Juhlitteko isojenkin lasten synttäreitä vielä isosti, siis suvulla?

Yhden läheisen tutun perhe on aina viettänyt lasten synttäreitä isosti, siis kummit, molempien kaikki sisarukset, isovanhemmat...heillä on jo neljä lasta, ja vanhin lapsi täyttää kymmenen. Meidät siis kutsutaan aina kaikkiien juhlin myös. On alkanut väsyttää tämä jatkuva juhliminen...kauanko noita vietetään, rippijuhliinko asti? Sori, olen vaan vähän väsynyt :x
 
"vieras"
Kymppisynttärit on meillä viimeiset mitä juhlitaan "isosti". Sen jälkeen saa kahveille tulla synttäripäivänä jos huvittaa, mutta erityistarjoilua ei enää ole. Ei ole ollut vain meidän vanhempien päätös, vaan lapset itsekin vähän kasvaneet ulos juhlakalun roolista siinä vaiheessa.
 
"MintunKukka"
Miten se lapsen juhliminen pienempänä on jotenki arvokkaampaa ko isompana. Ja 10vuotias on minusta vielä aika pieni.
Minun kotona on aina juhlittu vielä rippikoulun jälkeenki. Ei aina niin isosti mutta jotenki kummiski. Mummo toi aina kukkakimpun jokaiselle jokaisesta juhlasta.
 
"noh"
[QUOTE="vieras";26481325]Kymppisynttärit on meillä viimeiset mitä juhlitaan "isosti". Sen jälkeen saa kahveille tulla synttäripäivänä jos huvittaa, mutta erityistarjoilua ei enää ole. Ei ole ollut vain meidän vanhempien päätös, vaan lapset itsekin vähän kasvaneet ulos juhlakalun roolista siinä vaiheessa.[/QUOTE]

Näin meilläkin, paitsi että kummit kakutetaan ja kahvitetaan aina 15-vuotiaaksi asti.
 
No joskus on juhlittukin mutta esim. viimeksi yhden muksun 5v synttäreille tuli tasan 1 vieras, 1 ilmoitti ettei jaksakaan tulla ja muut vaan jättivät tulematta.
Mun suku on persiistä niin tuskin jaksan enää (turhaan) järkätä yksiäkään synttäreitä tai muita bileitä.
 

Yhteistyössä