Hakutulokset

  1. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Danjuska: Oton koulumatka on 200 m. Olen pyytänyt kulkemaan tietäpitkin (kävely/pyörätie) kun siinä aina on joku koiranulkoiluutaja tai muu matkalainen jos joku esim. alkaisi ahdistelemaan. Pääsisi myös kävelytietä ryteikön läpi, mutta en oikein tykkää, että ainakaan ihan yksin kulkee kun se on...
  2. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Hiljaista liian hiljaista... Eipä meilläkään mitään maata mullistavaa. Arki on vauhdikasta joskin tuntuu, että ei muuta kerkiä kuin siivota, pestä pyykkiä, laittaa ruokaa ja käydä sillointälløin valvomassa yø tai kaksi tøissä. Taustamusiikkina kotona tyttøjen ainainen riitely. Nautin...
  3. Kattinka

    2v8kk EI NUKU päivällä, mielipiteitä,vertaistukea!?

    Milloin Suomessakin aletaan ottamaan lapset yksilöinä : / Asun 3-lapsisen perheeni kanssa Norjassa. Vuosia ennnen kun sain itse lapset ihmettelin kun ymmärsin, että taä¨llä ei päiväkosissa nukuta vaunuiän jälkeen päiväunia. Kauhistelin sitä ihan hirveästi ja mietin pääni puhki miten...
  4. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Nyt alko Peppi mua itkettään. Se Stokkan tapaaminen oli merkkitapaus. 7 "nuorta" äitiä 3-kuisten vauvojen kanssa. Ekaa kertaa tavattiin, kukaan ei tuntenut ketään, mutta kaikki tuntu niin tutuilta. Onneks on facebook niin jotenkin on kaikkien kans yhteydessä. Paitsi Minjan. Mitähän sille kuuluu...
  5. Kattinka

    Kaksikieliset taaperot

    Osuipa silmään, vaikka meidän lapset eivät enäa¨taperoita olekkaan. Mieheni on norjalainen ja kaikki lapset ovat syntyneet täällä. Asuimme mieheni tyøn vuoksi kaksi vuotta ruotsissa, joten 3 kieltä on ollut kuvioissa mukana. Kaikkien 3:n lapsen puheen kehitys on ollut alusta asti hyvin...
  6. Kattinka

    Olen peliriippuvainen. Haluatko kysyä jotakin?

    M illaiset rajat/säännöt ja niiden valvonta sinulla oli kotona kun olit lapsi?
  7. Kattinka

    Siis mitä helvettiä?!!??

    Sattumalta asun samassa kaupungissa, jossa tämä huostaan otto on tehty. meidän paikallislehdessä tuosta jutusta kirjoitettiin ekan kerran muuatma viikko sitten. Mitään syitä ei silloin ilmoitettu, eivätkä vanhemmat kai ihan hirveän aktiivisesti ole lapiaan takaisin vaatineet vaan lähinnä...
  8. Kattinka

    Miten teen suklaapuuroa tavallisesta maitokaakaojauheesta

    Mä keittäisin ihan mannapuuron ja lisäisin maunmukaan sitä kaakaojauhetta lähes valmiiseen puuroon.
  9. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Taas yøtä tøissä istumassa. Kaisa kyseli synttäreille kutsuttujen lukumäärää. Me kutsuttiin koko luokan pojat (13 kpl). Näin pitää tehdä jos kutsut jaetaan koulussa. Kaikki nyt syksyllä syntymäpäiviään viettäneet ovat kutsuneet koko luokan ja minusta se on ihan ok kun on eka vuosi ja kaikki...
  10. Kattinka

    Kertokaa nyt REHELLISESTI kuukausittaiset tukiverkkonne!

    Asumme ulkomailla, joten minun sukulaiseni on kaukana. Mieheni on paikallinen, mutta hänen vanhempansa ovat vuosia sitten kuolleet ja sisarukset asuvat 1000 km päässä. Naapureilla on tyønsä ja lasten harrastuksiin kuljetukset ym ym... Nyt on jo helppoa kun lapset ovat jo 3, 3, ja 5...
  11. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    On hiljasta täällä on.... Onnea minunkin puolseta kaikille 6-vuotta täyttäneille. Meidän vuoro on lauantaina, mutta juhlat pidetäa¨n vasta sunnuntaina kun Oton koulukaveri ehti laittaa kutsut omiin synttäreihinsä lauantaille. Taaperoille: Onnea. Käpy: Ompa Ville miehen kokonen. Otto...
  12. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    On hiljasta on. Yøvuoroissa suorastaan tylsää ku ette ees kirjottele... Niin Peppi tytøt on päiväkodissa 3 päivänä viikossa. Paremminkin voisin nukkua, mut kun øitä on vaan 1-3 peräkkäin niin hyvin pärjään lyhyilläkin unilla. Eihän meillä yølläkään anna Emeline vieläkään nukkua :stick: ...
  13. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Terkut köpiksestä. Oon suomalaisen kaverin kans äiti lomalla. Partnei viel nukkuu joten tulin teitä moikkaamaan. Noista mun valvomisista Peppi ja Jellona kyseli. Meillä on siis vaki yököt , jotka tekee vain yötä. 4:n vikon listassa mulla on 7 vuoroa. Siis tosi vähän töitä ja vaan yks...
  14. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Yøvuorosta ehtii taas huudella. Kotioloissa olenkin laittanut itseni surffailukieltoon. Postin ja uutiset saan käydä lukemassa x 1. Kummasti olen saanut aikaan hurjan paljon enemmän vaikken muutamia kausittaisia poikkeuksia lukuun ottamatta ole kovin riippuvaimen ollutkaan, mutta eihän...
  15. Kattinka

    lapset autossa kauppareissun ajan?!

    Mulla 3 lasta. kaksoset nyt 3 v ja esikoinen 5. Jos käyn nopeasti hakemassa maidon ja/tai jotain muuta pientä niin en todellakaan raahaa näitä mukana. Näin olen tehnyt siitä lähtien kun tytöt ovat ymmärtäneet puhetta ja sen, että tule ihan just. Nukkuvana en jättäs kun saattasivat hätääntyä.
  16. Kattinka

    Jouluntähdet 2005

    Hei ystäväiseni <3 Alkaa arki täälläkin kotiin palun jälkeen normalisoitua. Vielä olisi autotallissa läjä purkamattomia ja puoliksi purettuja laatikoita, mutta talossa alkaa paikat olla kunnossa. vielä on vuokralaisten jälkiä korjailtavana ja ollaan keksitty, että tehdäa¨n pieni...
  17. Kattinka

    5 vuotiaan kastelu

    Uudessa perhelehdessä oli muuten tuosta artikkeli.
  18. Kattinka

    5 vuotiaan kastelu

    Meilläkin ajoittais vahinkoja sattuu. Poika 5-vuotias. Uskon että on ihan normaalia.
  19. Kattinka

    Joulutähdet 2005 syyskuun pinoon

    Opiskeleville tsempityksiä. Olette kyllä tosi rohkeita. Itse en uskaltaisi enää, vaikka mieli tekisi vaihtaa alaa. Jotenkin on vaan niin turvallista kun palkka tulee ajallaan, eikä tarvii miettiä. No jos olisi 10 v nuorempi niin sitten ehkä... Minäkin tykkään fiilistellä vanhoilla ketjuilla...
  20. Kattinka

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Hahaa koivunkäpy: taas sulle uus hyvä syy liittyä facebookkiin. Sä ootkin ainut syy miks täa¨llä enäa¨roikun kun muiden kuulumiset løytyy facebookista. Iso halaus tuon Viljamin takia. Pidetaä¨n peukkuja, että kaikki menee hyvin. Kaisa: tosiaan hurjaa, miten tuo aika kuluu. justhan...

Yhteistyössä