi askel kohti julkista vauvakuumetunnustusta ;)
  6. I

    Moikkelis!

    olen samaa mieltä. kaikki ovat oikeutettuja toimimaan omalla tavallaan, mutta sama pitää sallia muille. Jos yksi tapa sopii itselle se voi olla kauhistus toiselle. Kannatan hoitoja lasta haluavalle; miten ihanan rakastavan perheen tämä vauveli tuleekaan saamaan. Eli ei voi verrata niihin...
  7. I

    Äideille

    Jokainen saa laittaa oman ketjun pystyyn. Ei siis kannata uhalla/ilkeyttään ottaa kantaa ketjussa, jossa puhutaan eri kieltä ;) En minäkään mene huuteleen tuonne laihdutus palstalle omiani, tai täällä +44 ketjuun, koska en tiedä siitä vielä mitään. Eli kuumeijijat pysyköön omassaan ja...
  8. I

    Moikkelis!

    Täällä on ihan rauhallista ja ihanaa... "onkohan" vain purki pahaa mieltään aiemmasta vahinko raskaudestaan. Yritetään ymmärtää :$
  9. I

    Terve

    mä voisin ottaa omakseni sen sun ei-toivotun lapsen...jokaisella lapsella pitää olla oikeus olla haluttu ja toivottu...JOTEN positiivisuutta sinulle! Elä ja anna muiden elää :hug:
  10. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    pyrstötähti, sä osaat vastata loistavasti. Täysi peesi ;) Ja nyt yrittämistä jatkamaan...onneksi se on lähes aina kivaa. Oikeasti; pitänee viikonloppuna oikein ajatuksen kanssa nautiskella, jos vaikka tulosta syntyisi. Ja jos ei niin sitten tohtorille, mars!
  11. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    KIITOS :hug: Mistä saisi tietoa etukäteen noista kela -korvauksista. Nyt sitten taidankin ottaa yhteyttä lääkäriin... Kävin tuolla lapsettomuus -puolella lukemassa, mutta en ymmärtänyt ollenkaan heidän hoitojaan, lyhenteitään ym. Pitänee päästä ensin asiassa eteenpäin. Siellä ei ollut...
  12. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    Kiitos :hug: ...ja varsinkin noista hinnoista. Minulla ei ole aavistustakaan mitä mikäkin maksaa ja kuitenkin pakko ajatella myös taloutta. Kävin tammikuussa yksityisellä gynskalla, joka ultrasi ja sanoi kaiken näyttävän hyvältä. Ei halunnut aloittaa lääkkeitä, koska uhkana monisikiöraskaus...
  13. I

    Vinkkejä toivottomille =)

    Voisitteko kertoa omia kokemuksia tai laittaa linkkejä; hoidoistanne mm. terot, luget, munasolunlahjoitushoito. Kertokaa myös hinnoista jotain. Siis kaikesta mitä mekin voisimme miettiä. Siis mitään hoitoa ei vielä takana...mutta nyt alkaa ovikset jäädä väliin ja paniikki iskeä. Ikää taitaa olla...
  14. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    älä arkaile kirjoittaa tänne, te juuri olette niitä rohkaisevia onnistujia joiksi mekin halutaan niin kovasti. ajatelkaas mitä jos tänne ei kirjoittaisi kukaan plussannut tai pitkällä oleva. Mä ainakaan en uskaltais enää yrittää ja toivoa plussia =)
  15. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    olen niin pahoillani. voimia sinulle ja päivänpaistetta tulevaisuuteen. onneksemme lupasit pysyä täällä seurassamme. "...älä koskaan ikinä muutu, pysy juuri tuollaisena kuin nyt oot..."
  16. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    kiitos teille nopeista kannanotoista. Yritän pysyä positiivisena, mutta neljä vuotta ilman tulosta enemmän ja vähemmän tarkoituksella tuntuu nyt liian paljolta. Tätä ennen ei ole ollut mitään stressiä, mutta nyt pää poksahtaa. Kävin yksityisellä gynskalla tarkastuksessa tammikuussa, mutta...
  17. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    mun oli pakko tulla purkamaan teille... kävin vihdoin lääkärillä, joka ultrasi ja sanoi kaiken näyttävän vauvaa varten hyvältä, mutta oli sitä mieltä ettei mitään lääkitystä tms kokeilla, kun kiertokin kunnossa. Luulin ja tunsin hirmuisen määrän oireitakin raskaudesta, mutta taas aamulla alkoi...
  18. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    :'( Voimia teille. Olen hengessä mukana tukemassa!
  19. I

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    ihka alkuperäinen ketjun aloittaja livenä täällä =) olen seuraillut juttuja...ja nyt sain varattua ajan lääkärille. Kamalaa painia oman mielen kanssa; ikä vastaan vauvakuume!!!! Mutta kun tahtoo toisen lapsen niin mikään ei auta. Peukkuja kaikille...ja onnitteluhalit kaikille +40...
  20. I

    lautapeleistä

    johtunee siitä, että pelinappulat on pieniä =)

Yhteistyössä