Kuvia plussatesteistä

Mammeli: mikä tuo toinen testi on? Vasemman puoleisessa on kyllä ihan selvä plussa, tuollaisen mä sain tässä raskaudessa dpo 13-14 päiväpissasta ja säikähdin, että on liian haalea. Olin ihan varma, että kesken menee mutta täällä se kovasti masussa potkii :) onnea!
 
Aukesi juu..mutta näkyy vain tumman harmaana koko näyttö ja vasemmassa yläreunassa tuo: mama78.kuvat.fi..ei muuta: /
((muoks)) no nyt alkoi näkymään kun aikani linkkiä kokeilin(päivittelin) - miusta tuo vasemmanpuoleinen dippaus on PLUSSA:heart:
(mikäli olet sen tulkinnut max 10min sisään?)
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi kun tungen tänne kyselemään, mutta jos on dpo13 tai dpo14 niin näkyykö vielä päiväpissasta plussaa? Mulla ollu suht säännöllinen kierto, nyt menkat päivän myöhässä ja tein noin 1,5 tunnin päiväpissasta PregCheckillä viivan paikan (jollasta en ole saanut aiemmin negakierroista). Pitempään ei pystynyt pidättämään, kun koko ajan pissattas :p
 
Hei te jo plussanneet!:wave:


Miulla on ollut tänään aivan t o d e l l a kovia vasemmanpuoleisia munasarjakipuisia,(jomotusta ja kuumotustahin)sattuu myös hieman selkään ja välistä huonoa oloista - tänään melko varmasti dpo4(ainahin O-testin&kipuisten mukaan ovis 19.7)

Tällaisia en muista aiemmin olleen:confused:
..yskäistessähin sattuu niin maan perskuleesti, säteilee nivusiin ja reiteenhin!:O

:attn:
Kysymys siis kuuluu:
Onko kelläkään tärppikierrolla ollut samantyylisiä oirehia - siis selkeästi munasarjoissa ja vain toisella puolen?!

..mietin tuota keltarauhasta jospa se olis se?..jomottelee siis sieltä, mistä munarakkula puhjennut(miulla se on aina vasen puoli)..on ennenhin oviksen jälkeen pikkasen saattanut tuntua, mutta ei koskaan näin kovaa ja koko ajan.:$

Voihan se olla kystakin?..:|
..mutta mie tietenhin ajattelen sen olevan iiiiiihan jotahin muuta, ihunampaa..:rolleyes:

KIva jos joku jaksais vastailla!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
miramei: onnea tummentuneesta haamusta! Kyllä noita sun viivoja on ehditty ihmetellä, kun ei ole missään vaiheessa kadonnutkaan. Parempi näin, että tummeni kun että olisi kadonnut :)

Onnea myös muille plussanneille Leo ja heiduli. Tiedän Heiduli tuon tunteen, kun tekisi mieli testata. Mulla pyörähti tänään käyntiin rv 20 eli puolessa välissä mennään ja silti käy joskus mielessä, että olisipa kiva tehdä testi ja katsoa mitä se näyttää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Leo81 ja heiduli87
Hei te jo plussanneet!:wave:


Miulla on ollut tänään aivan t o d e l l a kovia vasemmanpuoleisia munasarjakipuisia,(jomotusta ja kuumotustahin)sattuu myös hieman selkään ja välistä huonoa oloista - tänään melko varmasti dpo4(ainahin O-testin&kipuisten mukaan ovis 19.7)

Tällaisia en muista aiemmin olleen:confused:
..yskäistessähin sattuu niin maan perskuleesti, säteilee nivusiin ja reiteenhin!:O

:attn:
Kysymys siis kuuluu:
Onko kelläkään tärppikierrolla ollut samantyylisiä oirehia - siis selkeästi munasarjoissa ja vain toisella puolen?!

..mietin tuota keltarauhasta jospa se olis se?..jomottelee siis sieltä, mistä munarakkula puhjennut(miulla se on aina vasen puoli)..on ennenhin oviksen jälkeen pikkasen saattanut tuntua, mutta ei koskaan näin kovaa ja koko ajan.:$

Voihan se olla kystakin?..:|
..mutta mie tietenhin ajattelen sen olevan iiiiiihan jotahin muuta, ihunampaa..:rolleyes:

KIva jos joku jaksais vastailla!:heart:
mulla ainakin oli, ja kovaakin toisinaan! luulin siksi, että mulla olis kohdun ulkopuolinen, mutta keltarauhanen se oli tosiaan :) mulla se alkoi muistaakseni dpo6 ja jatkui pitkälle raskauteen!

ja muistaakseni myös dpo 6 tunsin sellaisen yhtäkkisen kuuman aallon alavatsalla, siis kuumotti ihan kauheesti! se oli outoa :D
 
tiuhti_ kiva kun kertoilit oman tärppisi tuntemuksia - kiitos kaunis.:kiss:

Miulla sitä jomottelua, kuumottelua, jalkojen&nivusten repimistä kesti reilun 2h ja sitten vaan oli enää arat(esim. kävellessä)munasarjat.
..tänään kun esim. wc-pytyllä kumarruin, tuntui vasen munasarja hellältä.

Kävin tänään glugoosikokeessa..kylläpä teki tiukkaa:$ meinasin sen litkun juomisen jälkeen, n. 1h päästä syöksyä veskiin okselle ja soittaa miehelle, että - APUUUVAAA, tuu hakemaan kotio!!!!:O..:D
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: kuulostaa tosi lupaavalta ja niin näytti tuo sun toisen pinon haamu. Mähän olin jo tässä raskaudessa varannut lääkäriä, kun olin varma kystassa munasarjassa, vihloi niin paljon. Vaihdettiinkin sitten lääkärikäynti varhaisultraan :) Tsemppiä ja pidän peukkuja!
 
Kiitos malttamaton:)

..mutta se miun punhaamuinen hävisi siitä testistä:(
Dippasin 2h pidättelyn jälkeen uudestaan..ja viivanen näkyy, väriä ei taida olla..

..saattoi olla joku värikerääntymä, mikä lie..antaa päivien kulua ja dippailenhan mie edelleen.;)
 

Yhteistyössä