Rakas puolisoni,tunnustan että...

Löysinpä yhdeltä hääfoorumilta hauskan ketjun,jossa tehtiin tunnustuksia sulhoille.
Joten tehdäänpä mekin omat tunnustukset rakkaille puolisoillemme :D

Rakas tuleva aviomieheni,tunnustan että...

- toivoisin sinun pitävän enemmän huolta ulkonäöstäsi ja panostavan enemmän vaatteisiin
- olen paljon itsekkäämpi kuin mitä sinä luulet :ashamed:
- likkojen kanssa "parilla" käynnit tietää aina tappiin asti oloa
- usein kalajuttujesi kuuntelu menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos
- kuntosalikorttini on 40? kalliimpi kuussa kuin mitä sinä luulet :ashamed:
- olen hävittänyt lukuisia romppeitasi ja vaatteitasi sinulta kysymättä (tosin etpä ole tähän päivään mennessä niitä kaivannut :whistle: )
- marttyyri on toinen nimeni :D

Nämä tulivat nyt ekana mieleen,mites muilla? :D
 
bud
-toivoisin, että pyyhkisit kahvinpurusi, joita jätät aina jälkeesi
-toivoisin, että huolehtisit oma-aloitteisesti kodin siisteydestä
-kampaajani maksaa "hieman" enemmän kuin luulet (samoin shoppailureissuni)
-en läheskään aina tunnusta ostaneeni jonkun vaatteen, vaan vien sen huomaamattasi omaan tai lasten kaappiin
-pistän kuittini ja hintalaput suoraan roskiin
-luen kännykkäsi viestit ja puhelutiedot välillä
 
Rakkaani ja armaani, tunnustan että:
-kaikki vaatteeni eivät suinkaan ole jo iänkaiken kaapissa roikkuineita
-minulla on joskus vähemmän töitä kuin annan ymmärtää, mutta tahdon omaa aikaa ylhäisessä yksinäisyydessäni


Mutta suklaakätköäni en kyllä paljasta! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Rakkaani ja armaani, tunnustan että:
-kaikki vaatteeni eivät suinkaan ole jo iänkaiken kaapissa roikkuineita
Sama :D

Lisäksi haluaisin tunnustaa rakkaalle riip...eiku siipalleni, että kaikki ne päivät, jolloin olen jäänyt kotiin nukkumaan sen sijaan että olisin lähtenyt kouluun, eivät ihan oikeasti ole etäopiskelupäiviä, vaan aika ajoin olen pitänyt omaa lomaa :snotty:
 
vieras
hmmm, mun täytyy sanoa, että mulla ei oo mitään tunnustettavaa jota mies ei tietäisi...

joskus olen ajatellut, että miehen ei tarviisi tietää, että viimeisin käsilaukkuni maksoi yli 300e, mutta sitten kuitenkin aina kerron kaiken :D
 
huoh...
- mietin useasti että enää en jaksa siivota jälkiäsi, olet sottapytty
- toivon että olisit oma-aloitteisempi hoitamaan lastamme ettei tarvitsisi aina erikseen pyytää
- haluaisin sinun ymmärtävän että myös MINÄ tarvitsisin joskus omaa aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Lisäksi haluaisin tunnustaa rakkaalle riip...eiku siipalleni, että kaikki ne päivät, jolloin olen jäänyt kotiin nukkumaan sen sijaan että olisin lähtenyt kouluun, eivät ihan oikeasti ole etäopiskelupäiviä, vaan aika ajoin olen pitänyt omaa lomaa :snotty:
:LOL:
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
-toivon että leikkaisit lettisi
-tunnen itseni kovin vaivaantuneeksi seksin aikana(en ole kenenkään muun kanssa kokenut tällasta)
-mietin avioeroa, tuskin se kuitenkaan olisi mikään ratkaisu.
Veikkaan, että avioero saattaa hyvinkin olla ratkaisu joissain tapauksissa. Itse en voinut enää olla miehen kanssa, joka ei sytyttänyt.
 

Yhteistyössä