go FAT go - haaste onko täällä mukaan lähtijöitä?

  • Viestiketjun aloittaja Innolla odotan
  • Ensimmäinen viesti
he
Alkuperäinen kirjoittaja Innolla odotan:
Itse ilmoittauduin jo :) huomisesta alan keventämään ruokavaliotani jo valmiiksi ja sit 23. alkaakin tuo haaste :)
Kyllä! Toivottavasti tulee hieman vivahteita edelliseen ruokavalioon niin saa hyviä vinkkejä:)
 
Poops
Alkuperäinen kirjoittaja he:
Alkuperäinen kirjoittaja Innolla odotan:
Itse ilmoittauduin jo :) huomisesta alan keventämään ruokavaliotani jo valmiiksi ja sit 23. alkaakin tuo haaste :)
Kyllä! Toivottavasti tulee hieman vivahteita edelliseen ruokavalioon niin saa hyviä vinkkejä:)
Juu mä toivon kans er olis ainakin se aamun kaurasotku vaihtunut johonkin muuhun
 
Kyy
Minäkin ilmoittauduin jo mukaan. Ihmettelin kyllä kans, et kovin tarkat tiedot vaadittiin. Mutta eipä kai se mitään, olen minä paljon julkisemminkin yrittänyt laihduttaa aiemmin, kilot vain tulleet takaisin. :/ Mutta nyt odotan tuota innolla.
 
siis
Lisätietoa täältä (ja ilmottautuminen) http://www.fitfarm.fi/valmennukset/go-fat-go-haaste/

Saa siis tarkat ruokaohjeet ym. neljän viikon ajaksi. Viime keväänä aika moni oli ekassa haasteessa mukana ja pudotti hienosti painoa.
 
minä
Olen ilmottautunut!! Olen jo keventynyt sillä edellisellä dieetillä 2,5kg viikossa!! Olo on mahtava!
Innolla odotan minkälainen uusi ruokavalio on. Toivoisin myös muutosta aamupalaan, vaikka se menee alas mutta ei ole kyllä mun lemppari. Tosin dieettiajan kestää mitä vaan, tasapainottelu vaihe onki sitten eriasia.
 

Yhteistyössä