Hakutulokset

  1. V

    Miten krapula lähtee??

    Kylmään suihkuun. Ainakin pää selviää,jos tuntuu että promilleja viä veressa :D
  2. V

    Ihanaa!!! Plussa tuli!!!

    :flower: :flower:
  3. V

    Millä saan painoa pois?

    Lisää liikuntaa =)
  4. V

    go FAT go - haaste onko täällä mukaan lähtijöitä?

    Mikä juttu tää on? :p
  5. V

    Rakas puolisoni,tunnustan että...

    Sama täällä =)
  6. V

    minua alkoi kuvottamaan viimekertainen baarireissu

    Kyä näin o! :D
  7. V

    Mistähän innostus siivoukseen?

    Huh,ei käy kateeks :D Mulla kans usein motivaatio hukassa,mutta en anna sen enää stressata,kyllä ne hommat siellä odottaa :whistle: Joskus tulee se innostus päälle ja sillon tapahtuu :D
  8. V

    Kuinka moni teistä Äideistä tupakoi??

    Kessu palaa tääläkin :p
  9. V

    Rakas puolisoni,tunnustan että...

    Löysinpä yhdeltä hääfoorumilta hauskan ketjun,jossa tehtiin tunnustuksia sulhoille. Joten tehdäänpä mekin omat tunnustukset rakkaille puolisoillemme :D Rakas tuleva aviomieheni,tunnustan että... - toivoisin sinun pitävän enemmän huolta ulkonäöstäsi ja panostavan enemmän vaatteisiin -...
  10. V

    G: Naiset! Minkä taidot omaat, mikä ei ole niin naisellinen?

    Piereskely tuli mullakin ekana mieleen :D Ja viinanjuonnissa joisin kyllä ukkoni pöydän alle... mikäli sillä nyt kannattaa reteillä :whistle:
  11. V

    Ihana ukkonen oli Tampereella.

    :o
  12. V

    G:Missä maassa/maissa olet käynyt tänä vuonna?

    Ruotsi ja Aruba. Ja Ruotsissakin siis vaan tasan koneen vaihdon takia :D
  13. V

    fb:n kaverilista

    Tai vaihtoehtosesti joku on ottanu oman profiilinsa pois käytöstä..
  14. V

    fb:n kaverilista

    Joku on sut poistanu ja saat selville kun selaat listan läpi että kuka puuttuu ;)
  15. V

    Pihaamme tuli tänään nainen, jolla...

    Sain kyllä niiiin hyvät naurut kun kaverin oven taakse tuli myös tämmönen "taulukauppias" missä luki ettei osaa suomee jne.. Noh,kaverin pari dobermannia menikin ovelle vähän vauhdikkaammin tervehtiin,niin johan rupes suomen kieli sujuun,kun tuli kiire rapusta pihalle :whistle:
  16. V

    Järjetön itsekuri mulla!

    Oon alottanu salilla käynnin ja koitan painoo pudotella pikkuhiljaa ens kesän häitä varten... Noh... 1,5h tuli tänäänkin ahkeroitua salilla ja syönyt päivän mittaan vaan kaikkee terveellistä,mutta näin illalla voikin sitten taas jo "palkita" ittensä sipseillä ja suklaapatukalla :headwall...
  17. V

    Etsintäkuulutan Wanhoja palstalaisia!

    :wave: Eilen palailin kans tänne vuosien tauon jälkeen :o Mutta monta vanhaa nikkiä oon jo tunnistanut :D
  18. V

    Suurin pudottaja -nyt

    Sama :D Häpeissäni kyllä myönnän että itkee vollotin mukana kun perheenjäsenensä näkivät :whistle: :ashamed:
  19. V

    Onko täällä muita, joita luullaan aina ikäistään reilusti nuoremmaksi?

    Ikää 29 ja kyllä viä joskus baarissa SAA paperit näyttää :D
  20. V

    Hellou

    No kieltämättä :D Mutta jos sitä taas koukuttais ittensä tähänkin hupiin :whistle:

Yhteistyössä