Mistähän innostus siivoukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Huh,ei käy kateeks :D
Mulla kans usein motivaatio hukassa,mutta en anna sen enää stressata,kyllä ne hommat siellä odottaa :whistle: Joskus tulee se innostus päälle ja sillon tapahtuu :D
Olen nyt viikon odottanut sitä innostusta, ja ei ole vielä tullut :whistle: Tänään on viimeinen pakko, kun huomenna tulossa siivooja =)
 
Pikku
hiljaa. Mä oon lomalla teen pienissä erissä. Eilen imuroin ja pyyhin keittiön kaappien ovet. Tänään pesen jääkaapin ja kodinhoitohuone saa kyytiä. Ja no huomenna mennään laivalle mutta tiistaina pesen varmaan keittiön ikkunat, keskiviikkona siivoan vaatekaappeja jne. jne. Pakkoko sitä kerralla kaikkee on tehä.
Tsemppistä!
 
lk
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Huh,ei käy kateeks :D
Mulla kans usein motivaatio hukassa,mutta en anna sen enää stressata,kyllä ne hommat siellä odottaa :whistle: Joskus tulee se innostus päälle ja sillon tapahtuu :D
Olen nyt viikon odottanut sitä innostusta, ja ei ole vielä tullut :whistle: Tänään on viimeinen pakko, kun huomenna tulossa siivooja =)
Mitä se siivooja sitten tekee?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lk:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Huh,ei käy kateeks :D
Mulla kans usein motivaatio hukassa,mutta en anna sen enää stressata,kyllä ne hommat siellä odottaa :whistle: Joskus tulee se innostus päälle ja sillon tapahtuu :D
Olen nyt viikon odottanut sitä innostusta, ja ei ole vielä tullut :whistle: Tänään on viimeinen pakko, kun huomenna tulossa siivooja =)
Mitä se siivooja sitten tekee?
Imuroi, pesee lattiat, pyyhkii pölyt, peilit, pesee pari ikkunaa. Ainakin.
 
Keittiönoita
Siivoa ens yönä. Mulla on olohuoneessa ruokapöydällä kaikki keittiön lipastonlaatikoissa olleet ruokailuvälineet ja muut roinat. Saavat olla siinä iltaan asti, sillä en aio nyt päivällä tehdä muuta kuin laiskotella.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja lk:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja vitviu:
Huh,ei käy kateeks :D
Mulla kans usein motivaatio hukassa,mutta en anna sen enää stressata,kyllä ne hommat siellä odottaa :whistle: Joskus tulee se innostus päälle ja sillon tapahtuu :D
Olen nyt viikon odottanut sitä innostusta, ja ei ole vielä tullut :whistle: Tänään on viimeinen pakko, kun huomenna tulossa siivooja =)
Mitä se siivooja sitten tekee?
SIlleen justiin on siivoojasta se hyöty, että on aina pakko siivota ennen siivoojan tuloa, niin pysyy koti kunnossa ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Siivoa ens yönä. Mulla on olohuoneessa ruokapöydällä kaikki keittiön lipastonlaatikoissa olleet ruokailuvälineet ja muut roinat. Saavat olla siinä iltaan asti, sillä en aio nyt päivällä tehdä muuta kuin laiskotella.
Ei taida tunnit ihan riittää :whistle: Kohta alkaa olla marjat syöty, eli alkaa tekosyytkin loppua...
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Ei taida tunnit ihan riittää :whistle: Kohta alkaa olla marjat syöty, eli alkaa tekosyytkin loppua...
Hmm... on aivan liian kuuma siivota. Muista pyhittää lepopäiväsi. Lapset haluavat ulos. Marjapensaissa on vielä marjoja. Kirja on vielä kesken. Tekee mieli kahvia. Suomi TV:ltä alkaa ihan just dokkari. Vieläkö tarvitset lisää tekosyitä? ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Ei taida tunnit ihan riittää :whistle: Kohta alkaa olla marjat syöty, eli alkaa tekosyytkin loppua...
Hmm... on aivan liian kuuma siivota. Muista pyhittää lepopäiväsi. Lapset haluavat ulos. Marjapensaissa on vielä marjoja. Kirja on vielä kesken. Tekee mieli kahvia. Suomi TV:ltä alkaa ihan just dokkari. Vieläkö tarvitset lisää tekosyitä? ;)
Ilmastointi päällä. Lapset Lapissa. Mulla oli eilen viimeksi lepopäivä. Just poimin litran marjoja, jätän jotain huomiseksikin. Kirjan sain loppuun yöllä. En juo kahvia. Meillä ei näy SuomiTV. Joo, ja tarvin lisää tekosyitä :LOL:
 
Ala seuraamaan blogistani hohtava koti sarjaa, jossa käsittelen 50-luvun siivoamista, tosin 1. osa vasta tehtynä, mutta pian tulee lisää, jos vaikka saisit inspiraation, katos korkkarit jalassa ja essu edessä :) profiilissa osoite. :D
 

Yhteistyössä