* NELJÄTTÄ kuumeilevat kesä 2012 *

Onnea kaikille plussanneille:heart::flower:

Täällä soudetaan ja huovataan vauvakuumeen kanssa,just tänään näin ihanan pikkuvauvan ja mietin,että olis ihana imettää,lykätä vaunuja,sylitellä pientä yms.. sitten taas mieten miten pärjään yksin neljän kanssa esim.kaupassa,pienemmän tytön hoitoon kuskaaminen miten onnistuu,vanhin menee jo tokaluokalle,on suuri äidin apu:heart:,mutta sitten on 5v erityistyttö ja pienin on nyt 2v,mahdollisen vauvan syntyessä 3v.Ja kun tuo kuopus on ollut kotona vaan,niin jos on eskari ikään asti kotona,niin miten siellä sujuu,kaikenlaiset asiat pyörii mielessä...Mulla olis töihin paluu toukokuussa ja jos tärppi kävis piankin,niin en ehtis kauaa tai pystys olemaan töissä:whistle:Kai se kuuluu äitiyteen miettiä kauheesti asioita ja aina murehtia jotain...

Onko muilla sukupuoli toiveita?Meillä kun tuo yksi erityislapsi jo on,niin en voi sanoa,että kunhan olis terve.Kaksi tyttöä ja poika siis ennestään ja kumpikin sukupuoli tervetullut,kovasti mua arveluttaa vauvan terveys,vaikka niin mua arvelutti kolmostakin odottaessa.
 
Petronella: juu pääasia, että on terve. mutta jos toivoa vähän saa niin 3 pojan jälkeen olis se tyttökin ihan tervetullut. :D mut mihinkään en vaihtaisi, tuli kumpi tahansa. :heart: mä muistan kuinka esikois pojan jälkeen ultrissa ei sukupuoli paljastunut ja toivoin vähän sitä tyttöä, mut sitten 36 viikolla ne vehkeet näkyi niin selvästi, että asiasta ei voinut erehtyä. Mä olin monta kertaa miettinyt jotta petynköhän jos onkin poika, mitä vielä mä olisin justiin halunnut se pojan sieltä syliini ja kaikkea uutta omaa piti heti hamstrata pojalle. Ei olis millään malttanut odottaa jotta näkee hänet. ja ihana sirompi poika sieltä tuli. edelleen on ihan eri puusta veistetty kuin isoveljensä ja kolmas on taas tuota isoa kokoa. :D jotta jännityksellä odotetaan kumpi sieltä seuraavaksi tulee. Melko varmasti asiaa tiedustellaan jo etukäteen. :whistle:
 
Tuosta sukupuoli asiasta vielä,kaikkien lasten sukupuolet on selvinnyt vasta syntyessä,ei olla haluttu tietää etukäteen,esikoista,kun odotin oli kovasti tyttöolo,toista tyttöä,kun odotin,luulin,että poika tulee oli niin erilainen raskaus ja kolmatta,kun odotin olin jo asennoitunut,että tyttöhän sieltä tulee je en sitten meinannut uskoa,kun kätilö sanoi,että poika tuli ja täytyhän se sitten itse tarkistaa,että "kulkuset"siellä jalkojen välissä oli:D
Jotenkin olis taas kiva saada käyttää kaikkia ihania tyttöjen vaatteita,mutta taas toisaalta,jos tulis poika,niin olis sukupuoli jakauma tasan;)
 
Keskiviikko huomenia kaikille!!

Onnea kaikille plussanneille :heart: Täällähän tulee kauhea kato kohta, kun kaikki siirrytään odottajiin ;) Mutta sitähän me toivotaan :LOL:

Eilen illalla kotiuduttiin 5pvä:n reissusta ja tiettyhän sitä piti vielä viimeinen r-testi tehä heti kaapista pois (+ o-testi) ja tänään aamullakin vielä o-testillä katsoa tummuutta :snotty: Jotenkaan sitä ei voi uskoa, että raskaana olisi kun ei kunnon oireita ole. Vähän enemmän väsyttää pisin päivää ja sitten on sellainen hieman kipeähkö olo (kuumeinen ja flunssainen) ja limailut jatkuu. Mutta ei mulla ole oireita aikaisemmissakaan tullut kuin aikaisintaan 6+ vko:lla.

Varasin sitten hätäpäissäni eilen ar-ultrankin ja se on vasta 6.8 ja neuvolan eka uä olisi vasta mitä todennäköisesti vasta elokuun viimeisillä viikoilla niin nyt ei malta odottaa sinne asti kyllä :/ Nyt olisi vasta 4+3 (jos lasketaan 28 kp:n mukaan) ja mahd.oviksestakin 4+4 niin mä olen saanut ekan hailuran jo 3+1 / 3+2 :O Hieman pelottaa....

Tässä vielä nämä testit, jos jotain kiinnostaa:

Aijaa.com - 10547633

r-testi ylin pe 13.7 aamu
seuraava r-testi ti 17.7 ilta

o-testi pe 13.7 aamu
o-testi ti 17.7 ilta
o-testi ke 18.7 aamu

Mutta nyt on aloitettava tuo pyykkivuoren raivaus....
 
Tungen tänne kanssa :) meillä on oikein piinaviikko menossa kun labraan varattu aika on maanantaina. IVF tehty viikko sitten. Kamalaa odottamista :$ luomumuksut ovat -96, -99 ja -01, tyhmänä halusin klipsit jotka laitettu -03. Jos tämä hoito ei tärppää niin menemme klipsien poistoon kun ei talous anna myöden maksella kalliita hoitoja montaa kertaa. 2 alkiota siirrettiin ja toivottavasti molemmat ovat kiinnittyneet :heart: pohdin tota raskaustestiä että mikä niistä antaisi jo nyt vastauksen, kylän apteekissa peräti 2 erilaista myynnissä.
 
Onnea odotukseen kaikille plussanneille yhteisesti :heart: Teitä oli niin monta, että en kuitenkaan muista kaikkia :)

Täällä menossa kp27, vielä pidättäydyn testaamasta muutamia päiviä, koska mies on työmatkalla.

Sukupuolesta mulla on toive ja se ei tunnu hyvältä. Toivon kovasti tyttöä, koska meillä on 3 poikaa. Mutta kaikkein eniten toivon elävää lasta, kun yhden pojista olen menettänyt.
 
Voi, täällähän on oikeen urakalla plussattu, mahottomasti onnea :heart:

Uusille tervetuloa :)

Sukupuoliasiasta. Mua oikeen ärsyttää joidenkin tuttujen ja tuntemattomienkin luulot että kun on kolme tyttöä niin kyllähän se poikakin täytyy vielä tehdä. Mussa on varmaan joku vika jossakin kohtaa kun mulla ei ole minkäänlaista tarvetta saada sitä poikaa. Kun katselen jotain vauvatarvikkeita tms. niin huomaan aina vaan katselevani niitä tyttömäisiä. Aivan yhtä tervetullut olisi poika kuin tyttökin :heart: . Mulla on varmaan vaan jäänyt tyttövaihde päälle ton mun trion kanssa :D

No joo täällä olis kp 27/29-30 ja dpo 9 tai 10. Mulla on tuolla 3 testiä. Jospa sitä huomenna tai ylihuomenna testailis jo?
 
Natusani: meillä la:t varmaan menee hyvin lähekkäin. mulla luultavasti 26.3, mut 28 kierron mukaan 22.3. katotaan mitä ultra näyttää sitten myöhemmin. siihen asti 22.3...neuvolan mukaan varmaan 21.3. mä en ymmärrä millä ne sen laskee, aina päivän edellä. joka odotuksessa. Ihania viivoja sulla!!!

apteekin omaan tänään komea viiva, löytyy tuolta hätähousuista. :D
 
Ihana suora Natusanilla! Mäkin haluun :)

Sukupuolitoivetta ei varsinaisesti ole, kunhan sen vauvan saisin nyt vaan. Neljättä poikaa olen ajatellut jotenkin ihan silleen luonnostaan kun noi muutkin on poikia. Ei sillä, kyllä mulle tyttökin kävis mut pojalle olis nimikin jo mietittynä ja jotenkin oon niin vahvasti mieltäny itteni poikien äidiksi. Ja tuolla on ihania pikkuisia poikavaatteita jemmassa vaikka kuinka ;)

Mä aloin jo kuumeisesti miettiä et jos sit meniskin käymään moikkaamassa miestä sen työpaikalla oviksen korvilla, vaikka onhan se ehkä vähän pöljää ajella yli 600km ihan vaan sen takia :D Mut kun on KUUME!
 
Leo soittelin tänään neuvolaan ja siellä se laski, että la ois 23.3, mutta katsotaan nyt... ihan siinä se varmaankin on :D

Sukupuolesta: ei mitään väliä kumpi tulee, isäntä on jo päättänyt että tämä on poika. 2 tyttöä ja poika ennestään ja varmaankin kysytään sukupuoli, jos sinne asti nyt päästään :D Tyttöjen vaatteita jostain kumman syystä nyt tuolla kuitenkin olisi jo odottamassa...

No niin, kaupassa käydessä sitten piti apteekista hakea digi ja odotin edelleen 1-2 tai max 2-3 vkoa tulosta, mutta noin 45min pidätyksen jälkeen tulos olikin jo 3+ :O Miksi mikään ei ole koskaan riittävää ja tarpeeksi hyvin??? Soitin sitten jo neukkulaankin ja varasin jo ekan ajankin ja ois vasta 14.8. Taidetaan käydä kyllä siellä yksityisellä vielä varmistamassa, että tällä hetkellä olisi kaikki hyvin.

Nyt hetkeksi päikkäreille kuopuksen kanssa niin taas jaksaa ihmetellä.

Tsemppiä piinailijoille :heart:
 
Perjantai aamuja!!!

Ananaskookos mikäs oli tulos?? Täällä peukut ja varpaat pystyssä, että olisi tummempi ja ajallaan!!

Täällä ei vieläkään oikeastaan minkäänlaisia oireita, jos nyt ei lasketa väsymystä, naaman rasvoittumista ja vessassa jatkuvaa ramppaamista :/

Nyt jatkamaan lasten paimentamista....
 
Kp 29, eilen kävin apteekissa muissa asioissa ja sain kuin sainkin pidettyä itseni pois testihyllyltä :) Päättänyt olen että huomenna käyn ostamassa testin, jos täti ei ole saapunut.

Vatsa on kyllä pullahtanut, niinkuin mulla kaikissa raskauksissa on tehnyt jo ennen testiä.
 
Ananaskookos Varovaiset onnittelut :heart: Kyllä tuo tämänaamuinen on selvästi selkeämpi =) ja veikkaan että huomenna pregcheckiin tulee ihan selkeempiki :)

Katsu74 Toivottavasti huomenna plussa tulee testiin :heart:

Plussatuulia kaikille :)

Muoks.itse tein tänään päivällä vielä yhden digin :ashamed: kun oireet on kadonneet niin tuli raskaana 3+ että jokohan nyt uskoisi ja etova oloki palasi :) Nyt yritän nauttia tästä enkä stressaa turhaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Ananaskookos Oijjoi varovaiset onnittelut :heart: samaa veikkaan ku Katjuliisa että pc saattaiskin näyttää huomen sit selkeämmän ja mielestäni paaaljon selkeämmän viivan :)



Tuossa miun viivat :) ja Davidilla dpo9 illalla oli jonkunlainen viivanpaikka näkyvil, joka ei edes kunnolla erottunut ja dpo10 pc:n testin viiva näkyi ilman tihrustelua jo :)
 
  • Tykkää
Reactions: natusani
Onnea ananaskookos :heart:

Mikäs on Katsu74n tilanne? Joko selvisi?? Tsemppiä!!!

Me mennään tänään katsomaan meidän koira "vauvan" sisaruksia ja äitiä!! Paikalle tulee kaikkinensa 9/10:stä pennusta, kyllä siinä taitaa vipinää riittää ;)

Täällä testattu eilen taas pc-liuskalla ja kyllähän se viiva ihan heti lähti tummumaan, ennen kuin jo kontrollikaan ilmestyi :D Siltikin todella epäuskoinen olo :/

natusani 5+0 (?)
 
  • Tykkää
Reactions: Ananaskookos

Yhteistyössä