Hakutulokset

  1. H

    Ideoita/hyviä kokemuksia pojan 8v

    synttäreistä? Haluttais pitää reippaat synttärit, joissa ois paljon ohjelmaa ulkona. Juhlapäivä sattuu vielä alkutalveen, jolloin täällä meillä saattaa olla lunta tai sit ihan musta maa. Jotain taskulamppujuttua mietin, ja pulkkamäki ois ihan must jos on lunta. Ideoita???
  2. H

    Uus, lyhyempi tukka! Minkälainen???

    Mulla on nyt edestä olkapäille ulottuva tukka, takaa lyhyempi, kerroksittain. Saan sen kiinni ponnarille yms. Nyt kummiski alkanu houkutella lyhempi kampaus. Mikä ois kiva? Ideoita? Ihan lyhytkin kävis, mulla on ollut ennenkin. Aika kapeat kasvot ja noin, jos se jotain auttaa :) Vinkkejä, linkkejä?
  3. H

    Onko lapsuuden perheesi/kotisi ja esim sisaruksesi sinulle elämän tkipilareita vai taakkoja?

    Itsellä enemmän jälkimmäistä, melkein aina kun olen tekemisissä, on raskaampi olo jälkeenpäin. On vakavaa sairautta ja hankalia ihmissuhteita.. kuinkas teillä?
  4. H

    Mikä paras kynsilakka, kun pakko pitää kynnet kohtuullisen lyhyinä,

    mutta haluan kuitenkin niitä lakkailla? Usein joku tosi hillitty sävy vaan, mutta oisko ideoita, mikä väri teistä tällai kesällä kiva?
  5. H

    Juhlitteko isojenkin lasten synttäreitä vielä isosti, siis suvulla?

    Yhden läheisen tutun perhe on aina viettänyt lasten synttäreitä isosti, siis kummit, molempien kaikki sisarukset, isovanhemmat...heillä on jo neljä lasta, ja vanhin lapsi täyttää kymmenen. Meidät siis kutsutaan aina kaikkiien juhlin myös. On alkanut väsyttää tämä jatkuva juhliminen...kauanko...
  6. H

    Muuttovimme toiselle paikkakunnalle..apua. ;)

    alkaa tuntua ettei täältä löydy mulle pysyviä töitä ja tekee kovasti mieli muuttaa takaisin syntymänurkille. En ole koskaan ajatellut että sinne palaisin, ja nyt mieskään ei enää laita kovasti hanttiin. Siellä vaan on enemmän mulle töitä, ja halvempia asuntoja. Se vaan hirvittää, kun meillä on...
  7. H

    Kuvat lasten passeihin? Mistä olette hommanneet, kuinka

    paljon maksoi?
  8. H

    Halikko/Salo?

    Ketään sieltä? Enempi kiinnostaa Halikko...työjuttujen takia saattaakin olla muutto sinnepäin edessä. Minkälaisia paikkoja, erityisesti lapsiperheen kannalta? Asuinalueet, asuntojen hinnat, koulut, päikyt, eskarit...KIITOS jo etukäteen!
  9. H

    Orimattila? Onko täällä ketään sieltä?

    Minkälainen paikka asua? Katselin vain yhtä työpaikkaa sieltä ja jäin miettimään, pitäiskö hakea. Sijainti ois meijän perheen kannalta aika hyvä.. kommentteja?
  10. H

    5-henkisen perheen asunnon koko???

    Harkitsemme siis 120-neliöisen asunnon ostamista ja nyt mietin että onko se liian pieni. Paljon teillä muilla on tilaa asunnossa? Meitä siis 2 aikuista, 3 lasta joista yksi vasta koululauinen. Ei lemmikkejä tms spesiaalia. Mielipiteitä??
  11. H

    Asumisesta?

    Ollaan löydetty kiva talo, joka on jonkun matkan (7 km, vajaa 10 min) päässä tän "kylän" keskustasta jossa nyt asutaan. Ison kaupungin lähikunta. Sillä pikkukylällä ei ole muuta kuin pieni kyläkoulu ja tosi aktiivinen kylätoiminta tarjolla. Te jotka asutte tuon tapaisessa paikassa, kertokaapa...
  12. H

    Hoitopäivistä. Te joilla toisella vanhemmalla säännöllisesti arkivapaita

    esim 2-3 viikossa, kuinka paljon teillä on lapset hoidossa? Meillä toisella vanhemmista yleensä 2 arkivapaata, toinen tekee normia ma-pe viikkoa. Lapsilla 16 päivän hoitosopimus. Nyt useammalta taholta on tullut vinkkiä että miks meillä ei ole lapset arkiviikolla kokonaan hoidossa, jolloin...
  13. H

    ZUMBA-vaatteiden koko?

    Osaako joku neuvoa, onko nuo aidot zumbavermeet minkälaista kokoa? Huutiksesta jotain kattelin, mutta onko ne normaalia pienempiä? Kiitos!
  14. H

    Vaatemerkkejä kouluikäiselle pojalle??

    ..siis lähinnä paidoista. Olen tykännyt, ja poika myös Polarn o pyretin puseroista ja erityisesti Villervallan paidoista. Nyt kun niistä koot alkavat loppua, niin mitä tilalle? Älyttömän tylsiä vaihtoehtoja. Ja huonolaatuisia, toivoisin että pikkuveljillekin jäisi jotain...vinkkejä iloisisen...
  15. H

    G: Tykkäätkö Nanson vaatteista? Miksi?

    Ovatko edelleen hyvälaatuisia? Tuntuu että nykyään monissa vaatteissa -hintavissakin- on laatu aika huonoa.
  16. H

    VAATEMERKIT aikuiselle? Hyviä ja kestäviä, apuja?

    Olen niiiiiiiin kypsä siihen, ettei nykyajan vaatteet kestä mitään. Farkut menee polvesta puhki, vetskarit hajoaa, saumat auki...halpa tai kallis. Just toi Esprit on yksi iso pettymys. Vielä muutama vuosi sitten ostin niitä paljonkin, mutta nyt minusta hinnat on vaan nousseet ja laatu mennyt...
  17. H

    irtisanoutumisaika?

    Siis jos itse irtisanoutuu vakivirasta, niin kuinka pitkä (kunnilla seurakunnilla ym) irtisanomisaika on? Ja voiko tuona aikana pitää esim pitämättä jääneet lomat? Tietääkö joku?
  18. H

    Vaatteen elinikä? sinulla?

    ...eli kauanko (vuosissa, kuukausissa) käytät esim farkkuja, jos säilyvät ehjinä? Tai kenkiä? Hupparia? Trikoopaitaa? Mietinpähän vaan taas :)
  19. H

    huutonet? Kohteen sulkeminen?

    Voiko huutiksessa ihan ok sulkea kohteen ennen huutoajan päättymistä? Jos esim haluaa tietylle ihmiselle sen tavaran myydä? Onko törkeää? :confused:

Yhteistyössä