taas uusi "vanhus" kuumeilee

Kiitos viesteistänne! Ei tule uni simmuun jostain syystä, mies jo nukahti, no hetki ylhäällä, niin eiköhän se jo auta!;=)

Mites xenon, onko vauvakuumetta edelleenkin? onnea yritykseenne, jos näin on! :flower:

Minnille ja vekaralle paljon onnea että minnillä olisi "tärpännyt" ja vekaralla pysyisi alkio hyvin kyydissä ja saisitte vauvan! Milloin vekara on testauspäivä? Varmasti jännittää! :saint:

Hyvää yötä kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Vauvakuume tulee ja menee, kyllä kierukka on vielä paikallaan. Kyllä vauvantekoa aina aktiivisesti miettii, mutta kun puolison exästä ollut aikas paljon harmia, sitä varten se on ollut vähän taka-alalla. Ei viitsisi tähän hullunmyllyyn saada uutta lasta. Aika näyttää. Täällä sivustolla on kiva käydä ja olla hengessä Teidän kaikkien mukana tsemppaamassa. Onnea kaikille odotuksiin ja toiveisiin! :flower:
 
Edelleen ovistestissä aamulla plussaa ja taas hyödynnettiin se ! :heart:
Kirjoittelin blogianikin ja lisäsin kuvia ym.Kirjoittaako joku muukin blogia, olisi kiva käydä tutustumassa!


Ihanaa aurinkoista päivää kaikille!


Toivotellen Rva Pikkumyy


 
Ainakin joissain perheissä on sitten vietetty aktiivisesti sellaista pääsiäistä, mistä toivottavasti kovaääninen pehmeä joulupaketti on tuloksena ;)

Meillä nyt jännät ajat, kaksi alkiota on kyydissä kolmatta päivää ja toivotaan, että kotiutuvat oikein tukevasti. HCG-veritesti on 4.4. Minulla ei ole lapsia, miehellä yksi aikuinen poika ja kovasti toivotaan kääröä ensi jouluksi kotiin :heart:

Hurjia plussatuulia kaikille kuumeileville 40+ naisille!
Sabakalle paljon onnea ja voimia synnytykseen!
Toivoo Hillevi
 
Päivitystä 28.03.2008






Sabaka...............rv40...........la..2.4.08 /2. lapsi
serufiia...............rv31...........la..31.5.-08/5.lapsi
kriisi...................rv 31.......... la 31.5.08/5. lapsi /2.yht.
Karpalo-67........ rv 28+5............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
Lutuliini..............rv 28+4...........la 16.6. / 2. lapsi / 1. yht.
Ullukka...............rv23+2 ..........la 23.7.08/5.lapsi/1.yhteinen.
Rosamunde........rv 20................la 15.8/3.lapsi,1. yht
äiti-66................rv 19+2................la 20.8/4.lapsi
Helistin-64........rv 18.................la? /?




Syntyneet:




kenzie64 Mitja poika 19.2.-08
Rosaeh poika 25.2.-08

haaveissa:
,
,


Hillevi............../1. lapsi /5.s vrk alkioiden siirrosta
vekara............. 8.s vrk alkion siirrosta

Minni-07..........kp ?/? /2.lapsi/kp 1/28-33
iiik...................kp1/28
Rva Pikkumyy...4.lapsi/1.yhteinen/km 02/08 ,kp18/32

annastiina....../6.lapsi,mies 4.lapsi/1.yht /km03/08

Hyvää viikkoa kaikille pinolaisille!


:flower:

 
Tervetuloa iiik virallisesti jännäilemään! Ja paljon Onnea tähän kiertoon!

minni-07 Paljon Onnea myös sinulle tässä uudessa kierrossa!

vekaralle ja hilleville , paljon tarrasukkasia pienille alkioille, että hyvin tarrautuisivat kiinni!
Te varmaan myös käytätte Lugesteronia tukena? Millaisia oireita teillä on vai onko jotain esim huimausta/muuta? Minä myös eilen aloin käyttämään Lugea 3 vrk oviksen jälkeen tukena.Ja nyt vaan pitää toivoa, että pieni alku siellä olisi matkalla kohtuun tai jo kohdussa!

Kaikille pinolaisille ihanaa viikonloppua!

Rva Pikkumyy
 
Influenssasta keuhkokuumeeksi. Yksi yö sairaalassa antibioottitiputuksessa. :/ Nyt toipilaana kotona. Onneksi vauva on kasvanut hyvin ja liikkuu kovasti.

lutuliini ja tuupe 28+6
göö alkaa olla virallisemmin tuomas eli tuttavallisemmin tuupe tumpula toropainen
 
Hei .
....ja kevättuulia kaikille! Kirjoitan vähän omia ja Mitja-vauvan kuulumisia, vähän pidemmin kirjoitin helmivauvojen puolelle. Olen nyt seuraillut taustalla aika passiivisesti, ei ole ollut energiaa kirjoitella. Meillä oli isovanhemmat kylässä muutaman viikon Oregonista ja hieman väsynyt olo jäi tästä vierailusta. Ehkä ensimmäiset viikot olisi ollut hyvä vain toipua synnytyksestä ja olla rauhallisesti oman perheen kesken muutaman viikon. Paljon on kyllä meillä käynyt ystäviäkin Mitjaa ihailemassa ja se on ollut kyllä todella ihanaa! Yritän nukkua aina päiväunet Mitjan kanssa, joten vierailut ovat ajoittuneet iltaan ja hyvin ovat menneet.

Yövalvomisista. Mitja on alusta asti ollut virkeimmillään yöllä, syö muutenkin heräämään aina kolmen tunnin välein. Olen aika zombie valvomisista, mutta toisaalta nämä yön hetket ovat meidän kahden ihania hetkiä, kun koko universumi tuntuu muuten olevan hiljaa ja vain me kaksi....Olen usein tajuttoman väsynyt, mutta samalla liikuttunut, sillä öisin Mitjalla on aina mielettömän hauskaa ja nyt viikon ajan hän on vastannut hymyyni, nauraa ja hihkuu ja ääntelee korkeasti, kädet heiluvat vilkkaasti. Hänen hyväntuulisuutensa alkaa aina yösyötön jälkeen, ehkä hänestä tulee tuleva jazzmuusikko niin kuin isästäänkin...Päivitin profiilin Mitjan naurukuvan, joka on otettu tällä viikolla juuri kahden aikaan yöllä. Monta hymy-yötä oli jo mennyt, kun jaksoin kaivaa kameran esiin....Päivisin poika ei koskaan ole näin eloisa...

Nyt on harvinainen päivä, kun isä on Mitjan kanssa ulkona ja on vähän omaa aikaa. Olen ollut aika yksin vastuussa Mitjan hoidosta ja yövalvomisista, mutta nyt on tajuton flunssa päällä ja onneksi mies ymmärsi kuinka huonossa kunnossa olen...Muuten väsymys on kyllä meille aiheuttanut muutamia riitoja ja olen aika haukkana miehen suhteen, kun hän vauvan kanssa puuhaa...en vielä oikein luota hänen taitoihin. Aamuyöstä olen usein pyytänyt apua, kun olen ollut todella väsynyt, mutta miestä ei ole saanut hereille ja vähän olen pahoittanut siitä mieleni. Kuukauden univelkojen jälkeen suutuin kyllä, kun mies yhtenä aamuna kertoi kuinka on oma syyni, että poika valvoo yöt ja minun olisi pitänyt vain opettaa hänet nukkumaan.... Roolit varmaan vaihtuvat toukokuussa, kun minä palaan töihin ja mies jää koko vanhempainvapaan ajaksi koti-isäksi. Niin symbioottinen on suhde vauvaan, että varmaankin nukun vauvan vieressä silloinkin. Nyt jo sydän on aivan särkynyt, en millään haluaisi mennä vielä töihin. Meillä vain ei ole muuta taloudellista mahdollisuutta ison lainan kanssa....Nyt huomaan, että mies on "herännyt" huomaamaan kuinka väsynyt tosiaan yövalvomisesta olen, väsymys kyllä aiheuttaa ärtymystä....Onneksi kuitenkin meillä on suurimman osan aikaa hyvä olo yhdessä ja perheenä ja äärettömän kiitollinen olo kaikesta!

Muuten Mitja on todella suloinen ja rauhallinen vauva ja olen syvästi liikuttunut joka päivä, että tämä aarre on vielä tässä iässä suotu! Välillä ihan pelkään oman rakkauden määrää, tuleeko minusta aivan ylisuojeleva äiti tätä poikaa kohtaan.....Poika on jotenkin nyt alkuvaiheessa niin sitoutunut minuun ja rauhoittuu heti minun sylissä, kun olo on aika levoton isän tai siskon kanssa. Se on varmaan normaalia alkuvaiheessa, äiti on vauvan kanssa koko ajan ja tuntee vauvan mielenliikkeet parhaiten. Meillä oli viikko sitten pääsiäislauantaina todella koskettavat nimijuhlat Mitjalle. Emme kuulu kirkkoon, mutta juhlimme kuitenkin nimiäisiä näyttävästi kummeineen. Olin varannut todella upean tilan...antiikkihuonekaluja, iso sali ja pieniä loosheja ja vieraita tuli kiitettävästi, lähinnä ihania ystäviä. Tarjottavaa en jaksanut tehdä vaan tilasin lähes kaiken ravintolakoulu Perhosta läheltämme ja tarjoilut olivat loistavia ja edullisia! House-bändinä oli mieheni jazzbändi ja ensimmäinen kappale oli omistettu Mitjalle. Puheitakin pidettiin..Toivotin mieheni kanssa shamppanjalasit koholla ihmiset tervetulleeksi ja pidin ex-tempore aika pitkänkin puheen siitä mitä Mitja meille merkitsee...kummeistakin yksi uskaltautui puhumaan ja sai minut melkein kyyneliin, samoin isoisäkin piti kauniin puheen. Nämä nimijuhlat ovat "omista" juhlista ehdottomasti mieleenpainuvimmat ja muistan varmaan loppuelämäni tunnelman niissä. Hienoja valokuviakin jäi muistoksi. Edellisyön olin valvonut Mitjan kanssa ennätysmäisesti kahdestatoista seitsemään, mutta onneksi sain pehmennettyä zombie-lookiani silmätipoilla ja kauniilla kampauksella.....Mitjan nimet ovat siis Mitja Marius ja kun sukunimikin alkaa M:llä on pojalla nyt komeat nimikirjaimet M. M. M.....

Paljon, paljon onnea plussia odottaville, odottaville ja varmasti kaikki innolla odotamme Sabakan kuulumisia tällä palstalla! Vauva-arki on todella kokonaisvaltaista ja vaativaakin, mutta kyllä omalla kohdallani ainakin kaikki keskenmenokokemukset ja angstit erittäin vaikean raskauden aikana pyyhkiytyy mielestä, kun katsoo tätä hymysuuta...samoin yövalvomisetkin tuntuu jopa mukavilta, kun näkee pienen miehen valloittavia hymyjä!

 
Lutuliinille, paranemistoiveita täältä lähettelen, aika pahaksi meni sinun influenssasi! Koitahhan parantua! :hug:

Kenzie: Ompa suloinen teidän Mitja vauvanne, kuvaa profiilissa ihastelin! Juu vauvat elävät omaa elämäänsä, eivät välttämättä nuku öisin, vaan aivan miten sattuu, mutta niin ihastuttavia persoonia ovat silti aivan pienestä asti!

Minulla rankka työvkloppu takana, vähän väsyttää, vaikka jo nukuin päikkäritkin! :D

Lämmöt huitelee taas korkealla ja varsinkin iltaisin paleltaa ja kaikki tuksut käyvät nenään. No viikko vielä niin testaan , ovatko nämä vaan Muita "oireita"? :saint: :heart:

Ihanaa iltaa kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 


odotusaikaa viettävät:


serufiia...............rv31+3...........la..31.5.-08/5.lapsi
kriisi...................rv 31+3.......... la 31.5.08/5. lapsi /2.yht.
Karpalo-67........ rv 29+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
Lutuliini..............rv 29...........la 16.6. / 2. lapsi / 1. yht.
Ullukka...............rv23+5 ..........la 23.7.08/5.lapsi/1.yhteinen.
Rosamunde........rv 20+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
äiti-66................rv 19+5................la 20.8/4.lapsi
Helistin-64........rv 18+3.................la? /?




Syntyneet:




kenzie64 Mitja poika 19.2.-08
Rosaeh poika 25.2.-08



sabaka tyttö 26.3.08

haaveissa:
,
,


Hillevi............../1. lapsi /8.s vrk alkioiden siirrosta
vekara............. 11.s vrk alkion siirrosta

Minni-07........../2.lapsi/kp 4/28-33
iiik...................kp4/28
Rva Pikkumyy...4.lapsi/1.yhteinen/km 02/08 ,kp21/32
[/b][/i]
annastiina....../6.lapsi,mies 4.lapsi/1.yht /km03/08

Hyvää viikkoa kaikille pinolaisille!


Tämähän meillä kaikilla olisi toiveissa:
 
Ihanaa viikon alkua kaikille!


Minä taas aloitin ovistikuilla leikittelyn mahdollisen raskauden toteamiseksi ja plussaahan siihen tuli!

Keskiviikkoaamuna teen uudestaan ja raskaustestin tekoa olisi sunnuntaina, onhan se ihanaa leikkiä, mielikuvailla, että jo olisin raskaana, sitähän tämä jännäily on! Toivomista/uskomista/yrittämistä!


Heippa taas kaikille! Menispä aika nopsaan!


Rva Pikkumyy


 
pyrstötähti
Terve ja iloista päivää Sinulle,aina postiivinen, uskomaton nainen! Mulla on sulle kysymys, eli kun sulla on nyt kierronpäivä 21 ja ovis on plussaa niin onko ovulaatio kestänyt useita päiviä vai onko niin että JOS OLET RASKAANA JO NIIN OVISTESTI NÄYTTÄÄ PLUSSAA forever? Please, valaise minua tietämätöntä?? :D
 
Hei kaikki,

Lutuliinille pikaista paranemista!
ja Kenzielle voimia "yötyöhön" :hug:

Pikkumyylle plussapuhuria, että raskaustestikin sitten näyttäisi plussaa!

Kysyit tukilääkityksestä, minulla nyt Lugesteronia vastaava Crinone, kaksi kapselia vrk:ssa alakautta + Zumenon tabletit, joka pitää limakalvoa yllä. Tämä siksi, että raskaushan on keinoalkuinen. Palelua oli viime viikolla yhtenä iltana, lämpöjä en ole mittaillut. Myös rinnat on turvoksissa ja kamalasti väsyttää, pinnakin on vähän lyhenemään päin. Näitä oireita voivat aiheuttaa lääkkeet, mutta toivon kuitenkin, että omat hormoonit tulisivat mukaan. Pientä pehmeää vihlontaa on ihan vähän ollut sivuilla. Mies jo tänään töihin lähtiessä antoi pusut masuasukeillekin "varmuuden vuoksi".
Kunpa tässä nyt paksuna oltaisiin kaikki sitä toivovat :saint:

Ihanaa kevätaurikoista viikkoa kaikille!
Hillevi :wave:
 
Eli meidän prinsessa on syntynyt, ja strategiset mitat on 51 cm ja 3500g. Synnytys meni hyvin kuvaa en valitettavasti vielä saanut liitetyä mutta laitan heti kun jaksan ja saan pään toimimaan. Saatiinpa se prinsessa näitten pikkuprinssien joukkoon! :D vauva onnea vaan kaikille! toivottaa onnellinen äiti ja perhe! :heart: :heart:
 
Eli meidän prinsessa on syntynyt, ja strategiset mitat on 51 cm ja 3500g. Synnytys meni hyvin kuvaa en valitettavasti vielä saanut liitetyä mutta laitan heti kun jaksan ja saan pään toimimaan. Saatiinpa se prinsessa näitten pikkuprinssien joukkoon! :D vauva onnea vaan kaikille! toivottaa onnellinen äiti ja perhe! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä