Onko täällä muita, joita luullaan aina ikäistään reilusti nuoremmaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
no kukaan ei IKINÄ tosissaan luulisi sua 50-vuotiaaksi, se on varma se,
kateus ja ilkeys taitaa pahasti kummitella mukana jos joku arvioi sut 5-kymppiseksi
Mä luulen, et se on sitä kun mä en ota vakavasti mitään :) nauran vain ja kiitän.
 
aurinko
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
olen 30 ja multa kysytään aina paperit.
vanhin lapseni menee ekalle ja ihmiset kauhistelee ( tuntemattomat mummot yleensä ), että voi miten nuori olet ja hui miten nuorena aloittanut.
joskus se tuntuu pahalta. taifan ens kerralla sanoa, että hui vieläkö sun ikäsiäkin on hengissä.
Sama ikä ja oon nuoren näkönen. Mun lapsi menee jo kolmannelle joten voit kuvitella sitä päivittelyn määrää xD
olen 35-vuotias ja nuoren näköinen ja sitten, kun vielä ihmiset kuulee, että vanhin lapseni täyttää jo 16 niin ne on ihan, että HUHHUH, et oo tosissas :D
varmaan se pitää kohteliaisuutena ottaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja niih:
Alkuperäinen kirjoittaja TrueBlood:
Minä olin kaverillani kylässä. Sinne tuli sitten joku kaupustelija ja kysyi minulta (olin yli 23v), että onko isä ja/tai äiti kotona. Totesin vain, että haenpa tuon 3 vuotta vanhemman äitini tänne :D

33v minulta kysyttiin henkkarit alkossa, kun ostin mietoa viiniä :)
Ööh.. Synnyttikö äitis sut 3-vuotiaana? :D
Kaverini oli minua sen 3v vanhempi, jota luultiin siis minun äidikseni... ;)
 
rammstein
minua yleensä 10 vuotta nuoremmaksi, kerran jopa 13v nuoremmaksi! koskaan ei kuitenkaan baarissa kysytä papereita. olisiko sitten laittautuminen ym mikä vanhemmaksi tekee.28v olen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja jiji:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Aina luullaan paljon nuoremmaksi mitä olen paitsi palstalla sanotaan mun näyttävän 50vuotiaalta
oisko tuo sitä kateutta :)
Vaikia sanoa...sitä kun ei itseään katso samoin kuin toiset.
no kukaan ei IKINÄ tosissaan luulisi sua 50-vuotiaaksi, se on varma se,
kateus ja ilkeys taitaa pahasti kummitella mukana jos joku arvioi sut 5-kymppiseksi
Mutta niinhän näytin minäkin :) Joten ei huolta. Kuvaa en kyllä enää esille laita. Mustavalokuvassani kun ihon väri oli huono...
 
Onpas tullut pitkä ketju. Lisää kokemuksia? =)

Eroaako teillä muuten ihmisten arvaukset iästänne ulkomailla? Mua luullaan Euroopassa aina tosi nuoreksi, mutta Euroopan ulkopuolella Aasiassa on luultu ehkä hieman vanhemmaksi, siis toki nuoremmaksi kuin oikeasti olen, mutta jos Suomessa/Euroopassa luullaan noin 15-vuotiaaksi niin Aasiassa luultiin 18-19-vuotiaaksi.
 
janna
Eihän kuva oikeasti kerro siitä mitään että minkäikäiseltä näytät vaan se koko olemus. Monesti pieniä, siroja naisia luullaan automaattisesti nuoremmiksi ihan vain jo kokonsa takia. Ja saati jos on vielä pitkät hiukset, niin sekin nuorentaa (siis ajatustasolla, ei välttämättä henkilöä). Tässäkin ketjussa jo olettamus on, että kaikki ovat vanhempia kuin miltä näyttävät, joten tottakai jokainen arvioi sitten yläkanttiin....tuo yksi neitokainen ei näyttänyt kuvassa päivääkään yli 20 v ja Sirkkakin näyttää max 25 v.
 
Miksi aina pitää ottaa itseensä ja verhota se suivaantuminen huumoriin? B)

Multa kysyttiin tai meinattiin kysyä paperit kun ostiin tupakkia... Kassa laitteli ostoksia menemään ja otti askin käteen "Papereita?", johon mä, että "Häh?".Kassa sitten katsoi ensimmäisen kerran mua (HUOM! ei edes katsonut alussa vaikka tervehdin kovaan ääneen |O ) ja sanoi "Ei tarviikkaan"... B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja janna:
Eihän kuva oikeasti kerro siitä mitään että minkäikäiseltä näytät vaan se koko olemus. Monesti pieniä, siroja naisia luullaan automaattisesti nuoremmiksi ihan vain jo kokonsa takia. Ja saati jos on vielä pitkät hiukset, niin sekin nuorentaa (siis ajatustasolla, ei välttämättä henkilöä). Tässäkin ketjussa jo olettamus on, että kaikki ovat vanhempia kuin miltä näyttävät, joten tottakai jokainen arvioi sitten yläkanttiin....tuo yksi neitokainen ei näyttänyt kuvassa päivääkään yli 20 v ja Sirkkakin näyttää max 25 v.
Mä en ole siro taikka pieni.
 
janna
Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:
Miksi aina pitää ottaa itseensä ja verhota se suivaantuminen huumoriin? B)

Multa kysyttiin tai meinattiin kysyä paperit kun ostiin tupakkia... Kassa laitteli ostoksia menemään ja otti askin käteen "Papereita?", johon mä, että "Häh?".Kassa sitten katsoi ensimmäisen kerran mua (HUOM! ei edes katsonut alussa vaikka tervehdin kovaan ääneen |O ) ja sanoi "Ei tarviikkaan"... B)
Kyllä minä vittuiluna otan jos mua luullaan 20 v kun ikää on kohta tuplasti enemmän. Ei kukaan kunnolla aikuistunut ihminen halua näyttää 20-vuotiaalta kun eihän niitä edes tosissaan oteta...ainakaan minä en halua.
 
janna
Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:
Minäkään en ole siro enkä pieni, pituutta 168 cm ja painoa reilusti yli 60 kg. Mutta naama on näköjään sitten pikkutytön naama. =)
AARRGGGHHH! Monesti pieniä ja siroja jne. Ei ollut olettamus että kaikki ovat pieniä ja siroja :D
 
Olen pian 23-vuotta täyttävä, ja mua luullaan jatkuvasti monta vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Paperit kysytään aina ja kaikkialla. Mun äitini on ollut nuorena samanlainen ja sanoi, että vielä 30-vuotiaana kaikkialla epäiltiin, onko hän edes täysi-ikäinen.

Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja töissä tämä on ollut oikeasti välillä ongelmallista. Potilaat pitää mua pikku tyttönä ja tuntuu, että joudun ansaita luottamuksen ihan eri tavalla kuin vanhemmat/vanhemmilta näyttävät kollegat.

Ja vaunuja kun työntää, tuntuu, että ihmiset ajattelee, että mikäköhän teiniäiti tuossakin kävelee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikuisuus:
Olen pian 23-vuotta täyttävä, ja mua luullaan jatkuvasti monta vuotta ikäistäni nuoremmaksi. Paperit kysytään aina ja kaikkialla. Mun äitini on ollut nuorena samanlainen ja sanoi, että vielä 30-vuotiaana kaikkialla epäiltiin, onko hän edes täysi-ikäinen.

Olen ammatiltani sairaanhoitaja ja töissä tämä on ollut oikeasti välillä ongelmallista. Potilaat pitää mua pikku tyttönä ja tuntuu, että joudun ansaita luottamuksen ihan eri tavalla kuin vanhemmat/vanhemmilta näyttävät kollegat.

Ja vaunuja kun työntää, tuntuu, että ihmiset ajattelee, että mikäköhän teiniäiti tuossakin kävelee.
Hih, ihan sama homma täällä. Paitsi että olen lähihoitaja. Yks potilas sanoi mua kerran 12 vuotiaaksi. :LOL:
 
Vastaan vaikka tässä kysytään ketä luultu nuoremmaksi.....olin viime viikolla kaupassa ja tapasin yhden puoli tutun joka on noin 65-70v hän on oikein mukava ja ei todellakaan ole mitään dementiaa ym. Hän kysyi että milloin työni loppuu kun kerroin olevani kesä työntekijä.Olen jäämässä vuoden lopulla myös äitiyslomalle, mutta sitä en halunnut vielä paljastaa. Sanoin, että lopetan tässä työssä toistaiseksi elokuussa hän kysyi siihen perään, että pääsetkö jo eläkkeelle. Vastasin, että ei siihen ole enää kun reilu 30 vuotta jos terveenä pysyn. Pokka meinas pettää, mutta hillitsin itseni. Tilanne tuo ain hymyn huulilleni :D
 

Yhteistyössä