Kuvia plussatesteistä

Viime kesäisen tuulimunan kokeneena kävin eilen mittauttamassa hCG:n verestä, oman mielenrauhani vuoksi.
Viime kesänä rv 6+1 arvo oli vain 1168.
Eilen oli rv 5+3 ja arvo oli 8500.
Lääkäri sanoi, että normaalilta raskaudelta vaikuttaa.
Kun kysyin tuplien mahdollisuudesta (2 alkiota siirretty 18.6), ei osannut sanoa, muttei kyllä pitänyt mahdottomanakaan. Kylläpä se sitten ultrassa 25.7 selviää. ;)
Nyt uskallan huokaista ja nauttia tästä raskaudesta. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja another
Heipsan, minä "taas" täällä....

Tässä tätä minun saldoa: Aijaa.com - 10507721

kuvan laatu on todella surkea..., mutta nyt herää kysymys, että mahtaako kaikki olla sittenkään kunnossa? Viiva on kyllä vahvistunut, mutta ovis on kuitenkin ollut (yhtä vahvat viivat) 29.6-30.6 ja ekan haamulaisen sain jo ma 9.7 kp 24 dpo 9-10 (?) takaraivossa välkkyy kaikki painajaiset... ja kevään kkm ei helpota tätä fiilistä yhtään :ashamed:

Onko ihan ok viivat näille päiville? Kierto on ollut jotain 24-44kp:tä tuon keväisen jälkeen..
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sunflower11
Oot saanu kuitenkin selvän ovisplussan?
Joka on lähtenyt haalenemaan?

Kun luulis että se raskaushormoni jos km:sta ois sen verta ylhäällä et näkyis sit koko ajan (= näkyis ovisplussanakin joka ei haalene).. vai oonko ihan vääräs? :D
 
Sun, oot ihana :heart: sain ovisplussan kp 19 ja oli vahvempi kuin tuo kuvassa. Sen jälkeen haaleani ja nyt taas voimistui... Ylihuomenna aattelin testata uudemman kerran. Aika varmaa näyttää ;)

Loistava tuo sinun teoriasi, kieltämättä :)

Muoks: tässä pelkkä r-testi kuivuneena:
Aijaa.com - dpo 9
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kiitti toivotaan näin että on ja pysyy! huomenna tyttären 1v. rokotukset että jospa ne siellä suostuis ottaa viel yhen testin ni uskois tuo mieski :p :D muutamia haamuja saatu haaviin aikasemmin, mut ollu vissiin kaikki vaan clearbluen söhläyksii :s pessimisti ei pety! :D
 
Onnea plussanneille! Mulla menossa kp 41, kierto epäsäännöllinen 25-38, oviksen epäilen olleen vasta n.kp 28... Tein eilen kaksi pregchekin testiä jotka näyttivät plussaa, vaaleaa mutta väriä kuitenkin oli, myös pregnentstikillä haalea viiva tuli, mutta tänä aamuna elivon tikku näyttikin sitten negaa?!?!? Mikä mättää? Varastosta löytyy vielä pari pregchekkiä ja CB:n digi... Haluan vaan niin selvyyden tähän juttuun... Niin ja menkkakipuja on kaiken aikaa, mut ei menkkoja...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Leo81, hyvältä näyttää!!!
Minun elivo testini oli muuttunut roskissa vaaleaksi plussaksi... Ja pregchek edelleen vaalea plussa niin kuin eilen, pitäisikö tässä nyt uskoa elivoa vai pregchekkiä, CB:diginatiiveille ajattelin säästää vielä vähän myöhemmäksi...
 
Memmuliina Pregchekkiä ehdottomasti jos siinä väriä. siihen tulee kyllä aika usein viivanpaikka, mutta on sellainen joko läpikuultava tai vähän harmahtavakin. mut haaleanvaaleanpunainen tasapaksu viiva on jo lupaa antava :D
 

Yhteistyössä