Kuvia plussatesteistä

Heipsan. auttakaas mua ostin rfsu raskaustestin ja n.2 minuutin kuluessa tuli tosi punainen viiva mutta se hävisi ja jäljelle jäi tällänen testi. Yritin saada kuvaa että näkyisi edes vähän. Testissä näkyy omiin silmiin selvästi viiva, onko siinä äriä Auttakaa :S

Aijaa.com - 10792444.

Vaikka viiva häviäisi onko se silti positiivinen?
 
Fannyli: taitaa olla rfsu testin ominaisuus, eli testiajalla saattaa näkyä selkeäkin viivan, mutta hiipuu siitä. se testi on mun mielestä sellainen jonka pitäis saada myynti kieltoon. monta vuotta jo antanut" vääriä plussia". antaa se kyllä sitten oikeita plussia kun sitä on, mutta ne taitaa olla sitten pysyviä ja tosi selkeitä.
 
Fannyli - aika repaleinen tuo liuska?;)..oliko viiva aivan siinä vasemmassa reunassa/liitoksen kohdilla?..jos oli, paikka ei ole oikia testiviivalle.

Suosittelisin ostaman vaikka Pregcheckin-raskaustestin(myy Prismat&Cittarit ainahin)se on luotettava testi - liuska huokea, 2kpl paketissa ja puikko vastaa Apteekin omaa R-testiä.:wave:

RFSU:n herkkyys 50mIU/ml ja PC:n 25mIU/ml..eli PC:n testi näyttää alkaneen raskauden aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
^testaa jollain muulla. Näyttää pahasti tuon testin viivanpaikalta joka hämää tosi paljon. Olen saanut paljon tummemman ja muut testit näytti negaa. Toivotaan että olis kuitenkin sitä itseään :) tuo tosiaan on susi testi. Plussan kun tuolla sain oli selvästi tasapaksu ja paljon kirkkaammin sininen.
 
Kultsipallo: testaa muulla... sain samanlaisen ja se oli negaa apteekin omalla testillä.. en luottaisi tuohon....

Fannyli: En mä näe tossa kun yhen viivan :( en luota ite noihin testeihin yhtään.. olen noillakin saanut vääriä tuloksi.
 
Sanokaa nyt te muutkin että siinä näkyy joku haamun kaima edes?? Luonnossa näkyy aavistuksen selkeämmin.. Vai onko Predictoreissa (early) kuinka selkeä viivanpaikka? Tuo on kyllä hyvinhyvin hailakanvaaleanpunainen ollakseen pelkkä viivanpaikka.. Dpo 17-14 (sen parempaa tarkkuutta en pysty antamaan) kp 30 ja kierto ollut justiinmitäsattuu.



ja toinen
 
Viimeksi muokattu:
Lumihippu let's hope so! Vähän skeptinen olen kyllä, kun en tuosta predictorin earlysta ole kovin hyvää kuullut.. Saati sitten, kun tänä aamuna Pregcheckin liuskalla selvä nega. Höh! Toisaalta taas, vatsaa nippailee, välillä lieviä kramppeja, närästää, pissittää, vihloo vatsaa, päätä särkee. Kaikki nää toki passaa myös menkkoihin MUTTA kun näitä oireita on ollut jo toista viikkoa. Itsellä tuntuma että "raskaana, kunnes toisin todistetaan" vaikka yleensäottaen melko pessimisti olenkin..
 
Niin ja tuossa aamupäivästä käytin mittaria kainalossa, ja näytti kolmella eri mittauskerralla 37,4 - 37,2. Että jos menkat on tulossa, niin ei vielä ainakaan, kun eikös siinä mene pari päivää lämpöjen tipahtamisen jälkeen että täti tulee? Ei sovi tämmönen plussan oottaminen tämmöselle ressierkille..:ashamed:
 
neiti bee, jollain lämmöt tipahtaa hieman ennen menkkoja, jollain vasta pari päivää siitä, kun menkat on jo alkanut. Sanotaan, että jos lämmöt pysyy korkeella 18 päivää oviksesta, raskaus on todennäköisesti alkanut. Tärppionnea! :)
 

Yhteistyössä