Hakutulokset

  1. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    minniliini1 Eilen sain kirjeen postissa ja normaalit kromosomit on pikkuisella ja tänään soitin sit lisätietoa jne ja samalla kysyin sukupuolen niin poika olisi meille tulossa :heart: Minullakin siis riskiluku oli tuon 1:85 turvotusta np-ultras 3,5mm ja sit istukkanäytteen päivänä 4,9mm...
  2. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Soitin tänään ja kysyin ottivatko pikatestin vai laajan. Laajan olivat ottaneet ja nyt sit odotellaan. Riskiluku on tiedos nyt vaiks en ois sitä kuulemma saanut tietää edes enkä tajua miks. Mut on 1:85 Eli näillä odotuksen tuskaa kestettävä. Perjantaina on onneksi ylimääräinen neuvola aika
  3. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    minniliini1 Olin pikkaisen vajavaisesti kirjoittanut tuon kysymyksen. Mutta siis kauan meni esim. että sai puhelinsoiton taikka kirjeen kotia etenkin jos istukkanäyte otettiin?
  4. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Piti kysyä mites naikkarilta on muille ilmoitettu uutiset niin hyvät kuin huonot? Eli jos on otettu se pika ja sit vielä koko kromosomisto niin ovatko välissä soittaneet taikka lähettäneet kirjettä hyvistä uutisista? Entä huonoista? Mä en kehtaa soittaa maanantaina sinne vaiks mieli tekis...
  5. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Reppasenkeli Juu mä siellä suurperheellisissä kuumeilin ja hetken kirjoittelin tuolla neljännen odottajissa ja sitten maaliskuisten ketjussa, mutta jotenkin jäi ja etenkin nyt kun tuntuu ettei kuulu mihinkään tämän tilanteen takia.
  6. N

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olen lukenut tässä viime perjantaista ihan sumussa ketjua läpi. Jos kertois miten nyt täällä on menossa. 16.7. ilmestyi plussa testiin, minulle 4. ja miehelleni 2. lapsi. Yritystä oli n.5-6kk takana kunnes tärppäsi. Alusta asti kärsin erittäin voimakkaista kivuista, joille ei lopulta löytynyt...
  7. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Leo81 Onnea sykkeen löytymisestä :heart: Ja varmasti tuo säikäytti voin niin hyvin kuvitella.
  8. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

    Tervetuloa uusille :wave: Mulle vois vaihtaa etusivulle LA 31.3.2013 Vaihtuu vielä kyllä ultras, mutta tuolla mennään nyt eteenpäin. En ole paljoa kirjoitellut, koska mä kärsin pahoista kivuista. Kävin maanantaina ultrassa asian tiimoilta ja sunnuntaina vietin päivystyksessä illan. Jos...
  9. N

    Neljäs tulossa heinäkuu

    ninnax Onnea :heart: :)
  10. N

    Neljäs tulossa heinäkuu

    Minäkin voisin liittyä mukaan :) La 29.03.2013 näin alustavasti ikää 24v ja aiemmat pirpanat T04/08 T09/09 & P08/11
  11. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Sone* Mulla ei missään vaiheessa selkeästi. Ekasta pahoinvointi oli viikoilta 9+ loppuun saakka. Se oli kyl satunnaista 1kr/2vk, tokasta pahoinvointi tuli meklein samoilla viikoilla ja oli kans vielä aikasen satunnaista, kesti puoleen väliin ja iski pahana kerran viikossa. Kolmosesta oli pahin...
  12. N

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

    Ananaskookos Onnea!!!! :heart: Tääl on nyt tosiaan tullut plussia hyvää tahtiin :)
  13. N

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

    Ananaskookos Oijjoi varovaiset onnittelut :heart: samaa veikkaan ku Katjuliisa että pc saattaiskin näyttää huomen sit selkeämmän ja mielestäni paaaljon selkeämmän viivan :) Tuossa miun viivat :) ja Davidilla dpo9 illalla oli jonkunlainen viivanpaikka näkyvil, joka ei edes kunnolla...
  14. N

    Suurperhe kuumeilijat kesäkuussa

    bigmama2013 Mä tajusin just, että olen vielä 24v kun nelonen syntyis :D Elikkäs nuori äitee suurperheellisenä täällä :D Kaveripiiri ja sukulaiset tulee lyttäämään mut omalla tavalla, mutta neuskitäti jo odottaa milloin pääsen äitiyspuolen asiakkaaksi hänen luo :) Nimendi & Masumatkaaja 4+0
  15. N

    Kuvia plussatesteistä

    Tässä minun testisuorani :heart:
  16. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Mulla tulee siis supistuksen omaisia kramppeja alamasuun, jotka voivat olla erittäin kovia jo alkuvaiheessa. Ja etenkin jos noihin kramppeihin liittyy myöskin vessassa ravaamista about alle tunnin välein, niin se on yleensä merkki mulla ainakin ollut virtsiksestä. Mutta jos sua mietityttää...
  17. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    lenkkari on erittäin inhottava vaiva :( Nyt ekaa kertaa selkeät oireet ja kumminkin niin turhauttavaa kun ajattelis edes joskus käyvän hyvä tuuri ettei tarttis raskauden aikaan missään vaiheessa kärsiä tuosta. Kun automaattisesti tulee ab-kuurista hiiva ja sekin täytyy hoidattaa pois. Nyt...
  18. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Hohhoijjaa... Saako näin alussa valittaa? No valitan... Siis ekaa kertaa sain elämäni pahimman vti:n Eipä siinä mitään mut ku tää tulee joka raskaudessa alussa, normaalisti oireettomana. Nyt sit tuli alamasukivut, kirvely, kutina, pissalla juokseminen. En voi istua, seistä enkä kävellä. Sain...
  19. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Sintu74 Paljon onnea pitkän ja kuoppaisen tien jälkeen :heart: Josko teidän sinnikkyys ja usko saada lapsi palkittaisiin nyt kahdella pienellä kääröllä :heart: Hannavä Tsemppiä ultraan! Oireet juuh on. Tänään iski sit se pahaisin oire, mikä tulee joka kerta.... VTI! Siis ei siinä mitään...
  20. N

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Heinäkuussa

    Alisa84 Lisäätkös mulle 4. lapsi ja HUS kun ei ole varmuutta synnärist mihin sit lähdön tullen mennä

Yhteistyössä