HEIPPAAAA...Tänään sain tällaisen vastauksen tikkuun (vasen puoli).. ja miehen kans täällä pähkäillään onkohan vai eiköhän ...huomenna uus testi Saas nähdä.....
mama78.kuvat.fi
mama78.kuvat.fi
mulla ainakin oli, ja kovaakin toisinaan! luulin siksi, että mulla olis kohdun ulkopuolinen, mutta keltarauhanen se oli tosiaan mulla se alkoi muistaakseni dpo6 ja jatkui pitkälle raskauteen!Hei te jo plussanneet!:wave:
Miulla on ollut tänään aivan t o d e l l a kovia vasemmanpuoleisia munasarjakipuisia,(jomotusta ja kuumotustahin)sattuu myös hieman selkään ja välistä huonoa oloista - tänään melko varmasti dpo4(ainahin O-testin&kipuisten mukaan ovis 19.7)
Tällaisia en muista aiemmin olleen
..yskäistessähin sattuu niin maan perskuleesti, säteilee nivusiin ja reiteenhin!:O
:attn:
Kysymys siis kuuluu: Onko kelläkään tärppikierrolla ollut samantyylisiä oirehia - siis selkeästi munasarjoissa ja vain toisella puolen?!
..mietin tuota keltarauhasta jospa se olis se?..jomottelee siis sieltä, mistä munarakkula puhjennut(miulla se on aina vasen puoli)..on ennenhin oviksen jälkeen pikkasen saattanut tuntua, mutta ei koskaan näin kovaa ja koko ajan.:$
Voihan se olla kystakin?..:|
..mutta mie tietenhin ajattelen sen olevan iiiiiihan jotahin muuta, ihunampaa..
KIva jos joku jaksais vastailla!:heart: